וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הארץ בוז'ולה: איפה חוגגים השנה?

סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 12:14

היקב הישראלי שהחליט לציין את חגיגות הבוז'ולה, דווקא עם יין לבן חצי יבש, עושה את זה בגדול. בכל הארץ

ההחלטה של יקב בנימינה לציין את חגיגות הבוז'ולה, דווקא עם יין לבן חצי יבש, היא, על פניה די תמוהה. אחרי הכל יין המתבקש הוא אדום, רצוי מענבי גמאיי. אבל בישראל, כמו בישראל, למסורות מהסוג הזה אין באמת משמעות. לבן, אדום, יבש, חצי יבש, העיקר שתהיה חגיגה. היין עצמו, גוורצטרמינר מבציר 2021 הוא פרחוני, רענן ומתקתק, שמתאים לכל חך כמעט ואם תרצו לחגוג איתו, את הבוז'ולה, או רק את סוף השבוע, יש לא מעט מקומות שבהם תוכלו לעשות את זה.

הפי פיש - מלון ממילא - ירושלים

במסעדת הפי פיש, הים תיכונית שבמלון ממילא יחגגו בוז'ולה עם ספיישלים של השף אושרי זעפרני ושף המסעדה רן נחמיה כמו: ברוסקטה דג ים, פלפל קלוי, עגבניה שרופה, צנונית, איולי לימון וסלטון של ארוגולה, מנת ספיישל נוספת של פסטרה - ירוקים. אפונה, שעועית, זוקיני וברוקולי עם מסקרפונה ופרמז'ן ומנת פיטריות מוקפצות עם יוגורט, שמן צ'ילי וגבינת פרמז'ן. אל תפריט היינות שיוגש ב 17/11 וב 18/11 יתווספו יינות הבוז'ולה.
כתובת: שדרות ממילא 14, (כניסה גם ממלון ממילא). טלפון: 02-5482230

יקב בנימינה, בוז'ולה נובו. יח"צ,
בוז'ולה נובו של יקב בנימינה/יח"צ

אנג'ליקה - ירושלים

במסעדת השף הכשרה אנג'ליקה, ישיקו כוסות בוזולה בלילה שבין ה 17/11 ל 18/11 וימשיכו את החגיגות גם למחרת. כיאה למהדורה מוגבלת של בוז'ולה יין 'הילולים' של בנימינה ימזג עד לסיום הבקבוקים. לצד החגיגות תציעה המסעדה מנות ספיישל חורפיות חדשות פרי יצירתו של השף רועי אחדות.
כתובת: וושינגטון 4, ירושלים, טלפון: 02-6230056

עוד בוואלה! סנהדריק

האייקון בקצה המערה

לכתבה המלאה

פרידה דברים טובים ויין - באר שבע

בבר היין שבבירת הנגב ימזגו את יין ההילולים של יקב בנימינה בלילה בין ה 17/11 ל 18/11 כיאה למסורת הבוז'ולה המקורית. כל הקודם זוכה.
כתובת: רחוב יעקב כהן 4, באר שבע

מבט מהר הקפיצה בנצרת
12.9.21. יואב איתיאל
נצרת. למה שלא תקפצו?/יואב איתיאל

לוקנדה - מלון רמדה אוליביה - נצרת

במסעדת לוקנדה של השף רמי אבו ליל הממוקמת במלון רמדה נצרת יפתחו את יינות הבוזולה ב 18/11 וימשיכו את החגיגות לאורך הסופ"ש ועד שהיינות יגמרו. את החגיגות ילוו מנות ספיישל עונתיות כמו: ריזוטו פיטריות, ניוקי עם פירות ים ומנות חורפיות אחרות.
כתובת: דרך הציונות 29, מתחם בית מלון רמדה, נצרת. טלפון : 04-6130351

ורנדה - מלון מצודת דוד - ירושלים

במסעדה השף אבירם חיוקה, במלון היוקרה הירושלמי מצודת דוד יחגגו את הבוזולה גם ב 17-18/11 ויינות הבוז'ולה של בנימינה יוצע לסועדים במקום בנוסף לספיישלים חורפיים כמו" ספיישל מנת תבשיל אסאדו ניוקי פולטה, מנת קובה אורז במילוי פיטריות ועוד מנות חורפיות מפנקות אחרות.
כתובת: מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7, ירושלים. טלפון: 02-5482230.

מטרו פיצה ובאלי בורגר - רחובות

השפים אביתר, זוכה "משחקי השף" והשף יוהונתן שרביט פיינליסט "משחקי השף" יחגגו בוז'ולה במתחם האוכל החדש שלהם בקרית המדע רחובות ב 17/11. כל מי שיגיע החל משעה 18:00 יוכל להנות גם מיין בוז'ולה עד גמר המלאי.
כתובת: רחוב אופנהיימר 10, קרית המדע, רחובות.

משרדי Fiverr. עמית גושר,
שתינו במשרד. משרדי fiverr/עמית גושר

Vesperr - תל אביב

ב-'וספר', בית קפה מסעדה שהוא בעצם במת תרבות ויצירה שהוקמו בשת"פ של קבוצת we like you too וחברת fiverr, יציעו למבלים במסגרת האפרטיבו של שעות אחה"צ בוז'ולה של בנימינה ב 17/11 וב- 18/11. כיאה ליינות בוז'ולה - עד גמר המלאי.
כתובת: אליעזר קפלן 8, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully