וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה חי: תערוכת Whisky Live חוזרת

סנהדרינק

15.11.2021 / 9:59

אחרי שנדחתה פעמיים, תערוכת הוויסקי הבינלאומית חוזרת לגג של קניון עזריאלי בתל אביב. התגעגעתם? אז בואו. כל הפרטים אצלנו

"שוק הוויסקי בישראל גדל וצומח בשנים האחרונות מבחינת היצע המותגים המיובאים ורמת הידע וההבנה של הקהל המקומי", אומר תומר גורן , המנהל המקצועי של תערוכת Whisky Live, והמזקק של מילק אנד האני, יצרנית הוויסקי התל-אביבית. "התערוכה היא חגיגה של טעמים וניחוחות", הוא מוסיף, "הזדמנות לטעימה מבקבוקי וויסקי מיוחדים ואפשרות להעמיק ולצלול לעולמות התוכן של המשקה המדהים הזה בסדנאות שיועברו על ידי מומחי וויסקי מרתקים".

כן, אחרי שנדחתה עקב הקורונה והסגרים תערוכת 'וויסקי לייב', חוזרת לגג של קניון עזריאלי בתל-אביב, לשני ימים של שכרון חושים, ביטויים נדירים ונדירים פחות, אורחים בינלאומיים, סדנאות, טעימות והזדמנויות לפגוש ולהשוות רשמים עם חובבי וויסקי מרחבי הארץ

תערוכת Whisky Live 2021. יח"צ,
מזקקת מילק אנד האני בתערוכת Whisky Live/יח"צ

תוכן ועניינים

לאחר ההפסקה הכפויה, אין פלא שהתערוכה חוזרת בכוחות מחודשים: מתחם הפרימיום שודרג והוא יציע השנה מנות מיוחדות, מרחבי ישיבה מעוצבים וטעימות וויסקי מרחבי העולם ממבחר בקבוקים נדירים. כמו כן, השנה ניתן יהיה לדגום גם ג'ין איכותי של מזקקות מובילות ולראשונה גם רום.

בין נושאי הסנדאות: מזקקת לוך לומונד מאזור ההיילנדס בסקוטלנד, ושיטות זיקוק מתקדמות של טרואר מול טכנולוגיה, ומזקקת גלן סקוטיה מקמבלטאון, וההיסטוריה של ייצור הוויסקי בסקוטלנד, עם מר דוד לינד.

מתי: רביעי - חמישי, 17-18/11/21
איפה: קניון עזריאלי תל אביב בקומה השלישית, קומת גג הקניון.

המחיר: החל מ-144 ש''ח, כולל כוס וויסקי מקצועית בשווי 20 ש"ח ושלוש טעימות, כרטיס פרימיום מקנה כניסה למתחם, כוס ו-8 טעימות.

כרטיסים: בטלפון: 9066* ובאתר Eventim

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully