וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע כוסות זו רק ההתחלה: חבורת סנהדרינק מתכוננת לפסח

סנהדרינק TV

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 14:14

החכמים, הרשעים, התמים ואלה שלא יודעים להפסיק לשתות, טעמו והמליצו על יינות ישראלים לחג. זה נגמר בהרבה יותר מארבע כוסות

סנהדרינק תכנית פסח, המלצות יין/וואלה+

פסח הוא החג שלקראתו נמכרים הכי הרבה בקבוקי יין בשנה: הרמת כוסית במקום העבודה, ארבע הכוסות של הסדר עצמו, וכמובן, כל ימי חול המועד שאינם אלא ארוחה על ארוחה, כולן עם יין. אז הפעם ניסינו
לבחור ביחד יינות לחג. לא רק יינות, אלא כל מה שייעשה לנו את החג לכמה שיותר שמח.

המסובים סביב שולחן הסדר שלנו: רבי טל חוטינר ורבי יאיר גת, שהיו יושבים בבני ברק ומספרים ביציאת מצרים עד שבאו תלמידיהם ואמרו להם, 'רבותינו, הגיע זמן בלאדי מרי של שחרית!', בת פרעה, שמשתה את משה רבנו מהבר ממש לפני שנסגר, טליה לוין, השף וההגדה לאון אלקלעי, ומעל כולנו, האישה שאנו אוהבים כאילו הייתה מצה עם שוקולד, ריי וויט.

יאיר גת, טליה לוין, טל חוטינר. סנהדרינק. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאיר גת, טליה לוין וטל חוטינר טועמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה היה לנו שם

כמו כל סדר, אפילו כזה שאינו כהלכתו, גם הסדר שלנו התחלק לארבע כוסות. את הכוס הראשונה הקדשנו למשחק המקדים של החג, מהרמת הכוסית המסורתית במקומות העבודה ועד למשקה ראשון של התכנסות, כשהאורחים הראשונים כבר הגיעו, בעוד שהאורחים האחרים תקועים עדיין בפקקים.

את הכוס השנייה הקדשנו לחביבתנו, המנה הראשונה, ואת הכוס השלישית למנה המכונה במקומותינו העיקרית. למעט בקרב צמחוניים וטבעוניים, מדובר לרוב במנה בשרית, או בתרגום לסנהדרינקית מנה שדורשת משהו חזק יותר. בכוס הרביעית, הרשינו לעצמו להתפרע עוד קצת, עם דברים חזקים באמת.

ריי וויט, סנהדרינק. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריי ווייט מכינה קוקטיילים כשרים לפסח/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק יין

יין זה יופי, אבל כדי לעשות את העסק קצת יותר מעניין, ריי ווייט, הכינה לנו קוקטיילים כשרים לפסח, וכדי שלא נשתה כל כך הרבה על בטן ריקה והשף ליאון אלקלעי הגיע עם בורמוליקוס, שנקראים גם מציות ועם רטבים טעימים במיוחד. כל מה שנותר לנו הוא לאחל לכם פסח כשר ושמח. מקווים שנתראה שוב בתוכנית הבשרית שאנחנו מכינים לקראת יום העצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully