וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בורקס מים, גם קיש וגם פשטידה כמובן: חמש המלצות קנייה שוות וטעימות לשבועות

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 7:13

בכל זאת מדובר בסוף שבוע חגיגי, לא בסוף שבוע של עבודת כפיים במטבח

משלוחי אוכל, אתר יאמי/יאמי

תראו, שולחן האוכל של ערב חג שבועות הוא סיפור שרק לכאורה נראה פשוט, ובפועל דורש עבודה מאומצת בדיוק כמו כל מועד משמח אחר, אם לא יותר מזה.

כל הטיפים, כל המתכונים: עמוד האוכל הגדול של שבועות

כי היעדר הבשר (מסורתית לפחות, אנחנו מכירים מספיק משפחות שחוגגות שבועות קרניבורי לחלוטין) לא אומר היעדר השקעה, כי כל פסטה היא עולם ומלואו, כל מנת דג דורשת את הטאץ' האחד שעושה אותה מוצלחת, וכל קינוח הוא סיפור מורשת קרב (חוץ מעוגת הגבינה של קרן קדוש, שגם מושלמת וגם קלה).

ולכן, תנו לנו להקל עליכם עם כמה המלצות לפשטידות וקישים שאפשר, ורצוי, לקנות באתר יאמי. בכל זאת מדובר בסוף שבוע חגיגי, לא בסוף שבוע של עבודת כפיים במטבח. חג שמח, ובתיאבון!

בניצה, אביב במטבח

בניצה, אביב במטבח, יאמי. יאמי,
בניצה של אביב במטבח/יאמי

אביב אהבה מאז ומתמיד לבשל בהשראת אמה, לקרוא ספרי בישול, לאסוף מתכונים ולהתאים אותם לחיך המשפחתי. היא מעדיה על עצמה כבשלנית שאוהבת לארח (ולקבל מחמאות), ומחייכת בעיקר כשהמעריצה הראשית שלה - בתה - מרוצה.

לכבוד שבועות, היא מציעה בניצה, פשטידת פילו בלקנית עם יוגורט וגבינה בולגרית. מחיר: 59 שקלים לתבנית קטנה, 99 שקלים לתבנית בינונית.

פרטים נוספים והזמנות כאן

בדקנו, זה עובד

טריק 2 השניות להכנת תפוחי אדמה מושלמים בתנור

לכתבה המלאה

קיש גבינת עזים ועגבניות שרי, ענת אחד אחד

קיש גבינת עזים ועגבניות שרי, ענת אחד אחד, יאמי. יאמי,
קיש גבינת עזים ועגבניות שרי של ענת אחד אחד/יאמי

ענת עבדה במשך שנים במסעדות ישראליות מובילות, והחליטה לעבור לבשל במטבח הפרטי שלה אוכל מקומי ועכשווי, מתאים לאירוח ועם התמחות במאפים ובקישים.

לכבוד שבועות, היא מכינה קיש ביתי עשיר מבצק פריך עם גבינת עזים ועגבניות שרי. מחיר: 75 שקלים לתבנית קטנה (4-5 סועדים), 119 שקלים לתבנית גדולה (7-9 סועדים).

פרטים נוספים והזמנות כאן

בורקס מים, המטבח של סטלה

בורקס מים, המטבח של סטלה, יאמי. יאמי,
בורקס מים של המטבח של סטלה/יאמי

סטלה החלה את הרומן המטבחי שלה בגיל 12, כשמשפחתה עלתה ארצה מליטא, והיא ואחיה היו צריכים לדאוג לעצמ בזמן שהוריהם עבדו שעות רבות מחוץ לבית.

היא אוהבת לבשל אוכל מכל העדות, ולא מוותרת על מאכלית מבית הוריה. לכבוד שבועות, היא הכינה בורקס מים, מאפה עשיר של גבינות מלוחות וחמאה עם תרד, על בסיס בצק פילו. מחיר: 95 שקלים לתבנית גדולה (12 מנות), 124 שקלים לתבנית גדולה מאוד (18 מנות).

פרטים נוספים והזמנות כאן

קיש פטריות טבעוני, שר הטעמים

קיש פטריות טבעוני, שר הטעמים, יאמי. יאמי,
קיש פטריות טבעוני של שר הטעמים/יאמי

עמיר ירש את אהבתו לאוכל ובישול מאמו, שהייתה "בשלנית בחסד", ונהגה להחליף מתכונים ומטעמים עם שכנותיה בשכונת ילדותו, ולחשוף אותו לטעמים וריחות חדשים.

כעת, הוא הפך את התחביב למקצוע, ונהנה מעבודה לצד אשתו יפעת. לכבוד שבועות, הם הכינו קיש פטריות פריך, אישי וטבעוני, על בסיס בצק עלים, במילוי עגבניות שרי, בזיליקום, אורגנו, מוצרלה ופרמזן. מחיר: 79 שקלים ל-6 יחידות, 139 שקלים לתריסר.

פרטים נוספים והזמנות כאן

פשטידת ירקות וטונה, הקרנבל של מורי

פשטידת ירקות וטונה, הקרנבל של מורי, יאמי. יאמי,
פשטידת ירקות וטונה של הקרנבל של מורי/יאמי

מורי עלה לישראל מברזיל עם אהבה גדולה לכדורגל ולאוכל טוב. הוא ניהל במשך שנים קייטרינג והחליט לעבור לבשל מהבית ולשלב מנות ברזילאיות עם האוכל הלבנוני של אמו רחל - אוכל מנחם שבא מהלב.

לכבוד שבועות, הוא הכין פשטידת ירקות וטונה טעימה עם פלפל אדום, זיתים שחורים, עגבניות ופרמזן. מחיר: 54 שקלים ל-6 מאפינס או תבנית אנגליש קייק.

פרטים נוספים והזמנות כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully