וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין ושוקולד: שיתוף פעולה רב-חושי שייקח את החך שלכם למחוזות אחרים

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 12:36

השוקולטייר רוי גרשון ומנהל השיווק של יקבי כרמל, רן אסא, מספרים לנו איך נולד שיתוף הפעולה שיעשה לכם את החג

סדנת פרלינים אצל רוי גרשון. נמרוד סונדרס
סדנת פרלינים אצל רוי גרשון/נמרוד סונדרס

הימים שלפני פסח הם העונה החמה של מארזי המתנה החגיגיים, אבל הפעם, אנחנו לא מתייחסים לעוד מארז סטנדרטי, אלא שיתוף פעולה רב-חושי בין שני מותגי פרימיום, שמתכוונים לקחת את החך שלכם למחוזות אחרים. מותג היין DAROM מבית יקב יתיר ו-ROY CHOCOLATE מציעים מארזי שוקולד מיוחדים לחג הפסח, שכחלק משיתוף הפעולה, יכילו לראשונה פרלינים ממולאים ביין מבית DAROM.

"הרגשנו שיש פה חיבור מקסים עם הרבה טוב" אומר רן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל, "היה לנו חשוב לשמור על מארז אקסקלוסיבי, כזה שאי אפשר להשיג בכל מקום. וששילוב השוקולדים בו יתאימו לטעמים של היין".

מארז פסח של דרום מבית יתיר ורוי שוקולד. אורי גרון,
מארז פסח של דרום מבית יתיר ורוי שוקולד/אורי גרון

איך נולד הרעיון?

אסא: "האמת שהופתענו שזה קרה כל כך מהר. היינו די רגע לפני ההיערכות לחג, ונפגשנו לסיעור מוחות שני הצוותים של שני המותגים ויצא משהו מדהים שהפתיע גם אותנו. חיפשנו את החיבור המיוחד, הלא שגרתי, והיה חשוב לנו מאד גם לבדוק את ההתאמה מול היינות".

"קבלתי את היינות לטעימה" מספר רוי גרשון, השוקולטייר והבעלים של רוי שוקולד, "זו צורת עבודה נהדרת שפותחת את אפיקי המחשבה איך מחברים, ומה מחברים. יש כל כך הרבה סוגים של שוקולד וידעתי שברמת הטעמים כדי שזה יהיה מיוחד באמת צריך לפצח את הנוסחה".

כחלק משיתוף הפעולה נוצרו שילובים ייחודיים של פרלינים וביניהם גם שוקולד ויין של יתיר, שוקולד מסוגים שונים שנעשו במיוחד לכבוד שיתוף הפעולה הנוכחי. הפרלינים מיוצרים בשילוב יין מסדרת דרום: DAROM אדום מבציר 2021, יין אדום יבש, ו-DAROM לבן מבציר 2022, יין לבן יבש.

עוד בוואלה!

מדרום צרפת לגליל התחתון ובחזרה. המסע המופלא של יקב נטופה

לכתבה המלאה
רן אסא, יקבי כרמל. פרטי,
רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל/פרטי

דברים שעושים טוב על הלב

"המטרה היא לגרום לאנשים להנות מהחוויה כולה, לא רק משוקולד ולא רק מיין אלא מהשילוב בין השניים" מסביר אסא, ומוסיף שמה שעמד מאחורי הרעיון היה לחלוטין חשיבה יזמית. "ראינו שיש פה התאמה בין כל כך הרבה פרמטרים, לא רק שיווקית אלא גם יצירתית. זה חידוש מרענן שאין כמותו. גם יין וגם שוקולד מגיעים מעולמות הסנסורים והטעמים, אם כי בפלטות טעמים שונות. ובחרנו במותג דרום מתוך חשיבה לחבר יין חושי, מעולמות הפרימיום הגבוהים ושיתאים לאג'נדה של רוי שוקולד. המותג דרום הוא מותג אידיאלי לכך, הוא המותג היותר משוחרר של יקב יתיר אם כי עדיין פרימיום לכל דבר. ההתאמה בסופו של דבר בטעמים אישרה לנו את ההצלחה של השילוב הזה".

גרשון מוסיף שהחידוש הוא לא רק המטרה כמו התוכן. "יש תמיד מחשבה איך לחדש אבל בעיני מה שמצליח יותר מכל הוא החיבור של התוכן. לא תמיד צריך לחפש את המהפכה. הרבה פעמים אני רואה שאנשים אוהבים את הטעמים המוכרים שהם אוהבים בין אם בשוקולד ובין אם ביין, ואנחנו פשוט חיברנו בין השניים גם ברמת החוויה וגם ברמת הטעמים. אני מקווה שאת ההנאה שאנחנו הפקנו בעבודה בשיתוף הפעולה הזה גם אנשים ירגישו, מי שיקנה לעצמו או לאנשים שהוא אוהב מארז שמעביר בתוכו כל כך הרבה חיבורים טובים."

"הלכנו גם על הקצוות" מסביר אסא, ולאיחוד ביניהם אולי קצת ברוח התקופה, שוקולד ויין הם שני דברים מאד מאחדים שעושים טוב על הלב וזו חלק מהמטרה". זה המקום להוסיף שהמארזים של רוי שוקולד, גם בשיתוף הפעולה הנוכחי נארזים על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים. והקופסאות מונגשות גם לעיוורים.

מארז פסח של דרום מבית יקב יתיר ורוי שוקולד. אורי גרון,
איחוד בין קצוות ברוח התקופה/אורי גרון

מתנה מושלמת לחג

בשיתוף הפעולה הנוכחי בין שני המותגים, יוצעו מספר מארזים למכירה אותם ניתן לרכוש באתר של רוי שוקולד. המארז המרכזי הגדול "מארז פסח שמח המושלם לחג" - הוא מארז 12 פרלינים במהדורה מוגבלת - פרלינים משוקולד משובח שנוצרו על בסיס יינות מותג דרום מבית יקב יתיר, המארז כולל 4 פרלינים לכבוד ארבעת הבנים מההגדה ו- 8 פרלינים קלאסיים.

4 מארזי פרלינים (תשעה פרלינים בכל מארז) מסדרת CHOCOLATE DREAMS במילוי אגוזים חלב, פיסטוק, פופקרנץ חלב ואספרסו, ברכת פסח שמח ענקית משוקולד על מקל בשילוב בקבוק יין אדום של דרום מבית יתיר. המחיר: 349 שקלים. יש עוד מגוון מארזים נוספים לבחירה באתר, בטווח המחירים: 149-725 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully