וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והזוכה הוא: הטינדר של היין והאלכוהול

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 10.10.2022 / 19:28

תשעה מותגים בינלאומיים, זכו השנה בפרס הפרסונליזציה המוענק על ידי חברת 'דיינמיק יילד'. אנחנו בחרנו להתמקד במותג אחד שמתאים לנו יין ואלכוהול באופן אישי

'דיינמיק יילד' היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2012, נרכשה על ידי מקדונלד'ס תמורת 300 מיליון דולר ונמכרה מאוחר יותר לחברת מאסטרקארד תמורת סכום שמוערך כגבוה הרבה יותר. החברה פיתחה פלטפורמה שמסייעת לגופים מסחריים לבצע התאמה אוטומטית של תוכן אתר האינטרנט, אתר המובייל, האפליקציה והמיילים השיווקיים, שלהם, תוך שימוש בבינה מלאכותית ובטכנולוגיות נוספות, ובין לקוחותיה כארבע מאות מותגים במגוון תחומים. המערכת של דיינמיק יילד מספקת המלצות, הצעות ותוכן אישי על מוצרים על בסיס רכישות קודמות, צפיות בדפים, מועדי צפיה, תעבורה, מוצרים פופולריים ועוד.

פרסי הפרסונליזציה של החברה מוענקים לחברות פורצות דרך, בכל מה שקשור לחוויית משתמש מותאמת אישית. ארגונים שמציבים יעדים חדשים, מיישמים פעילויות חוצות פלטפורמות, ומשפרים ללא הרף את המערכות שלהם על מנת להעניק ערך אמיתי ללקוחות שלהם. הפרס, שבו זכתה השנה חברת פאנקו מחזק את מה שידענו כל הזמן: מדובר באתר ששינה מיומו הראשון את חווית הרכישה של יין ואלכוהול ברשת, והוא לא מפסיק להתנסות בכלים חדשים כדי לשפר את חווית הגלישה והקנייה.

בחורה בטינדר. Teerawit Chankowet, ShutterStock
כמו טינדר, אבל של משקאות/ShutterStock, Teerawit Chankowet

מנימוקי השופטים

לדברי מארגני התחרות "צוות פאנקו חרג מעבר למוצרים הסטנדרטיים, ופיתח המלצות וחוויות ניווט מותאמות אישית כדי להציג מוצרים רלוונטיים לקונים בזמן אמת. פאנקו הקפידה להתנסות בתבניות שונות, ואסטרטגיות המלצות, כולל מודלים מתקדמים של למידה עמוקה, כדי לשפר את חווית הלקוח. הפתיחות הזו בשילוב עם גישה מעשית לקוד, הביאה להגדלה של 15% יותר רכישות למשתמש שנוצרו שהופעלו בשנת 2022."

עוד בוואלה!

מסיבה יוונית: הלילות של אתונה

לכתבה המלאה

מה עוד הם ימציאו?

בנוסף נימקו המארגנים את הזכייה, בכך שאתר פאנקו משתמש ב- Dynamic Yield כדי להבטיח שכל התוכן באתר מותאם לטעמו ולהעדפותיו של המשתמש, בונה חוויה מותאמת אישית על גבי הניווט שלו, ומציג עמוד "מומלץ עבורך" עם הכניסה לאתר. האתר מגדיר את הרף לניסויים חדשניים, משיק המלצות מיני המופעלות על ידי הוספה לעגלת הקניות עם מרכיב נוסף שמגביר את המעורבות באמצעות תבנית דמוית טינדר.

פאנקו תיבת בחירה. צילום מסך,
תיבת הבחירה של פאנקו/צילום מסך

בנוסף, פאנקו מנסה אסטרטגיות מרובות בו-זמנית, כולל שימוש באלגוריתם המלצת למידה עמוקה, כדי לחזות את המוצרים שהקונים צפויים לרכוש, תוך שאיפה לתוצאות הטובות ביותר האפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully