וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוציאו את כל התפוחים ששכחתם במקרר, היום זה היום להכין שטרודל

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 7:10

יום שטרודל התפוחים הבינלאומי שחל היום, הוא זמן מצויין להוציא את כל תפוחי העץ שאגרתם ושכחתם במקרר עם בואם של פירות הקיץ, ולהכין מהם שטרודל לשבת. אתם יכולים לעשות זאת בדרך הקלאסית לפי כל הכללים או לבחור באחת מהגירסאות המקוצרות והטעימות לא פחות עם בצק מוכן

שטרודל  תפוחים. נמרוד סונדרס
קלאסי. שטרודל אוסטרי לפי כל הכללים/נמרוד סונדרס

שטרודל אוסטרי אמיתי

כדי להכין שטרודל תפוחים אוסטרי אמיתי, יש צורך באדם שיודע דבר או שניים על אוסטריה ועל הקולינריה שלה. המתכון הבא הוא של השף פיטר הומל, יליד העיר פורדיברג ליד אינסברוק באוסטריה, והוא לא יעשה לכם הנחות.

הסוד לשטרודל תפוחי עץ קלאסי טמון בבצק הדק העוטף את המלית. איך עושים את זה? שלב אחר שלב מדריך הומל כיצד מכינים את שטרודל התפוחים המושלם ומגלה את הסודות להשגת הבצק הדקיק והמופלא.

הכנסו למתכון המלא לשטרודל תפוחים אוסטרי אמיתי שלב אחר שלב

שטרודל תפוחי עץ. אלון מסיקה, אלון מסיקה
שטרודל מבצק פילו של ביסקוטי/אלון מסיקה, אלון מסיקה

שטרודל תפוחי עץ של ביסקוטי

לא בא לכם ללוש ולמתוח בצק? אנחנו לגמרי מבינים. השף קונדיטורים אמיר פורת ורוסלה יונה מקונדיטוריית ביסקוטי יעשו לכם את החיים יותר קלים עם מתכון לשטרודל תפוחים על בסיס בצק פילו דקיק ופציח משוח בחמאה. חלק מהסוד של השטרודל הזה הוא תוספת של פירורי לחם שסופגים את נוזלי התפוחים ומוסיפים מרקם רך ונהדר למלית.

הכנסו למתכון המלא לשטרודל תפוחים פשוט וקל מבצק פילו מוכן

עוד בוואלה! אוכל

תחתכו קטן, זה מתחסל מהר: בראוניז מושלמים של קיץ

לכתבה המלאה
שטרודל תפוחים. ShutterStock
שטרודלים קטנים מבצק עלים/ShutterStock

שטרודל תפוחים בקלי קלות מבצק עלים

עוד גרסה פשוט וקלה להכנה של שטרודל תפוחי עץ. הפעם בתפקיד הבצק, בצק עלים מוכן על בסיס חמאה למי שמעדיף את מרקמו על פני בצק הפילו הפציח. לבצק העלים נוכחות שונה ויש רבים המעדיפים לעטוף את מלית התפוחים החמצמצה דווקא איתו.

הכנסו למתכון לשטרודל תפוחים בקלי קלות מבצק עלים

פאי תפוחים בטוסטר משולשים. מתן שופן, יוסי ציפקיס
שטרודל תפוחים, גרסת העצלנים/יוסי ציפקיס, מתן שופן

שטרודל תפוחים גרסת העצלנים

אולי לקרוא למתכון הבא שטרודל תפוחים, חוטא למתכון הראשון של פיטר הומל, ובכל זאת אנחנו מאמינים שלכל אחד הזכות להכין את הגירסה שלו, בעיקר אם היא כל כך טעימה.

את המתכון הבא יש מי שיכנו מאפה תפוחים, אחרים יקראו לזה פאי ואולי בכלל מדובר בטוסט כיוון שאת הקינוח הזה מכינים בטוסטר משולשים. כן, מה שאתם שומעים. הבצק גם פה הוא בצק עלים, המלית לא שונה מאוד משאר המליות - תפוחי עץ חמצמצים, סוכר, קינמון וחמאה, אבל ההכנה, וזו הגאונות - נעשית כמו טוסט. איך זה קורה? הכנסו למתכון המלא.

למתכון המלא למאפה תפוחים מתוק בטוסטר משולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully