וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף ממליץ להקפיא פסטה בשיטה שתחסוך לכם הרבה כסף - ולא תפגום בטעם

5.11.2022 / 23:45

השף הסלבריטאי, אלדו זילי, ממליץ למשפחות לבשל אוכל איטלקי באצווה - כלומר להכין כמות גדולה בפעם אחת ולהקפיא להמשך השבוע. לדבריו, לא רק שזה לא יפגע בטעם - זה גם יחסוך לכם הרבה כסף. הנה השיטה שלו

ככה תכינו פסטה פרמזן במחבת אחת/TIKTOK

אנחנו הישראלים אוהבים אוכל איטלקי - אי אפשר להכחיש את זה, אבל לא כל אוהבי האוכל האיטלקי יודעים שאפשר ואפילו מומלץ להקפיא את רוב המאכלים האיטלקיים האהובים כדי ליהנות מהם במועד מאוחר יותר. השף הסלבריטאי אלדו זילי ממליץ למשפחות לבשל אוכל איטלקי באצווה, כלומר להכין בפעם אחת כמות גדולה ולהקפיא להמשך השבוע, כדי שתוכלו ליהנות מהמנה האהובה עליכם בכל זמן שתרצו מבלי שתאלצו לקנות או להכינה שוב. הוא מבטיח גם שזה לא יפגום בטעם.

בשיחה עם ה-Mirror, אלדו אישר שיש מגוון מנות שאפשר להקפיא בבטחה - כולל פסטה. יתרה מכך, הוא ממליץ על בישול אצווה של לזניה וריזוטו. השף, יליד איטליה, מאמין שרבים ישמחו להשתמש בטיפים שלו לאור משבר יוקר המחיה העולמי והצורך לחסוך בכסף. לא רק שמרכיבי האוכל האיטלקי בדרך כלל זולים, המנות קלות יחסית להכנה.

הוא הוסיף: "זה נגיש. זה לא יקר וזה גם אוכל משפחתי". ככזה, הוא מייעץ למשפחות להפיק את המקסימום מבישול אצווה - ובין אם יש לכם משפחה גדולה או לא, תוכלו להקפיא את כל השאריות הטעימות לפעם אחרת. "אם יש לכם משפחה, בישול אצווה איטלקי הוא יעיל מאוד. אתם יכולים להקפיא את האוכל שלכם", המליץ אלדו, "הכינו לזניה גדולה ואז חלקו אותה והכניסו למקפיא. הכינו מלנזנה א-לה פרמג'אנה או פרמיג'אנה של חצילים ואז חלקו והכניסו למקפיא. הכינו פסטה טרייה והכניסו למקפיא, הכינו ניוקי והכניסו למקפיא. את כל הדברים האלה אפשר להקפיא ולהשתמש בהם מתי שצריך ולבשל ממצב קפוא".

השף אלדו זילי מכין רביולי

כן, קראתם נכון, אתם יכולים לבשל הרבה מהמנות האלה היישר מהמקפיא. "אפשר לבשל פסטה ממקפיא, גם ניוקי אפשר לבשל ישר מהמקפיא, זה לוקח שלוש או ארבע דקות וזהו", אמר אלדו, "אתם יכולים להכין ריזוטו גדול, אתם יכולים להכין ארנצ'יני, אתם מכירים את קערות הריזוטו, אתם יכולים להקפיא גם אותן ואז לטגן אותן מהמקפיא". להרבה מהמנות האיטלקיות יש תוחלת חיים ארוכה גם במקפיא. לדוגמה, פסטה טרייה יכולה להחזיק מעמד כמה חודשים בהקפאה, לדברי המומחה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ככה מקפיאים פסטה:

בעוד שהטיפים שלו תקפים גם עבור ארוחות תוצרת בית וגם קנויות, הוא ממליץ כמובן בעיקר על בישול ביתי. אלדו אמר: "אני ממליץ לאנשים לבשל יותר מאפס, להכין פסטה טריה מאפס אם הם יכולים. השיגו קמח 00 (קמח לבן איטלקי דק ביותר), קמח חזק, שמרו אותו בארון ופשוט תכינו פסטה כשאתם יכולים. תעשו את זה מהנה לילדים ותיהנו לבשל בבית במקום להזמין מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully