וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין וכינורות ביקב אמפורה. והמלצות נוספות לסופ"ש ארוך

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 12:33

סוף השבוע הנוכחי עומד להיות ארוך במיוחד. לכן אספנו בשבילכם כמה המלצות חגיגיות: אירועים ביקבים לחובבי הטיולים ובקבוקים חדשים למי שחוגג בבית

יין וגבינות ביקב אמפורה. שני בריל,
סופ"ש ביקב אמפורה/שני בריל

בילוי לסופ"ש: יין וכינורות ביקב אמפורה

היקב יצבע בלבן, אמן הכינור ירין סוויד, ינגן בין השולחנות, ועל הדרך יוגש סבב טעימות לבנות שכולל: גראנש בלאן, מד וויט, בלאן דה נואר ויין קינוח.

איפה: יקב אמפורה, כרם מהר"ל
מתי: שישי 26.5 בין השעות 10:00 - 18:30, שבת 27.5 בין השעות 10:00 - 20:30
המחיר: 140 ש"ח לאורח
פרטים והזמנות: באתר היקב. יש להזמין מקומות מראש

יין וגבינות ביקב אמפורה. זוהר כהן,
יין וגבינות ביקב אמפורה/זוהר כהן

עוד בילוי לסופ"ש: שבועות ביקב שורק

בסוף השבוע יקיים היקב את אירוע סגירת חודש המסורתי שלו, עם השקת שני יינות לבנים חדשים: סובניון בלאן 2022 ובלנד לבן 2022. בנוסף יהיו שם גם פיצה "זמני" עם ספישלים לשבועות, ובשבת יגיע "איתי עישון וגריל" עם בשרים מיוחדים מהמעשנה.

איפה: יקב שורק, קיבוץ נחשון
מתי: שישי 26/5 ושבת 27/5, בין השעות 11:00 - 15:00

הכניסה ללא תשלום, ברישום מראש, בדפי היקב בפייסבוק ואינסטגרם

עוד בוואלה!

פצצה לחיבורים: חבורת סנהדרינק חוגגת שבועות

לכתבה המלאה
יקב שורק. יח"צ,
סופ"ש ביקב שורק/יח"צ

ג'ין לסופ"ש: ברודוג זילוטס הארט

המותג הסקוטי ברודוג, החל את דרכו הצבעונית בשנת 2007 כמותג בירה. בשנת 2015 הוקמה המזקקה של ברודוג, שהמוצר הראשון שהשיקה היה ג'ין. מאז, בכל בכל חודש אנחנו שומעים על משקה חדש שהם מייצרים.

לאחר שהשיק ג'ין קקטוס וליים וג'ין לימון שהיו חמודים וקלילים, הצעד הבא, זלוטס ג'ין הוא לחובבי הבוטינקס. ג'ין מתובל בנדיבות, עם שפע רכיבים כגון זרעי כוסברה, שורש אנג'ליקה, קליפות אשכולית, לימון וליים, לוונדר, פלפל אנגלי, גוג'י ברי, פלפל סצ'ואן, זרעי גן עדן, עלי קפיר ליים ועוד.

הג'ין של ברודוג הוא פרחוני ומבושם, עשיר בערער וכזה שישדרג כל נגרוני או מנהטן וכמובן מרטיני קלאסי. דווקא עם טוניק העושר הבוטני נעלם, אז אני פחות ממליצה. המחיר: 185 שקלים.

ג'ין זילוטס הארט, ברודוג. יח"צ חו"ל,
פרחוני, מבושם ועשיר בערער/יח"צ חו"ל

יין לסופ"ש: ויגידאל, פורטה 6

אל סדרת היינות מפורטוגל שמככבת גם על המדפים בישראל, הצטרפה לאחרונה גם גרסה כשרה ששומרת על כל היתרונות של היין: הטעם, ההתאמה לאקלים, העיצוב הצבעוני והמחיר הנגיש. שלושה מתוך יינות המותג, שמיוצרים באזור ליסבון, מגיעים לישראל:

פורטה 6 לבן: ויוסיניו (25%), ארינטו (25%), שרדונה (25%), ויונייה (25%). לבן ארומאטי ומרענן עם ניחוחות של פירות טרופיים ופרי הדר. יין צעיר וקליל שכדאי לשתות קר מאד.

פורטה 6 אדום: בלנד של זנים קצת פחות מוכרים בישראל: אראגונס (50%), קסטלאו (40%), טוריגה נסיונאל (10%). קליל לשתייה (הייתי אפילו מקררת אותו מעט), פירותי ורך.

שבועות 2023, פורטה 6. פורטה 6,
שווה כל שקל/פורטה 6

פורטה 6 רוזה: בלנד של קסטלאו (60%), טינטה רוריז (טמפרניו) (20%), סירה (20%) הוא אולי הכי מפתיע משלושתם. האף מתמלא בפירותיות אדומה ורעננה, אבל הפה יבש, והמתיקות המאוזנת והמאוד רעננה עובדת נהדר עם אוכל.

מעט יותר מורכב מהאחים שלו לסדרה ושווה כל שקל. המחיר: 59 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully