וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שותים בסופ"ש: ג'ין אמנותי, וויסקי עם נשמה שחורה ויין בלי אלכוהול

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 14:24

היא טעמה יין בלי אלכוהול ואפילו נהנתה ממנו, אבל זו רק ההתחלה. אסנת גואטה מערבבת ומשקשקת המלצות שתייה לסופשבוע שכולו טוב

אימפריאל. בן יוסטר,
אימפריאל קוקטייל בר/בן יוסטר

תרבות לסופ"ש: IMPERIAL HOTEL WONDERLAND

מדי שנה מתקיימת תערוכת פופ-אפ בה משתלטים אומנים מכל הסוגים, אמנים, מעצבים, אדריכלים, מעצבי טקסטיל, ציירים ואמני גרפיטי, על בניין שלם ומעצבים חדרים במגוון סגנונות מוטרפים ומלאי אמירה, ביניהם משובצים חדרי אלכוהול שמשקים את המשוטטים .

השנה, מגיעה התערוכה אל מלון אימפריאל הוותיק, ברחוב הירקון בת"א, שבו זכו האומנים לעצב ככל העולה על רוחם את 37 חדרי המלון טרום יציאתו לשיפוץ מקיף. כל חדר זכה לעיצוב ייחודי ולפרשנות שונה. אוצרת התערוכה: יערה זקס.

אחד החדרים הוא של מותג הג'ין 'בומביי ספייר', שמזה מספר שנים מקדם שיתופי עם אמנים בינלאומיים, ותומך בביטוי עצמי ויצירתיות . הבקבוק הכחול והמרכיבים הבוטניים שמייחדים את המותג היוו השראה לעיצוב החדר של בומבי.

הכניסה לחדר מתבצעת דרך סילואט של הבקבוק אל תוך עולם כחול עטוף בפסיפס של בקבוקים המעטרים את התקרה. המיטה, מכוסה בצמחייה ומתכתבת עם המרכיבים הבוטניים שעליהם מבוסס Bombay Sapphire - מוטיב שחוזר על עצמו גם בחלל חדר הרחצה, עם מראה בצורת אבן הספיר שמזוהה עם המותג. פשוט לפסוע אל החדר, ללכת לאיבוד בכחול העמוק ולסיים עם קוקטייל על ג'ין מעולה. לא צריך יותר כלום.

מתי: החל מיום חמישי ה-9 לחודש
איפה: הירקון 66 (פינת טרומפלדור) תל אביב
המחיר: 119 שקלים. הזמנת כרטיסים באתר tomix

בקרדי מרטיני. שלמור,
קוקטייל על ג'ין מעולה. לא צריך יותר כלום/שלמור

יין לסופ"ש (אבל בלי אלכוהול): מייבאך

לכל דבר יש תחליף. בשר, קפה, בירות ועכשיו גם ליין. תמיד אמרתי שאם אין סיבה בריאותית להשתמש בתחליף, עדיף להיצמד למקור, גם אם זה אומר ליהנות ממנו פחות. עד כה מצאתי שיינות ללא אלכוהול היו חצי כח, מתוקים להחריד ולא תמיד זולים.

רצה הגורל וקיבלתי לפני שבועיים הטפה מצד הרופאה שלי לגבי מצב הכבד, בכל זאת יותר מעשר שנים בסנהדרינק עשו את העבודה. לכן כשמותג היין הגרמני מייבאך הציג את היינות ללא אלכוהול שהוא מייצר, לא עיקמתי את האף, הכנסתי למקרר וניגשתי לעבודה ויודעים מה, זה לא רע. תלוי איך ניגשים לזה.

קודם כל, הם לגמרי קייציים. רעננים מאד ומרגישים כמו יינות קלילים שלוקחים לים בלי לחשוב יותר מידי, אני אישית נהניתי מהם גם על קרח או עם תפוז סטייל ורמוט. עם כל האנטי שהיה לי לפני, זה היה מפתיע.
מייבאך השיקו בישראל נכון לעכשיו, שני יינות: רוזה מענבי פינו נואר, עם ארומה פרחונית וניחוחות רעננים של פירות יער אדומים. ולבן מענבי סוביניון בלאן.

יין עשיר בניחוחות קלאסיים, פרחוניים וטרופיים, עם טעמי מנגו ואשכולית לבנה. משקה מושלם ליום קיץ חם. את שניהם צריך לשתות כשהם קרים והם עובדים נהדר על קרח עם קצת סודה חזקה, ענף טימין ופלח תפוז "שפריץ סטייל" וגם המחיר סבבה. המחיר: 49.90 ₪

יקב מייבאך סוביניון בלאן ללא אלכוהול. יח"צ,
ללא אלכוהול, אבל עם טעם/יח"צ

וויסקי לסופ"ש: ג'יימסון בלאק בארל

אני אוהבת ג'יימסון בעיקר כי הוא וויסקי מאד נגיש, שיודע לספק גם משקה כיפי לאלו שנלחצים מוויסקי וגם גרסאות מסקרנות. JAMESON BLACK BARREL הוא בלנדד וויסקי שמזוקק שלוש פעמים, ומיושן שש עשרה שנה בחביות שרי ובחביות ברבן, שעברו חריכה כפולה להעצמת הארומות והטעמים של המשקה.

ג'יימסון בלאק בארל. יח"צ חו"ל,
עשיר ובעל גוף מלא/יח"צ חו"ל

התוצאה היא וויסקי עשיר ובעל גוף מלא יותר בהשוואה לג'יימסון הבסיסי, ארומות מתקתקות של ריבת חלב, פאדג' וטופי קרמי שנוצרות במהלך היישון, טעמים אגוזיים ומתיקות ונילית מתובלת. סה"כ ויסקי עמוק עשיר, כם טעמי עץ קלוי ומתיקות. אחלה ויסקי על קרח אבל הוא ממש טוב באולד פאשן. המחיר: 165 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully