וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ייסרים שאתם לא מכירים. ועוד סיבות טעימות להגיע לנחלת בנימין

טליה לוין

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 13:23

הבר החדש שנלחם ביוקר המחיה עם משקאות מקוריים, ההמבורגר הכי טוב באזור ועוד דברים טובים לאכול ולשתות. טליה לוין מתנחלת

צ'ייסריה, נחלת בנימין, תל אביב. טליה לוין, מערכת וואלה
משהו חדש, מרענן ולא יקר/מערכת וואלה, טליה לוין

לפני כמה ימים בדרך ל-"דייט בו נוכל לקרוע את שוק הכרמל מבלי לקרוע את הכיס", צעדתי על נחלת בנימין ונתקלתי בספוט צבעוני. כשהצצתי פנימה, גיליתי בר קטן בשם "צ'ייסריה" עם המון מבחנות צבעוניות. שאלתי במה מדובר והסבירו לי שמאחורי הבר פועלת מעבדה קטנה לייצור דרינקים. כאלה שאפשר לצרוך בפני עצמם כצ'ייסרים וכאלה שמשמשים כבסיס לקוקטיילים "אלה לא הצ'ייסרים שאת חושבת שאלה". אמר הברמן וגרם לי להתיישב מיד.

אחרי שתל אביב הפכה ממעוז ברי קוקטיילים למעוז ברי היין, נדמה היה שכבר אי אפשר לחדש. אלא שאז הגיעו כמה יזמים שחשבו מחוץ לקופסה התל אביבית והקימו, ממש לפני חודש, את בר הצ'ייסרים הראשון בעיר, שגם על הדרך מצליח להילחם ביוקר המחייה. וכן, אלה ממש לא הצ'ייסרים שאתם מכירים או שחשבתם שאתם מכירים.

צ'ייסריה, נחלת בנימין, תל-אביב. יח"צ,
לא בתמונה: מעבדה לייצור דרינקים/יח"צ

מה בתפריט?

ג'ין פטל וגרגרי פלפל ורוד, לימונצ'לו עם לימון פרסי, רום בננה הל! (חייבים לנסות) וויסקי סקוטי עם משמש וג'ינג'ר. ועוד צ'ייסרים עונתיים כמו למשל: אגס עם וודקה קמומיל וברנדי חמוציות וקינמון. התמציות הללו מתאימות לשתייה גם כצ'ייסר (15 שקלים), וגם כבסיס לקוקטיילים. החלטתי לתת לברמן דרור לבחור את השילובים שהוא הכי אוהב בקוקטייל סאוור (35 שקלים). אחר כך התפרעתי עם קוקטייל אחר שבחרתי לעצמי הפעם על בסיס ג'ין פלפל ורוד, ופטל, רום, בננה והל.

המחירים המצחיקים והאווירה הכיפית והלא מחייבת על הבר, מאפשרים חוויה אלכוהולית שונה לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים. יש גם בירה (20 שקלים לשליש), וגם יינות (28 שקלים לכוס). ההשראה מגיעה ממזרח אירופה, וכמה מהשותפים במקום הם בעלי ניסיון בניהול ברים במוסקבה. השילוב היצירתי בין הליין הפרטי של המשקאות, הטעמים המקומיים (הל למשל), המבחנות מאחורי הבר, האווירה החברית, והמחירים שמאפשרים לשתות הרבה יותר מהממוצע, הם משהו חדש ומרענן בעיר הזו, שהולכת ונהיית יקרה מרגע לרגע.

איפה: נחלת בנימין 20 תל-אביב.

עוד בוואלה!

מדרום צרפת לגליל העליון ובחזרה. המסע המופלא של יקב נטופה

לכתבה המלאה
מפגש רמב"ם, שווארמה מבית מסעדת הבסטה, תל אביב. יניב גרנות, מערכת וואלה
השוואראמה של מפגש רמב"ם/מערכת וואלה, יניב גרנות

הגענו לנחלה

אפרופו יוקר מחייה, נחלת בנימין היא מקום של הרבה אלטרנטיבות. בין מסעדות יוקרה לברים נחשבים, אפשר גם למצוא בילויים שלא קורעים את הכיס. לצד הצ'ייסריה כדאי להכיר גם את "שפוי", הבר בשוק בכרמל שאי אפשר להזמין אליו מקום, אבל אם תצליחו לתפוס מקום תוכלו לשתות ולאכול במחירים שפויים בהחלט.

אזור הנחלה הוא גן עדן לאכלנים ובמקום יש אין סוף אפשרויות כמעט בכל תקציב. משווארמה רמב"ם ועד רחוב יום טוב בכרמל, שהוא אחד הרחובות הקולינריים המעניינים שכייף ללכת בהם לאיבוד בשעות היום. בשעות הערב אפשר למצוא שם את "הולשטיין" ההמבורגר הכי טוב באזור, פתוח ומזומן. בשארה חינאווי הוא מלך הבשר, וכשהגענו לשם כדי לקחת 'הולשטיין צ'יז' באמצע הלילה, עם לחמניית שום של ערן שוורצברד, הוא אפילו היה שם. אי אפשר לזייף כשהלב שלך נמצא בבשר.

איפה: הולשטיין בורגר, יום טוב 17, תל-אביב.

המבורגר הולשטיין. טליה לוין, מערכת וואלה
ההמבורגר הכי טוב באזור/מערכת וואלה, טליה לוין

ולסיום, קצת יין

נתי נעים הבעלים של MyYain שכבר מפיק ברחבי הארץ פסטיבלי יין אזוריים, שבהם יקבים אינם משלמים עבור הדוכן ורק מגיעים להציג את מרכולתם לקהל הרחב, מרים פסטיבל נוסף לקראת פסח.

גן העיר בתל אביב. שרון בוקוב
תבואו, יהיה יין/שרון בוקוב

בפסטיבל, שיתקיים בגן העיר בתל אביב, תוכלו לטעום ולרכוש יינות של יקבים ישראלים מוכרים ופחות מוכרים ולהכיר טעמים חדשים. בנוסף תפעל במקום עמדה לאיסוף יין למשפחות נזקקות לחג. כרטיסים אפשר לרכוש באתר myyain.com, ואם תרכשו בקבוק תקבלו גם זיכוי של 25 שקלים ברכישה, וגם חנייה בחינם.

המחיר: 129 שקלים לאדם.
מתי: 30/3/23 החל מהשעה 16:00.
איפה: גן העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully