וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות של לילה: בירה, צ'יפס וכדורגל

מערכת סנהדרינק

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 12:09

תפוצ'יפס וגולדסטאר מזמינים אתכם להקרנה מיוחדת של גמר המונדיאל באיצטדיון בלומפילד, עם שוקו (אלי בן דוד) וחברים

החטיף המלוח הנמכר בישראל ומותג הבירות המוביל בישראל, משדרגים עבורכם את חוויית הצפייה במשחקי הכדורגל עם הקרנה מיוחדת של משחק הגמר באצטדיון בלומפילד. לאורך חודש המשחקים, ייצא צוות מיוחד לכמאה ושמונים ברים ברחבי הארץ ויזמין את האורחים להשתתף בפעילות ולהגיע לאירוע הגמר.

גולדסטאר בלאק רוסט. אסנת גואטה,
יש אותה גם בשחור/אסנת גואטה

כל גירוד זוכה!

במסגרת הפעילות, כל אורח שיזמין בירה גולדסטאר בבר, יקבל שקית תפוצ'יפס וכרטיס גירוד. כל גירוד זוכה! כרטיסי הגירוד יאפשרו לזכות במתנות שונות וכן בכרטיסים לאירוע ובצפייה בחדרי VIP. באירוע הקרנת הגמר יוצבו עמדות צילום ממותגות, עמדות משחקי כדורגל, ועמדת דיג'יי, ותיערך הופעה של אלי בן דוד (שוקו) וחברים.

בובה של לילה. מתוך "בובה של לילה", צילום מסך
החברים של שוקו/צילום מסך, מתוך "בובה של לילה"

לא סתם בירה וצ'יפס

תפוצ'יפס הוא חטיף תפוחי אדמה אפוי ללא צבעי מאכל, אלרגנים או תוספת חומרים משמרים. שקית תפוצ'יפס טבעי 50 גרם, מכילה כשני תפוחי אדמה טבעיים ככף ורבע שמן צמחי וכעשירית כפית מלח בלבד. החל משנת 2014 מוצרי תפוצ'יפס מיוצרים בקו נקי מגלוטן ומאלרגן בוטנים.

"גולדסטאר" שפותחה בשנת 1950, היא הבירה הנמכרת והמועדפת ביותר בישראל. בשנה אחת נמכרים למעלה מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ. היא מוגדרת כבירת לאגר כהה, מכילה 4.9% אלכוהול גולדסטאר ומיוצרת לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully