וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר שף לא המציאה את הבכי במטבח, אבל המשימה הזאת הייתה קצת מוגזמת

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 11:40

היה כאן בשר לא טעים, רוטב מיותר, בולונז מריר ופסטה מוגזמת, אבל העיקר שכולם מרוצים

פרומו "מאסטר שף עונה 9"/קשת 12

אני מודה שלא חשבתי שאראה יותר ממולאים בעונה הזו של מאסטר שף אחרי שנטחנו עד דק, או מולאו להתפקע, באודישנים. שלא לדבר על קציצות.

לכל הטורים של "נועצת שיניים": בלוג מאסטר שף בוואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

והנה, משימה שניה של הנבחרת, ולא רק שהממולאים והקציצות חוזרים, אלא שוב המתחרים מצוותים, הפעם לזוגות. ושוב הם עומדים בפני לא פחות משלושה שלבים במשימת ההדחה האחרונה. זה קוביד מתמשך, מה זה?

קינוח מלפפון. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
מהנהנים בהסכמה. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

החיבור של המתחרים לצמדים אולי היה משני למשימה הראשונה - ממולאים והיחס ביניהם, אבל במקום להתעסק רק באוכל וביחסי ממלא-ממולא, זכינו להצצה ליחסי שולט-נשלט שצפו ועלו כבר בתחילת המשימה.

כך, צפינו בפרח הרפואה מיטל פוקדת על גיא הקיבוצניק, ובשמי מהנהן בנחמדות לעדי שהשתלטה על המשימה הזוגית וזרקה לפח את הסלט שהכין, והכינה סלט חדש. הוא המשיך להנהן גם כשהיא הביאה רעיון מופרך של להכין קינוח מפאקוס (מלפפון, כן?) ממולא שמנת מתוקה וסוכר. ההינהון הזה עלה לו בשלוש משימות הדחה, והדחה.

אל תדאגו אבל, אחרי התוכנית, אצל נדב ברונשטיין כבר הודיעו שאפשר להזמין את האוכל שלו. עוד שבוע אני מהמרת שכבר יהיה כתוב לו "שף" בחשבון האינסטה.

דרוש קבינט מומחי-ריאליטי

זה היה תענוג לצופים, וסיוט למתמודדים, אבל לפחות הבנו מי ינצח ב"מאסטר שף"

לכתבה המלאה
מאסטר שף. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
נחתום. עיסה. וואוו. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

נתחיל במשימת הממולאים. הם היו סטנדרטיים, תודה ששאלתם. היה שם כרוב ממולא בשר ואורז, ח'צפורי כמובן של אירקלי, רביולו, דולמה (ירקות ממולאים בבשר ואורז), וגם פוקאצ'ה ממולאת תרד שעוד ממולאת בקובניה עם דג - חיבור מאולץ שנוצר מחוסר הסכמה והתעקשות של חופית ואסף (להלן: הזוג) להכין כל אחד את המנה שלו.

בנוסף, היו שם קובה אורז ומופלטה עם גבינות וחבושים. האם כל אלה עומדים בקטגוריה של ממולא? אני לא בטוחה.

אחרי עשר דקות המשימה הזו קיבלה טוויסט נוסף כשהמתחרים נתבקשו להכין עוד ממולא, הפעם מאותו חומר הגלם ששימש כמילוי במנה הראשונה. ההתקלה הזו היא מה שיצר את המנות המעניינות באמת, וכך קיבלנו מנות פחות צפויות כמו ארנצי'יני מתוק, דג עטוף בתרד, קינוח חילוואת אל ג'יבן וקציצות סולת ממולאות גבינות.

מנאל ותאיר מאסטר שף. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
מנאל ותאיר מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

שני דברים בלטו במשימה הזו: כולם מחמיאים לעצמם כל הזמן על האוכל ומשתמשים במילים כמו "מושלם", "וואו" ו"טעים רצח". זה לא היה כזה בולט אלמלא המתחרים לא היו אומרים את זה על אוכל שהם בישלו. אין הנחתום מעיד על עיסתו? מסתבר שמתמודדי מאסטר שף פחות מאמינים בחז"ל ויותר מתחברים ל"מוש".

הנקודה השנייה הייתה מנאל בעלת "מגע הזהב של מידאס" שקטפה יחד עם תאיר את המקום הראשון במשימה. האישה הזו נמצאת על מסלול מהיר לגמר של התוכנית וכרגע נראה שאף מתמודד לא יכול לה.

פוקאצ'ה ממולאת תרד ממולאת קובניה. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
בעיני המתבונן. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

הסיבוב הראשון של משימת ההדחה כלל את עדי, שמי, אירקלי, חיים, בת שי ואיתיאלה. נושא המשימה: בשר מפורק. נשוא המשימה: קצב של שופרסל שבא לעזור. תנאי אחד: לא קציצה! (היא כבר תגיע אחר כך).

מה היה לנו שם? מקצה מאוד לא מוצלח. הבשר של שמי תובל יתר על המידה, הרוטב על הסטייק של אירקלי היה כבד ומיותר, הבולונז היה מריר מיותר מדי יין, קרעי הפסטה והבשר היו מוגזמים, הטרטר עם החציל היה לימוני מדי, הפוקאצ'ה עם הבשר נשרפה.

זו הייתה בחירה גרועה ובלתי אפשרית בין נה נה נה נה נה לפאקה פאקה שאשא שאשא. אחרת איך ניתן להסביר שהמנה השרופה של עדי ניצחה?

מאסטר שף. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
בכי, היסטריה, לחץ וקבב. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

השלב השני של ההדחה. היה - תחזיקו חזק - קציצות. היה שם בכי, הרבה היסטריה ולחץ, וקבב. המשימה כאמור הייתה קציצה, אז למה רובם הכינו קבב? מה ההבדל בעצם בין השניים? קציצה זה קבב כמו שעוף זה ציפור?

במשימת הקבב בת שי שוב התפרקה, אבל אז התעשתה והכינה משהו "קריספי", "מגניב" ו"כיפי". אבל היא לא הייתה לבד. שמי, שכאמור עף בסוף, קצת נשבר אחרי הביקורת הרעה שקיבל במשימה הקודמת והתפרק בבכי מהלחץ. אגב, בכי במטבח זה לא משהו שהמתמודדים של מאסטר שף המציאו וזה קורה בכל המטבחים.

בת שי בוכה בגלל קציצה. קשת 12 מאסטר שף, צילום מסך
התפרקות וקריספיות. מאסטר שף/צילום מסך, קשת 12 מאסטר שף

מקצה ההדחה האחרון התחפש לפשוט, אבל היה בעצם אכזרי, ולו רק בגלל שלושת המתמודדים הפייבוריטים שהוא כלל (שמי, בת שי ואיתיאלה) והמשימה שעמדה בפניהם - נתח בשר בחצי שעה. טכניקה בקיצור.

בכלל, כל המשימות במקצה ההדחה היו משימות של פרקטיקה, עבודת ידיים, יחסים ומתכון, דיוק במידת העשייה ועמידה בלחץ. שמי הכין סטייק פילה מושלם, בת שי הכינה טטאקי אסייאתי יצירתי ואיתיאלה הכינה שניצל עגל. שמי הלך הביתה. תכלס, הוא עשה בשכל. אחרי הקציצות והשניצל, בשבוע הבא יש מצב למשימה זוגית נוספת, הפעם של אורז אחד אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully