וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש המבורגר-מפלצת חדש על הדרך. תנו לריח לכוון לכם את האוטו

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 7:19

הרבה בשר, הרבה מאוד סושי וגם ארוחה חדשה מהידיים של אביב משה: החדשות הטעימות של ישראל

סיור באסיינדה של פטרון, מקסיקו/עידו איז'ק

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - הרבה בשר, הרבה מאוד סושי וגם ארוחה חדשה מהידיים של אביב משה. וזאת רק תחילת השבוע.

בתיאבון!

אנגוס בורגר

אנגוס בורגר, דיר אל אסד. דוד מויאל,
אנגוס בורגר בדיר אל אסד/דוד מויאל

רשת הקצביות והמסעדות משיקה חברה חדשה באימפריה של פאדי דבאח, בדמות "אנגוס בורגר", מזנון קציצות שהתמקם בדיוק מתחת ל"אומניה" הנהדרת.

השאיפות כאן הן צעיר, מהיר ובועט, והתפריט נועד לענות עליהן באופן יעיל. תוכלו למצוא בו, בין היתר, את "הגרסה הלא מצונזרת" (המבורגר עם פרוסות אסאדו, גבינת אמנטל, בצל מקורמל, ביצת עין ואיולי תבלינים), "בוצ'רי בורגר" (קציצת אנגוס בורגר טחונה עם מח עצם ועליה מח עצם נוסף וצ'ימיצו'רי), "שווארמה בורגר" (המבורגר בתוספת שווארמה כמובן), וגם "מוצרלה בורגר" (קציצת אנגוס בורגר ממולאת בגבינת מוצרלה ופרמזן, ובתוספת איולי כמהין).

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

הקרנות, מזיגות, הגזמות, השתוללויות

לכתבה המלאה

תפריט סושי חדש, נקסט דור מוג'ו

נקסט דור מוג'ו. שני בריל,
פרסד-סושי של נקסט דור מוג'ו/שני בריל

בר הקוקטיילים האסייתי משיק תפריט סושי חדש, בפורמט Pressed, שמצטרף לפיוז'ן האוכל-אלכוהול הקבוע במקום.

מדובר בריבועי אורז דחוסים, שמעליהם דגים נאים ומיונז יפני מעושן, ועוד קצת דברים טובים בצמרת.
תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "ספייסי סלמון" (סלמון, רוטב חריף, איולי יפני, חלפיניו), "ריינבו דניס" (דניס, בטטה בטמפורה, איולי יפני, טוביקו כתום, בצל ירוק), "ספייסי טונה" (טונה אדומה בטמפורה, רוטב חריף, איולי יפני, שומשום, בצל ירוק) וגם שרימפס בטמפורה עם רוטב כמהין, איולי יפני וטוביקו שחור.

פרטים נוספים כאן

האפיסרי

האפיסרי, נתניה. אסף קרלה,
האפיסרי בנתניה/אסף קרלה

בית האוכל של השף אביב משה בנתניה משיק ארוחת טעימות אמצע-שבועית (ימים א'-ד'), מבוססת תפריט חורף חדש, קייטרינג לאירועים ולא מעט הפתעות נוספות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, אושפלאו עם גזר ואורז, פסטייה מרוקאית, ירקות ממולאים, אסאדו בצלייה איטית, קובה אדומה וקובה חמוסטה וגם לחם בשר

הארוחה עצמה תיתן לכם תמורת 69 שקלים לחם וסלטים, ראשונות כמו קובה או מלפוף כרוב, מנה עיקרית דוגמת סופריטו או טשולנט, וגם שתיה קלה.

פרטים נוספים כאן

ארוחת טעימות, יאוזה

מסעדת יאוזה, תל אביב. יריב אלדד,
מסעדת יאוזה/יריב אלדד

האסייתית התל-אביבית של יקי כביר משיקה ארוחת טעימות זוגית, בת תשע מנות.

הארוחה כוללת שני סלטים לבחירה (הירו קייל או סלט פפאיה למשל), חמש מנות ראשונות כמו ניגירי, טטאקי בקר או וון טון מטוגן, ושני רולים של סושי דוגמת "ספייסי טונה", "סלמון קרים" או "גרין רול". מחיר: 298 שקלים לזוג, כולל קנקן שירטאקי ג'ונגמאי חם או קר.

פרטים נוספים כאן

אנטריקוט, ירושלים

מסעדת אנטריקוט, ירושלים. שי שלום,
מסעדת אנטריקוט/שי שלום

מסעדת הגריל החדשה של האחים שמעון ודודו אסרף הושקה בבירה לפני שבועות ספורים, ותציע תפריט בשרי כשר בהובלת דני אביב, נתחים מיוחדים, מנות חלוקה, קינוחים ואגף רחב של יין ואלכוהול כמובן.

פרטים נוספים כאן

תפריט מרקים, טאטי

מרק, טאטי, גבעתיים. טאטי,
מרק של טאטי/טאטי
מרק, טאטי, גבעתיים. טאטי,
מרק של טאטי/טאטי

המסעדה הוותיקה מגבעתיים מקבלת את החורף ויהי מה, עם קולקציית מרקים מגוונת.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מרק אפונענע, מרק תירס עם קציפת פרמזן, מרק ערמונים, מרק ארטישוק וצ'יפס ארטישוק, מרק כרישה ותפוח אדמה וגם מרק חצילים עם בוטנים וסילאן. מחיר: 238 שקלים.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully