וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אוכל זול עם מזג אוויר מושלם ביולי, נשבעים

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 18:01

בירה, אייס קפה וגלידה זה מובן מאליו בחום הזה, אבל אנחנו מצאנו עוד כמה אטרקציות טעימות: החדשות הכי טעימות בישראל

קולקציית עוגות גלידה, שטפן/שטפן, יח"צ

חודשים ארוכים של כותרות אוכל עגמומיות ותשוקה אמיתית לקצת תיבול טעים במטבח שהוא חיינו הסתיימו - לעת עתה ובלי עין הרע - עם חזרת עולם האוכל לשגרה (איזושהי שגרה, בינתיים לא נהיה קטנוניים). ובגלל שאנחנו יודעים איפה אנחנו חיים, בואו נחזיק אצבעות ביחד לקצת שקט, ונדבר על אוכל.

לכל החדשות והכותרות של וואלה! אוכל
לעמוד האינסטגרם הטעים של וואלה! אוכל

מסעדנים, שפים וישראלים אחרים שפשוט אוהבים אוכל (ורוצים בסך הכול לסיים את עונת הישרדות האקסטרים התמידית הזאת בקבוצת השורדים הנכונה), התחילו לחזור לחיים, ואנחנו איתם, מקווים שחדשות האוכל הבאות יתחשבו פחות ופחות ב"מצב".

והשבוע: בירה, גלידה, אייס קפה ועוד כמה אטרקציות טעימות ומצננות. וזה לא הכול. בקיצור, קבלו את החדשות הכי טעימות בישראל.

אוטואוכל, ירושלים

אוטואוכל 2021, ירושלים. נועם רומנו,
יריד אוטואוכל בירושלים/נועם רומנו

יריד הקיץ של השפים הירושלמים חוזר, ואיתו משאיות אוכל טעימות ומחירים טעימים עוד יותר.

האירוע, שיתקיים במתחם גיא בן הינום עד תחילת ספטמבר (ימים שלישי-חמישי בכל שבוע), יאגד את מיטב מסעדות הבירה, ובהן אנג'ליקה (עם דלעת ערמונים בטמפורה), ג'קו, מחניודה (מרגז הום-מייד), הצ'אקרה, 1868 (כריך רוסטביף אנטריקוט), רחל בשדרה, סושי רחביה וברלין.

לפרטים נוספים

שרה ניסתה, עכשיו תור גילת

עוגת ביסקוויטים מעולה באמת

לכתבה המלאה

פסטיבל הבירה, ירושלים

פסטיבל הבירה, ירושלים. פלאש עידו ניתאי,
פסטיבל הבירה בירושלים/פלאש עידו ניתאי

נשארים לחגוג בירושלים: פסטיבל הבירה הוותיק בבירה חוגג יום הולדת 16 עם משהו כמו 150 טעמים, טעימות מודרכות, דוכני אוכל ואקססוריז, מוזיקה והופעות חיות.

האירוע, שיתקיים ב-21-22 ביולי בגן העצמאות בעיר, צפוי להתחבר באופן אורגני לברים המקומיים ולבתי המלון באזור, ולהציע חגיגה רצופה ונטולת הפרעות, שהיא בעצם כל מה שביקשנו בקיץ הזה.

לפרטים נוספים

מתחם Cabana, ירושלים

מתחם Cabana, ירושלים. Cabana,
מתחם Cabana בירושלים/Cabana

עדיין 02: מתחם Canaba בתחנה מציע תפריט רב-מסעדתי ממקום הושבה אחד, ללא ביורוקרטיה מעייפת ובלי אותיות קטנות.

איך זה עובד? מגיעים למתחם התחנה, יושבים בשולחנות הפרושים באזור, סורקים ברקוד, מזמינים מעשר מסעדות פוטנציאליות ומרכיבים ארוחת חלומות.

לפרטים נוספים

תפריט קיץ, מוזס

תפריט קיץ, מוזס. גדי אהד,
תפריט קיץ של מוזס/גדי אהד

רשת ההמבורגרים הוותיקה משיקה תפריט קיץ חדש.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מנות ראשונות דוגמת קרפצ'יו חציל אסיאתי (חציל קלוי, צ'ילי טרי, צ'יפס קוקוס, בצל סגול, רוטב בוטנים, נענע, כוסברה ובזיליקום), מגש מקסיקני לחלוקה (ירקות שורש, סלסה שעועית שחורה עם טחינה, קרם שעועית לימה עם ראגו טלה, גווקאמולה חציל בויניגרט חרפרף, סלסה של עגבניות שרופות וסלסה וורדה, וגם טורטיה מושחמת) וכן קסאדייה דה קרנה (טורטיה עם ראגו טלה, רוטב שעועית שחורה, כוסברה, צנונית, צ'ילי טרי, סלסה של עגבניות שרופות וקרם לימה).

לבד מאלה, מציעה הרשת שני כריכים חדשים - ארט סנדוויץ' (לחמניית פרנה עם בשר בקר וטלה, בצל מקורמל, חציל קלוי, בצל מוחמץ, עלי חסה, מלפפון חמוץ, כוסברה, פטרוזיליה, חלפיניו וטחינה) וגם קריספי צ'יקן סנדוויץ' משודרג - וכן עיקריות בדמות פרגית מתובלת על קרם בטטה, קבב איסטנבול, סלמון בקארי וגם קראק פאי.

סניף רוטשילד התל-אביבי של הרשת חונך במקביל את "מוזס סאמר בר", שהוא, כפי ששמו מלמד, בר קיץ מרפסתי עם קוקטיילים, תפריט מיוחד ומוזיקה.

לפרטים נוספים

בנטו בוקס, TYO

מסעדת TYO המצוינת משיקה שלוש ארוחת בנטו בוקס במשלוחיה.

הקופסאות החדשות של TYO כוללות שישה תאים פנימיים, שאמורים להרכיב יחד ארוחה שלמה ומאוזנת. בנטו בוקס קלאסי, למשל, כולל סלט ירוק, סושי, סלמון צ'ראשי, טמפורה וירקות, יקיטורי עוף ויקיטורי סלמון וכן מלבי או מוס שוקולד (104 שקלים), בעוד הגירסה הפרימיומית כוללת סלט אצות, סושי, יוזו צ'ראשי, אקי אגי, יקיטורי סלמון ויקיטורי בקר, וקינוח (125 שקלים).

לפרטים נוספים

פאסטל Outdoor

שרימפס קריסטל, מסעדת פאסטל. איליה מלניקוב,
שרימפס קריסטל/איליה מלניקוב

המסעדה המצוינת במוזיאון תל אביב משיקה את פאסטל Outdoor, ערבי קיץ מתבקשים בבר החיצוני שלה, בהובלת השף קובי בכר.

הערבים ייערכו מדי שלישי, ויציעו דגה ופירות ים, בליווי קוקטיילים ויינות. תוכלו למצוא כאן, בין היתר, שרימפס קריסטל עם ויניגרט סרטנים חם, שאטה ותרד טורקי, מליטה בחמאה, שום ולימון, דג פריך עם חסה, אטריות שעועית, תמרהינדי ובזיליקום תאילנדי וגם קרפצ'יו יילוטייל עם ויניגרט תפוז דם, פומלה ופיסטוקים קלויים.

לפרטים נוספים

תפריט ארוחות בוקר, וילה מארה

ארוחת בוקר, וילה מארה, תל אביב. יעל בונפיס,
ארוחת בוקר בווילה מארה/יעל בונפיס

מסעדת וילה מארה בתל אביב משיקה תפריט ארוחות בוקר מול הים.

התפריט החדש, שיוגש בשעות 9:00-12:00, יכלול, בין היתר, Meat & Eggs, טוסט פטריות יער פתוח, טוסט אווז מעושן פתוח, גרבדלקס על לביבת תפוחי אדמה, קרם פרש וביצי סלמון וגם בנדיקט עם סלמון כבוש או אווז מעושן.

לפרטים נוספים

קפה אסיף

שקדי עגל, קפה אסיף. אמיר מנחם,
שקדי עגל של קפה אסיף/אמיר מנחם

מתחם הקולינריה המעמיק אסיף פתח את פעילותו בשבוע שעבר עם תערוכה שהתמקדה בפועלה (ובמתכוניה) של נחמה ריבלין, וכעת מגיע גם בית הקפה. והבר. והמעדנייה.

קפה אסיף, שיפעל בקומת הכניסה של המרכז וינוהל על ידי קבוצת פועה, יציע מוצרי מעדנייה מקומיים, ובהם גבינות טובות, שמן זית, לחמים של אופים זעירים, ממרחים בייצור עצמי וכן תפריט יין ואלכוהול.

במקביל, יוצעו פה בבוקר מנות דוגמת "הסלט של נחמה ריבלין" (מלפפון, עגבניה, בצל כבוש, עלי גפן, צלפים, זיתי קלמטה, פטה המאירי), "ארוחת קיבוץ" (ביצים, סלט ירקות, ריבה, חמאה, גבינה לבנה שמנה, צפתית, זיתים ולחם) וגם קובנה בחמאת סמנה מעושנת.

סרוויס הצהריים, שיגלם הנחה של 10% על התפריט, יציע פורל מהדן, גבינת עזים צלויה בתנור, גירסה מקומית לקצ'ו א פפה (ספגטי, גבינת לשם של הנוקד, פלפל ורוד גרוס, זעתר טרי), ועוף מפתול (תבשיל עוף בבהרט, גזר, גרגירי חומוס, פתיתים).

מהשעה 18:00 יוגש אפרטיבו נדיר במחוזותינו, ובו מנות קטנות מהמעדנייה והמטבח לצד שתייה משמחת.

לפרטים נוספים

מבצע קיץ, סוויטוויט ונסטלה:

ענקית המתוקים וענקית הגלידות חוברות למבצע קיץ משמח במיוחד.

מדובר בציידניות כחולות, עמוסות במיטב התוצרת הקרה של נסטלה (כן, יש שם טילונים של אוראו, למשל, ועוד הרבה הפתעות), שעשר מתוכן יעשו דרכן לזוכים, וינסו להקל במעט על עומס החום הבלתי נגמר הזה.

לפרטים נוספים

יום הבסטיליה, פרידה

פרידה, באר שבע. מאשה סקילי,
טרטר בפרידה/מאשה סקילי

שתי חגיגות משמחות מתאחדות יחדיו בבירת הנגב לכדי אירוע טעים אחד.

הבר-מעדנייה הבאר-שבעי חוגג את יום הבסטיליה הצרפתי ואת יום ההולדת של אור, בעלת המקום, עם תפריט ספיישלים של רוברט קלוגר, הרבה יינות צרפתיים ופסקול מותאם שנסונים.

האירוע, שייערך ב-14 ביולי כמובן, יציע המון יין בבקבוקים ובכוסות (מישל רד, למשל, או שאבלי דניאל דאמפט, קלו מארי רוזה או בורגון רוז'). וגם את התוצרים הטעימים של קלוגר.

תוכלו לאכול פה, בין היתר, רייט ברווז ולחם קלוי, טרטר אמריקן וצ'יפס, סלט אנדיב, לוקוס מטוגן, טארט בצל ובושה, וגם קינוח של פיננסייר, מרק וניל וסבלה שוקולד.

לפרטים נוספים

תלפיות מתארחת באונזה

שרימפס קוסא מחשי, תלפיות ואונזה. אילן פירון להט,
שרימפס קוסא מחשי של תלפיות ואונזה/אילן פירון להט

מסעדת תלפיות החיפאית יורדת מרכזה ומתחברת לערב אחד עם אונזה היפואית.

האירוע, שיתקיים ביום שני (12 ביולי) כחלק מפרויקט השווקים הקיצי של אונזה, יחבר בין האוכל של אילן פירון ובין הרוח של שוק הפשפשים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, שרימפס קוסא מחשי, סשימי אבטיח, קבב בורי, וגם סלט קלמארי תירס (תירס צלוי בחמאה עם עשבי תיבול, קלמרי צלוי, קרם שמנת חמוצה מעושנת ופלפלים מותססים).

לפרטים נוספים

תפריט חדש, Joy Garden

מסעדת Joy Garden. אפיק גבאי,
מסעדת Joy Garden/אפיק גבאי

מסעדת Joy Garden בפארק הלאומי ברמת גן משיקה תפריט קיץ חדש.

התפריט, שמסונכרן כמובן עם חוף הים שאיכשהו הורם כאן, מציע מנות בוקר, ארוחות משפחתיות, סלסלות פיקניק ומשקאות כמובן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "בוקר טורקי" (מאפה תרד, בצל וגבינות, ביצת עין, סלט עגבניות פיקנטי, יוגורט עיזים, סלסת עגבניות וסחוג שיפקה), לחמניות חלב נתלשות, ארנצ'יני, לברק וניוקי פטריות וגם "קרואסון מתחלף" מסתורי.

לפרטים נוספים

תפריט חדש, מקס ברנר

תפריט חדש, מקס ברנר. Pinkme,
מנות חדשות במקס ברנר/Pinkme

רשת המתוקים משיקה תפריט ספיישלים חדש, על טהרת הפיסטוק.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פאדג' קוקי פיסטוק (עוגיית פאדג' שוקולד לבן חמה וענקית במילוי ממרח פיסטוק, על שוקולד חלב חם עם גלידת וניל, קצפת בתוספת כדורי וופל ושוקולד חם), קרפ מסקרפונה פיסטוק (קרפ עם ממרח פיסטוק, קרם מסקרפונה, קראמבל עוגיות, שברי פיסטוקים קלויים, שברי שוקולד לבן, גלידת וניל ושוקולד לבן חם), וופל פיסטוק ושוקולד לבן, וגם מילקשייק פיסטוק (בתוספת גלידת וניל ושברי פיסטוקים קלויים).

לפרטים נוספים

שוקרייה, הוד השרון

מסעדת שוקרייה, הוד השרון. אפיק גבאי,
מסעדת שוקרייה בהוד השרון/אפיק גבאי

מסעדת השוק מהוד השרון משיקה בראנץ' שישי, המתבסס על בשר וביצים.

התפריט, שאותו הרכיב ניר שלמור, נועד לקחת אתכם בטבעיות מהבוקר עד שעות אחר הצהריים. תוכלו למצוא בו, בין היתר, "זוג עלחם" (קציצות דג פריכות ברוטב חריימה חריף על בריוש קלוי), "כבד בקן של ציפור" (כבד ובצל ברוטב יין על ביצה בקן), "Bloody Eyes Sirloin" (סטייק סינטה וביצי עין ברוטב יין, עם פירה בטטה וגם "בעל הבית השתגע" (שקשוקה עם יוגורט יווני ותבלינים).

לבד מאלה, יהיו גם לחמא בעג'ין, חציל קלוי, מסבחה, מה שמוגדר פה כ"קרנבל בשר" (בשר טחון עם טחינה ועלים) וקוקטיילים כמובן.

לפרטים נוספים

תפריט חדש, אמש

בר אמש, תל אביב. אסף קרלה,
בר אמש בתל אביב/אסף קרלה

בר אמש משיק תפריט קיץ חדש, בהובלת השף כפיר ינין.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פוקצ'ה, "סלט ביצים של סבתא חנה", ארנצ'יני פטריות, בוראטה, סטייק חציל באש, ניוקי בחמאה, דג נא, טרטר בקר, פיתה בשר מפורק, חזה ברווז וגם ברד פודינג.

לפרטים נוספים

עלינא בפיתה, ראשון לציון

עלינא בפיתה, ראשון לציון. יעל בונפיס,
פיתת כרוב פחמים של עלינא בפיתה/יעל בונפיס

דוכן הפיתות החדש מראשון לציון מציע שתי מנות צמחוניות לכבוד תשעת הימים, או לאלה שנמנעים מבשר בשגרה.

מדובר בפיתה פטריות (עם חסה, משוואיה, אספרגוס, בצל כבוש, שום קונפי וטחינה) וכן בפיתה כרוב פחמים (כרוב צלוי, סלטים ושני סוגי טחינה).

לפרטים נוספים

תפריט ילדים, וולט

המבורגר ילדים, וולט. וולט,
המבורגר ילדים, וולט/וולט

חברת המשלוחים משיקה קטגוריית ילדים חדשה, בהובלת כמה שמות קולינריים מפתים במיוחד, ובתיזמון מהונדס ומוצדק.

הקטגוריה הושקה עם 37 מסעדות, שנרתמו כולן ליצירת מנות ייעודיות. תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פרייד רייס נודלס בטאיזו, פילי בורגר ושניצלונים בפילדלפיה וגם פסטה, נקניקיות וקציצה טבעונית בלילוש.

לפרטים נוספים

יריד זמן יין

יריד זמן יין 2020. מורן קורן גודמן,
יריד זמן יין 2020/מורן קורן גודמן

עמותת זמן גליל מערבי ויקבי הבוטיק בגליל חוגגים את יריד זמן יין.

האירוע, שיתקיים ב-22 ביולי, יציע עשרות סוגי יינות, השקות מסקרנות, טעימות ללא הגבלה, גבינות ומאפים של יצרני בוטיק מקומיים, וגם מוזיקה חיה.

היקבים המשתתפים - יקב משק אופיר, יקב שטרן, יקב כישור ויקב לטם - יובילו את האירוע עם תוצרתם, ואליהם יחברו חגית שטרן מקייטרינג בריוש והפרנה המרוקאית שלה (עם קציצות בקר ברוטב עגבניות חריף, או רוסטביף), למשל, או הגבינות של מחלבת אלטו.

לפרטים נוספים

תפריט קיץ, Yada Yada

מסעדת Yada Yada, בית יצחק. בנג'מין בלהחסן,
ארטיקים של מסעדת Yada Yada/בנג'מין בלהחסן

בית הקפה שבמושב בית יצחק משיק תפריט קיץ ובו ארוחת בוקר, כריכי בריאות וגלידות הום-מייד.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, קערת אסאי עם פירות יער וגרנולה, סלט קינואה עם עדשים שחורות, קוביות סלק, חמוציות, נענע, פטרוזיליה וגרעיני חמניה, שייק פירות עם צ'יה ופשתן טחון וגם טעמי גלידות דוגמת קציפת טימין, סורבה אננס ונענע, לוטוס על בסיס שיבולת שועל וגם פיסטוק ללא סוכר.

לפרטים נוספים

מבשלת אלכסנדר החדשה

בירה אלכסנדר. רפי דלויה,
בירות אלכסנדר/רפי דלויה

יקבי כרמל ומבשלת אלכסנדר משתפים פעולה ומשיקים מבשלה חדשה ומותאמת-ייצור.

מדובר במבשלת בירה בעלת טכנולוגיה מתקדמת שעומדת בשורה אחת עם אחיותיה הקראפטיות ברחבי העולם, ומצליחה לחסוך במקביל באנרגיה ובמים.

לצדה, יושק מרכז מבקרים חדש, שיציע סיורים והדרכות, וגם אימפריאל סטאוט, שהיא בירה במהדורה מיוחדת, ואלכסיידר, שהוא סיידר יבש המיוצר מתפוחים ישראלים.

לפרטים נוספים

פסטיבל Sweeties, קניון שרונים

קינוח של עדן רווח, פסטיבל סוויטיס, קניון שרונים. עדן רווח,
קינוח של עדן רווח/עדן רווח

מתחם הקניות בשרון חוגג בפעם הרביעים את Sweeties, פסטיבל הקינוחים המושחתים.

האירוע, שיתקיים ב-13-17 ביולי, יציג שיתוף פעולה של ישראל אהרוני עם שטפן מאכר, להיטים של מייזון קייזר, ברטון שוקוצ'יפס אוריאו של תומר אומנסקי, קוקילידת אמסטרדם של עדן רווח, קינוחים ללא גלוטן של בליקמח ועוד המון מתוק באוויר.

לפרטים נוספים

מבצע יולי, אילו ורשת אניס

גלידות אילו. דן פרץ,
גלידות אילו/דן פרץ

גלידת אילו ורשת אניס משתפות פעולה לכדי מבצע יולי חם, שתכליתו גלידה שנייה בחצי מחיר.

תוכלו ליהנות כאן, בין היתר, מפיסטוק עם קראנץ' פיסטוק קלוי, פאי לימון, קרם קוקוס עם קולי פירות יער, וניל קוקוס, קפוצ'ינו עם שברי שוקולד מריר וגם תותים בשמנת ושוקולד עם פצפוצי שוקולד מריר.

לפרטים נוספים

קולקציית אייס, סי קפה

משקאות אייס, רשת סי קפה. חנן דיאמנט,
משקאות אייס של רשת סי קפה/חנן דיאמנט

רשת בתי הקפה מרעננת את עצמה ואת הקיץ עם משולש אייסים חדש.

המהלך, פרי שיתוף פעולה של סי קפה עם גלידות שטראוס וערן שוורצברד, הוליד שלושה טעמים חדשים - אייס וניל עוגיות, אייס וניל פקאן וגם אייס טרופי עם זרעי צ'יה. אלו מצטרפים לאייס קפה, אייס אגוזים ואייס קפה דיאט המוכרים.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully