וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדיבה, אבל טעימה? אחת החומוסיות האהובות בת"א מציעה תוספת חדשה

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 8:38

ניגוב מפנק בחוץ, ניגוב מפנק בבית וערימה של קינוחים שסוגרת את כל הפינות: טועמי "חדש על המדף" הגזימו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך. והפעם - ניגוב מפנק בחוץ, ניגוב מפנק בבית וערימה של קינוחים שסוגרת את כל הפינות. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

קינוחים, גלידריה סיציליאנית

קינוחים, גלידריה סיציליאנית. יעל בונפיס,
קינוחים של גלידריה סיציליאנית/יעל בונפיס

הסיצילאנית, רשת הגלידריות המצוינת מחזקת את מנעד הפיתויים שלה עם מחלקת קונדיטוריה משודרגת, וקולקציית קינוחים רחבה וצבעונית.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגות יום הולדת שוקולדיות, עוגת גבינה שמחזיקה גם קראמבל לוטוס, קונפיטורת תותים, קרם ניל וקריספי פטל, פחזניית סנט אונורה גדולה במילוי טופי קרמל וכן טארט לימון ופיסטוק.

אנחנו ניסינו טירמיסו קלאסי (34 שקלים לצנצנת אישית) עם קרם סמיך ומתוק במידה וטופ קקאו מריר, קסטה לוטוס-גבינה (17 שקלים) שמנמנה וטעימה שסוגרת נהדר פינת-קרייב, סנדביץ' עוגיות חמאה-נוטלה מעולה, וגם שלושה כוכבים מאגף הברים המלבניים - פטל ורוד עם שוקולד לבן ואגוזים ששיחק יפה מאוד עם מרקמים ודרגות מתיקות, בר שוקולד וקראנץ' פרלינה מושחת אפילו יותר וכן קראנץ' פיסטוק דו-מפלסי ורב-חיסולי.

בשלוש מילים: ויטרינה של אהבה.

חדש על המדף

תיקון קטן אחד, וזה הולך להיות הלהיט הגדול הבא של מקדונלד'ס

לכתבה המלאה

חומוס רידיפיין, אבו דאבי ורידיפיין מיט

חומוס רידיפיין, אבו דאבי ורידיפיין מיט. ניר פקין,
חומוס רידיפיין של אבו דאבי ורידיפיין מיט/ניר פקין

החומוסייה התל-אביבית וחברת הפודטק משתפות פעולה לכדי ניגוב מודרני, בדמות מנת חומוס ובשר טחון בטעם טלה.

השידוך מוצע לכלל הלקוחות (60 שקלים למנה פלוס שליש גולדסטאר, או 47 שקלים למנה נטולת בירה, אבל עם תוספת חומוס וכוס קפה על חשבון הבית) כמובן ורידיפיין מתעקשת שמוצריה מיועדים לקרניבורים, אך הפעם שלחנו טבעוני אדוק שהוא גם חומוסולוג אדוק להתנסות. אלו רשמיו:

השלט בחומוס אבו דאבי ברחוב קינג ג'ורג' טוען שהמוסד קיים מאז 2005, אבל הוא מרגיש ותיק בהרבה. הפרצופים המוכרים, המוזיקה ברקע ואפילו הלחות של תל אביב מרגישות פמיליריות כל כך בין השולחנות הצפופים. כמו דיזנגוף סנטר, כמו מצודת זאב, כמו כיכר מגן דוד - נראה כאילו הוא תמיד היה כאן, החומוס הגלילי הזה, שלא זוכה למיתולוגיה של "הקוסם" השכן, ועדיין מצליח להחזיק קהל מעריצים אדוק שגורם למקום תמיד להיראות מלא על גדותיו.

במהלך השנים אבו דאבי הפכה למסעדה טבעונית (לא סיפור גדול בשביל חומוסיה, כל מה שצריך זה להוציא את הביצים מהתפריט) וכעת היא הולכת בעקבותיהן של כמה מסעדות מקומיות ומוסיפה מנות "בשריות" לעסק, באמצעות המוצרים הזכורים לטוב של "רידיפיין מיט", אותם כבר היללנו במדור הזה, ומעבר לו.

המנה החדשה משלבת בין החומוס החלקלק של אבו דאבי לבשר הטחון המצוין מבית רידיפיין, יחד עם רוטב "מזרחי" (כך לפחות הוא נקרא בתפריט) שדי משתלט על המנה, לטוב ולרע. בעוד שבאופן אישי היינו מוותרים על הרוטב ונשארים רק עם התוספת הנדיבה של "הבשר החדש" על החומוס, קשה שלא להתרשם מהרצון לשלב את המנות הטבעוניות החדשות בתפריט. מעניין יהיה לראות עוד מנות שייכנסו למקום, ובכלל.

בשתי מילים: כמעט שם.

חגיגות 30, קרלסברג וליברפול

בירה קרלסברג. קרלסברג,
פחית קרקלסברג במהדורה מוגבלת לכבוד חגיגות ה-30 עם ליברפול/קרלסברג

מותג הבירה הבינלאומי חוגג 30 שנות שיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל של ליברפול, ועושה זאת עם פחית חדשה ומעוצבת, במהדורה מוגבלת כמובן.

הספונסר הוותיק ביותר בפרמייר ליג האנגלית לא שינה דבר בטעמה של הבירה, כמובן, אבל יצר פחיות (500 מ"ל) עם שמות אגדות עבר, שיקרצו באופן מוחלט ודרמטי לכל אוהד ליברפול באשר הוא, ואולי אפילו יצליח לגרום לכמה קהלים אחרים לפזול הצדה. למה לא, בעצם?

בארבע מילים: עד גמר המלאי, רוצו.

ג'וני'ז הייבול טראק, ג'וני ווקר

ג'וני'ז הייבול טראק, ג'וני ווקר. נמרוד קרן,
ג'וני'ז הייבול טראק של ג'וני ווקר/נמרוד קרן

מותג הוויסקי הפופולרי מתניע שוב את הקוקטייל-טראק שלו, בדרך לסיבוב ישראלי נרחב בברים, חנויות אלכוהול, אירועי מוזיקה וסתם כך.

הבר הנייד ישייט בארץ במהלך ספטמבר-אוקטובר, ויציע תפריט הייבולים מיוחד, ובו "Johnnie & Ginger Highball" (ג'וני ווקר בלק לייבל, ג'ינג'ר אייל פיבר טרי) מרענן ומאוד קיצי, "Boker Walker Highball" (ג'וני ווקר בלק לייבל, חמוציות ותפוחים) חמצמץ יותר ומוצלח יותר, וגם "Soda & Carmel Highball" (ג'וני ווקר בלק לייבל, סודה, מונין קרמל) למי שמעדיף לסגור את היום עם קיק מתקתק.

במילה אחת: לחיים!

שמן זית, Oleum Crete

שמן זית, Oleum Crete. ישרקו,
שמן זית של Oleum Crete/ישרקו

חברת ישרקו מרחיבה את מדף שמני הזית עם הנחתה מקומית של מוצרי Oleum Crete היוונית.

מדובר בשמן זית כתית פרימיום מעמק מסרה שבדרום כרתים, ללא חומרים משמרים, ועם לא מעט פרסי טעימות בינלאומיים באמתחתו. מחיר: 49.90 שקלים ל-750 מ"ל, 59.90 שקלים לאריזת ליטר.

הוא מיוצר מ-100% זיתי קורנייקי, ומספק ארומה עדינה מאוד, וטעם מריר אך קליל שהשתדך היטב במטבח הפרטי לירקות ולגבינת פטה, למשל - תוך שהוא מצליח להחמיא להן בלי להתכופף.

במילה אחת: יאסו!

נשנושי גבינה ולאבנה בטעמים, שטראוס

נשנושי גבינה ולאבנה בטעמים, שטראוס. סטודיו שטראוס,
נשנושי גבינה ולאבנה בטעמים של שטראוס/סטודיו שטראוס

המחלבה הישראלית מרחיבה מקררים עם שני "נשנושי גבינת שמנת" ושתי גירסאות לאבנה עם תוספות.

סדרת הנשנושים מבוססת על גבינת שמנת 16% שומן, ותוספת-צד בדמות בייגלה שטוחים או גריסיני זיתים, ומספקת חווית ניגוב או דיפ מוצלחת, פריכה-קרמית, ומפנקת, אם כי מדובר בכל זאת במחיר קלורי גבוה יחסית לנשנוש-פינוק.

הלאבנה, מעולמות ה-9%, מגיעה עם שמן זית ותערובת עשבי תיבול, ועם שמן זית וצ'ילי חריף - שתיהן במשקל 250 גרם, ושתיהן עם מרקם מצוין וטעמים נוכחים אך לא משתלטים.

בשלוש מילים: לבן על לבן.

סלמי פרח, מעדני יחיעם

סלמי פרח, מעדני יחיעם. Sell360pro,
סלמי פרח של מעדני יחיעם/Sell360pro

סדרת הפרימיום של חברת הבשר הגדולה מתרחבת עם נקניק חדש בדמות סלמי פרח פרוס. מחיר: 23.90-25.90 שקלים לאריזת 200 גרם.

הנקניק, מתערובת בשר הודו ובקר, מתובל בגרעיני פלפל שחור ומספק טעם מעושן-מלוח מתון, נגיסה טובה ושמנוניות כיפית ולא משתלטת, שאיפשרה לו כניסה טבעית מאוד לכריך גבוה, וכניסה טבעית לא פחות למחבת, ולחביתה.

בשתי מילים: הפריחה בעיצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully