וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה קיפולים מושחתים, וגאונה אחת: כך תכינו את הקינוח שכבש את הרשת

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 12:16

זוכרים את טירוף סרטוני הטיקטוק של הטורטיות הממולאות בכל טוב? אז הנה מגיעה הגרסה המתוקה של ההיסטריה הוויראלית - ואתם לא הולכים להישאר אדישים לזה

קינוח טורטיה ויראלי/@fitwaffle

"יום ללא דיאטה" הבינלאומי חרך את לוח השנה שלנו ממש לא מזמן, ומאחר שרובכם ודאי פספסתם את האירוע החשוב - נארגן לכם עכשיו מועד ב'. פנו לעצמכם יום השבוע לאכילה חזירתית כי אתם ממש לא הולכים לוותר על המתכון מפוצץ הקלוריות הזה.

זוכרים את סרטוני הטיקטוק בהם חובבי בישול הדגימו כיצד הם מכינים ראפ טורטיה מלוח ומלא בכל טוב? אז הנה מגיעה לה הגרסה המתוקה והשחיתותית שאתם פשוט חייבים לנסות בעצמכם.

תחילה, נזכיר לכם את שיטת הכנת הטורטיה המקורית. היא דומה לזו המתוקה שתיכף נדגים, רק שבה התבקשתם לקחת בצק טורטיה, לבצע בו חיתוך מהמרכז לקצה, למלא כל רבע במרכיב אחר - עוף או בשר, גבינה (כתוספת או במקום לשומרי הכשרות) וירקות - לקפל ולשים בטוסטר. הפעם תפעלו דומה, רק שבמקום בשר וגבינות - תשימו שוקולד, לוטוס ומרשמלו. זה טעים כמו שזה נשמע.

ככה התחיל הטירוף:

וזו הגרסה המתוקה:

האופה הבריטית אלואיז הד, המכונה FitWaffle Kitchen, הוסיפה טוויסט מתוק למתכון המלוח והפכה אותו לקינוח מפנק במיוחד הכולל 4 מרכיבים - נוטלה, לוטוס, מרשמלו ואוריאו.

אלואיז, תושבת המפשייר, הדגימה כיצד עושים זאת: גם הפעם תתבקשו לחתוך את בצק הטורטיה מהמרכז לקצה ולמלא אותו במרכיבים ברבעים מסודרים. אם אתם רוצים תוצאה זהה לשלה, מרחו על הרבע הראשון ממרח עוגיות לוטוס עם שבבי עוגיות לוטוס, על הרבע השני ממרח נוטלה, על הרבע השלישי קרם מרשמלו (אותו היא גם משחימה מעט באמצעות ברנר), ולסיום - על הרבע הרביעי היא שוב מורחת ממרח עוגיות לוטוס אך הפעם מוסיפה לו עוגיות אוראו מרוסקות.

את כל הדבר ההיסטרי הזה היא מקפלת ושמה בטוסטר לפני שהיא נוגסת בהנאה שאין מילים לתאר אותה. כמובן שאתם מוזמנים לנסות את זה עם כל ממרח מתוק שיש לכם בבית.

קינוח טורטיה. fitwaffle/Instagram, צילום מסך
תגידו לדיאטנית שלכם שאנחנו מרשים/צילום מסך, fitwaffle/Instagram

טרנד הטורטיות הגואה בעקביות העלה את הביקוש למוצר, ורשת Waitrose הבריטית דיווחה על זינוק של 37% במכירותיו.

זואי סימונס, שפית החדשנות ב"Waitrose", אמרה ל"דיילי מייל" כי "כיום רבים מאיתנו מכינים ארוחות בבית ושיטת הכנת הטורטיות הפשוטה הזאת היא ניסוי מהנה לארוחת הצהריים. בצק טורטיות הפך למצרך נחשק לאחרונה וזה מדהים לראות אנשים חולקים דרכים חדשות ליהנות ממנו. מגוון רחב של מרכיבים יעבדו לכם יופי, אך הטיפ החשוב ביותר שלי הוא לוודא שקיים איזון בטעמים".

לדבריה, כדאי לדאוג לאותו איזון, "כמו גם להשתמש במקרמים שמנתיים לצד מרקמים קריספיים יותר. איזון יביא לטורטיה המושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully