וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור ביקב ננה, פנתרות וורודות בשניט. ועוד המלצות לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 12:45

במצפה רמון, בכיכר גבעון, או אצלכם בסלון. הטעימות, האירועים והבקבוקים, שסוף השבוע שלכם לא יהיה שלם בלעדיהם

יקב ננה, מצפה רמון. יח"צ,
ננה. אחד היקבים הקסומים ביותר בישראל/יח"צ

בילוי לסופ"ש: יקב ננה, מצפה רמון

אחד היקבים הקסומים ביותר בישראל הוא יקב ננה הממוקם במצפה רמון והוקם על ידי ערן ננה רז, שלא וויתר על החלום להפוך את המדבר לאיזור יין ייחודי. אתם מוזמנים להכיר את הסיפור הייחודי של היקב, לסייר בבוסתן ובכרמים, להכיר את החקלאות המדברית ולטעום ממגוון יינות היקב. לאחר טעימות היין תוכלו לשבת ברחבי הכרם עם בקבוק יין וצלחת גבינות וקרקרים (45 שקלים) ולהירגע כמו שלא נרגעתם זמן רב. שלווה כזו לא תמצוא בשום מקום אחר.

הביקור, בהזמנת מקום מראש בלבד, כולל כניסה למתחם הכרם ושלוש טעימות יין, משך הביקור והטעימה כ-45 דקות והוא פחות מתאים לילדים. המחיר: 90 שקלים למבקר (כל מבקר מחויב לשלם כרטיס במלואו גם אם אינו טועם יין).

מתי: ימי שישי בין השעות 11:00-15:00
לפרטים והזמנות: 0779386288, ובאתר היקב

יקב ננה. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
שלווה שלא תמצאו בשום מקום אחר/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

בירה לסופ"ש: פנתרה וורודה בשניט

Pink Boots Society, הוא ארגון השואף לעודד נשים ואנשים שמזדהים כא-בינאריים בתעשיית המשקאות האלכוהוליים. מדי שנה מקיים הארגון במבשלות רבות ברחבי העולם, יום בישול משותף בהובלת נשים או בהשתתפותן, כאשר חלק מהרווחים ממכירת הבירה נתרם למימון פעילויות הארגון.

השנה יתכנסו בבר-מבשלה שניט, נשים העוסקות בתחום הבירה לבישול משותף במסגרת הפרויקט בהובלת רוני ניקה ליפקין והן ישיקו בשישי הקרוב את ה- Pink Panthera -בירה בסגנון ניו-אינגלנד איי.פי.איי, כשותית ופירותית בעוצמה של 5.7% אלכוהול. עשרה אחוז מההכנסות עבור הבירה ייתרמו לארגון.

מתי: יום שישי, 12/5, החל מהשעה 13:00
איפה: שניט, כיכר גבעון, תל-אביב

עוד בוואלה!

מחלקת גנים ונוף: טליה לוין שותה את הפארק

לכתבה המלאה
מבשלת שניט, מגפיים וורודות. קלי ענבר,
בירה עם אג'נדה/קלי ענבר

יין לסופ"ש: יקב סאלנטיין, פורטילו, שרדונה

סאלנטיין נחשב לאחד מששת היקבים הגדולים בארגנטינה ואף נבחר ליקב הכי טוב בארגנטינה ב- 2019 . הכרמים שלו משתרעים מהרי האנדים ועד עמק דה אוקו בגובה של עד 1700 מטר מעל פני הים, והבדלי הטמפרטורות יחד עם חשיפה מעולה לשמש ושפע של מי השלגים מהרי האנדים מעניקים תנאים אידיאלים לייצור יינות מיוחדים.

היין נעשה מענבי שרדונה מכרמים שונים, כדי להתמודד עם החום הארגנטינאי והוא עומד היטב במשימה גם בישראל. יין צעיר ורענן, עם ארומות ירקרקות של תפוח ירוק וסלרי טרי, מינרליות טובה וחמיצות מאוזנת. מושלם לחום הלח שלנו.

יין שאפשר לפתוח בלי לחשוב, לקחת לישיבה בים או לפיקניק עם חברים, הולך מעולה עם גבינות, פירות ואוכל קליל, במחיר שמאפשר לקנות אותו בלי חשבון. המחיר: 54.90 שקלים.

שרדונה פורטילו. יח"צ,
לפתוח בלי חשבון/יח"צ

טקילה לסופ:"ש: אזול

אזול נחשבת לפרימיום של עולם הטקילה והמחירים בהתאם. עבור הבקבוק הזול ביותר של אזול תתבקשו לשלם יותר משש מאות וחמישים שקלים. לזכות היצרנים יאמר שההשקעה בכל בקבוק היא מטורפת ומעל ל-100 אומני קרמיקה מייצרים את הבקבוקים כל אחד בנפרד.

השנה, חוגגת המזקקה יום הולדת עשרים וחמש, שלה עם בקבוק מעוצב שמחירו 6000 שקל. למקרה ונשאר לכם מקום לעוד טקילה על המדף

טקילה אזול. יח"צ חו"ל,
טקילה שחייבים לטעום/יח"צ חו"ל

אבל עם כל הכבוד (ויש כבוד) לטקילה שעולה 6000 שקל, הייתי דווקא רוצה להמליץ לכם על PLATA AZUL CLASE הטקילה הצעירה של אזול, שמיוצרת ממאה אחוז אגבה וובר כחולה, מתבשלת בדודים מסורתיים מעל ל- 72 שעות, ומציעה לגימה חלקה חלקה אפופה במתיקות של אגבה וארומה מתוקה עשבונית-פרחונית שמשלבת תפוזים ולמון גראס.

טקילה שנמסה בפה, באיטיות, כמו ממתק עשיר בווניל. הממתק הזה אינו זול כלל וחבל. אבל זו טקילה שחייבים לטעום. המחיר: 650 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully