וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו נשארים בארץ. ויש לנו סיבות טובות לעשות את זה

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 19:54

לידיעת הלא נוסעים לחו"ל. בשבוע הקרוב יתרחשו לא מעט אירועי יין ואלכוהול בארץ הקודש. לכו תדעו, אולי תוכלו לפגוש בהם את טליה לוין

מכיוון שהחלטנו שהשנה נעשה את חופשת טרום החגים והחגים בארץ, נגזר עלי להיות משק"ית חוויה. זו שמארגנת כל מיני דברים שיגרמו לנו להרגיש כמו בחו"ל, רק בלי לבלות שמונה שעות בשדה התעופה, לאבד מזוודות, וללכת מכות בתורים. אני יודעת, אלה תירוצים קלושים נוסח השיר ההוא של שלישיית 'הופה היי', אבל אלה החיים. אנחנו נשארים בארץ.

בינתיים, לא מצאנו כוחות לצאת מהעיר הגדולה אבל אני מבטיחה שזה יקרה ממש בקרוב. אז סגרתי פיקניק שקיעה בפארק, קמפינג בחוף מרוחק ושייט סירות בירקון (זה להיט, רק תחביאו היטב את האלכוהול), אבל הרגשתי צורך לרגש עוד יותר. למה? כי בכל פעם כשאני פותחת איבנט לאלה שנשארו איתי בארץ, הם מבטלים אותי באווירת "למה לצאת מהמזגן". מתי אני מצליחה להוציא אנשים מהבית? רק כשאני מבטיחה להם בקבוקי משקה ומיני הפתעות.

נחל הירקון. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
רק תחביאו את האלכוהול/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

אימרסיב לייזגולד

באחד מהשיטוטים ברשת בחיפושים אחרי אטרקציה "חו"לית" גיליתי כי בין התאריכים 11-15 בספטמבר עומדים להתקיים כאן אירועי 'אימרסיב דיינינג', (Immersive dining). קונספט תיאטרלי, קונספטואלי שמציע חוויה שונה למי שמגיע למסעדה או לבר, מעבר לאוכל ולשתייה. הבעיה (טוב זו לא באמת בעיה), מתחילה כשהפרטנר שלך לא ממש אוהב שמפריעים לו לאכול, עם קונספטים ותסריטים ושחקנים ומופעים, אבל זה נראה משעשע וקונספטואלי (קונספט זו מילה חו"לית וזה הכי קרוב שלי כרגע) והיי, אם בניו יורק היית עושה את זה אז למה אתה לא עושה את זה איתי? בנות, שימו לב, מדובר במשפט מחץ.

יש באימרסיב הקרוב המון חוויות קולינריות מיוחדות, אבל אותי הדליק במיוחד השת"פ עם אריאל לייזגולד (בל בוי ופנטסטיק), שיחד עם צוות שחקנים ותסריט כתוב היטב, יעביר לצד הסעודה והדרינקים ערב שכולו סיפור בלשי אלכוהולי. כל מי שמכיר את הווייב בברים של אריאל, מבין שזה הולך להיות קינקי ומשעשע.
מלבד זה, באתר 'Immersive Adventures' by Belvedere' תוכלו לעקוב אחרי הפרסומים והחוויות המוצעות בהנחה שאתם לא בעוד הופעה של קולדפליי אי שם על הגלובוס.

עוד בוואלה!

קצת מבעבעים קרים מספרד לסוף הקיץ

לכתבה המלאה
אריאל לייזגולד לאימרסיב בלוודר. חיים יוסף,
המון חוויות קולינאריות ואריאל לייזגולד אחד/חיים יוסף

ביס מהגליל, לגימה מניו-זילנד

אמנם אני נוסעת לגליל כדי לחוות חוויה גלילית אותנטית, אבל כדי שלא נתגעגע מידי כשנחזור וכולם יהיו בחו"ל, שמחתי לגלות שאחד השפים המובילים באזור הצפון מיכאל גרטופסקי מתארח לראשונה עם המסעדה הגלילית שלו "מיכאל ביסטרו מקומי" גם בתל אביב.

למה אני מספרת לכם על זה? כי העסק המשמח הזה, שיערך בין התאריכים 11-14 לספטמבר יהיה שיתוף פעולה בין המסעדה לבין היקב הניו זילנדי Cloudy Bay. המסעדה מתארחת בחלל האירועים של 'רביבה וסיליה', ואם לא בא לכם לנסוע לגליל, זו הזדמנות טובה להרגיש גם בגליל וגם בניו זילנד בלי לצאת מתל אביב.

יקב קלאודי ביי ברביבה וסילייה. אסף קרלה,
אם לא בא לכם לנסוע לגליל/אסף קרלה

פסטיבל יין בגן העיר

ואם אתם כבר בתל אביב - בגן העיר יתקיים ב- 15.9 פסטיבל יינות ישראלים אותו מפיק נתי נעים (MyYain) שתמיד עושה אירועים נהדרים. יהיו שם טעימות חופשיות כולל כוס במתנה וזיכוי של 30 ₪ אם תקנו בקבוק, והרבה יקבים גדולים וקטנים, כולל שמות חדשים ולא מוכרים. וגם שעתיים חינם של חנייה למי שרוכש יין. אז עזבו אתכם מנתב"ג, חם פה אבל די נחמד כשהארץ יחסית ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully