וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תשתו: המלצות לסופ"ש שלפני הגמר

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 12:51

היין הלבן שיעשה לכם את הבראנץ', הג'ין מהאי ווייט שירים לכם את המרטיני, והמסיבה שתסגור לכם את השבת עם יינות טבעיים. המלצות חמות לסופשבוע שטוף שמש

יין לסופ"ש: אליס

החורף לא ממש פה ואומרים שהסופ"ש הולך להיות שימשי מהרגיל, כך שמבחינתי אפשר להמשיך עם לבנים מגניבים מרחבי העולם. הנה לבן מקסים מאיזור סילנטו שבאיטליה שמגיע במחיר נהדר.

100% ענבי ורדקה, זן נדיר הנטוע רק באזורים הללו מגפנים בנות 20 שנה, צבע צהוב בוהק משהו עם אף מתפרץ של ורדים והדרים, בעיקר אשכולית צהובה, בפה מתגלה יין הדרי, מינרלי ורענן עם מליחות קטנה קטנה בסוף עושה נחמד. אחלה יין לבראנץ' של שבת, עם חמאה טובה, כמה דגים נאים ופסטה פירות ים. כי מגיע לנו. המחיר: 59 שקלים.

אליס, יין איטלקי. טליה לוין, מערכת וואלה!
אחלה יין לבראנץ' של שבת/מערכת וואלה!, טליה לוין

ג'ין לסופ"ש: Mermaid

ג'ין מסקרן בעל טעמים הדריים- מלוחים. המרכיב הבוטני העיקר, שממנו נגזר שמו של הג'ין, הוא הצמח "סמפיר הסלעים" הגדל על הסלעים ליד הים סביב האי וויט, ונקרא על ידי התושבים "נשיקת בת הים". לצידו מככבים גם: אלדרפלאואר, קליפות לימון, סמבוק ועוד.

ההשראה לעיצוב הבקבוק מגיעה מהאי וויט באנגליה, דרך צבע הים, הקשקשים והחזון לשמור על איכות הסביבה הימית בייצור בקבוק מזכוכית הניתנת למחזור, תוויות מתכלות ופקק השעם הטבעי המעוצב מחומרים אקולוגיים ונקיים בפיתוח בר קיימא.

בג'ין יש נוכחות גבוהה של ערער והדרים, בעיקר לימון עם רמיזה מלוחה מגניבה ממש ותיבול ירקרק עדין.
מושלם לטוניק יבש וכמובן מרטיני עם זית שמקפיץ את המליחות שיש בג'ין. המחיר: 219 שח. ברשת 'בנא משקאות' ובחנויות נבחרות

ג'ין מרמייד. יח"צ,
מושלם לטוניק יבש או מרטיני/יח"צ

בילוי לסופ"ש: חגיגות שנה לעסיס בג'ונז

נטלי שפריר נולדה בטורונטו, עלתה לארץ בגיל 5 וגדלה בתל אביב. במשך השנים היא כתבה ויצרה בתחום האוכל בארץ ובחו"ל. טקסטים שלה התפרסמו ב-'הארץ', 'דה מרקר', 'גלובס', 'השולחן' ועוד. לפני שלוש שנים, בלי דירה בעיר, אחרי שנה בגאורגיה, פתחה נטלי את "עסיס" מקום ליינות טבעיים. אז לא ידעו כמעט מה זה.

נטלי שפריר. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב נטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבת הקרובה תחגוג נטלי את האירוע ב"ג'ונז" עם תפריט יין מטורלל שיכלול יינות שאף פעם לא פתוחים לכוסות פלוס דברים חדשים ובקבוקים שיש מהם אחרונים. יחד עם האווירה של הג'ונז שתמיד מרגישה כאילו פיזרו עליה אבק כוכבים מהמאה הקודמת.

מתי: שבת 17.12 החל מהשעה 19:00
איפה: רחוב זבולון 13תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully