וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לשחורה

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 19:14

יותר מעשור מאז הושקה לראשונה, 'גולדסטאר בלאק רוסט', המהדורה הקלויה של הבירה הנמכרת ביותר בישראל, חוזרת למדפים. היה שווה לחכות?

לגולדסטאר יש מגרש משחקים נהדר, היא משתמשת בו יפה מאד ומותגים אחרים יכולים רק לקנא וללמוד. היכולת למתוח מותג מצליח לכיוונים שונים, יכולה לעשות רק טוב למותג ולקהל. קהל שאמנם שומר על נאמנות לבירה שלו, אבל יודע שלא מזיק לגוון מידי פעם. הלאגר הכהה, שבושלה לראשונה בשנת 1950 ועדיין מצליחה להחזיק בתואר הבירה הנמכרת ביותר בישראל, עושה את זה כמו גדולה.

בירה גולדסטאר, 1950. באדיבות בירה מכבי, מעריב 30.5.1980,
הבירה הנמכרת ביותר בישראל/באדיבות בירה מכבי, מעריב 30.5.1980

מגרש המשחקים של גולדסטאר

אחרי משחקים עם עיצוב התוויות, שחזור מהדורות ישנות, השקת 'גולדסטאר אנפילטרד' שקצרה הצלחה מיידית ו-'גולדסטאר סלו ברו' בעלת עשרת אחוזי אלכוהול, שניכסה לעצמה קהל מעריצים קבוע, גולדסטאר עושה זאת שוב ומשיקה מחדש את 'גולדסטאר בלאק רוסט', גרסה שהושקה בפעם האחרונה בשנת 2010.

מדובר בבירה בעלת4.7% אלכוהול, שבתהליך הבישול שלה השתתפה שעורה הולנדית שעברה קליה ממושכת, שמעניקה לבירה צבע כהה מאוד ומעוררת אסוציאציות לבירות בסגנון סטאוט. בפועל זוהי בירה בעלת גיזוז בינוני, עם ארומות של קפה חזק מעט שרוף ומתיקות מעודנת.

עוד בוואלה!

חומר מקומי: בירת קראפט ישראלית משעורה כחול-לבן

לכתבה המלאה
גולדסטאר בלאק רוסט. אסנת גואטה,
כהה כמו סטאוט, קלילה כמו לאגר/אסנת גואטה

קריצה לעולם הסטאוט

חובבי גולדסטאר הקלאסית ישמחו לשמוע שאין הרבה הבדל בינה לבין ה-'בלאק רוסט'. השוני העיקרי הוא בצבע ובארומה הקלויה שמלווה כל לגימה, חוץ מזה הקלילות הלאגרית המוכרת נשארה כשהייתה. אפשר לומר שיש כאן למעשה שחזור של מהדורה וותיקה עם קריצה לעולם הסטאוט, באווירת גולדסטאר.

בירה כיפית לשתייה שתעבוד נהדר בלחות הדביקה של ארצנו. הטעם הקלוי-שרוף והגיזוז הבינוני מעט מכבידים על הלגימה לטווח ארוך, לכן אחרי חצי ליטר רוב הסיכויים שנעבור לגולדסטאר האהובה והמוכרת להמשך ערב של שתיה.

גולדסטאר black roast. הדמיה - יחצ,
גולדסטאר black roast/הדמיה - יחצ

הבירה, שתעלה כמו הגולדסטאר שאינה מסוננת, תימזג מברזים בברים ומקומות בילוי ותימכר בבקבוקים ברשתות השיוווק. המחיר: 36 שקלים לשישייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully