וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגובה העיניים: היינות שלא יעשו לכם חור בכיס

אסנת גואטה

18.7.2023 / 14:44

היינות הקלילים מסדרת 'ספיישל אדישן' של יקב בנימינה, נועדו לכל מי שרוצה ליהנות מיין בלי לעשות מזה עניין ובלי לקחת משכנתא

כוסות יין לבן. טליה לוין, מערכת וואלה!
ליהנות מיין בלי לקחת משכנתא/מערכת וואלה!, טליה לוין

הלמות התוף המתריע על מיתון במשק, ההפגנות ועקצוצי יוקר המחייה, מגיעות גם אל עולם היין. יינות במחירים נגישים תמיד היו חלקם של היקבים הגדולים, אלה שמייצרים מספר סדרות במגוון מחירים כדי להגיע אל כל הקהלים, ובשנים האחרונות היינות האלו רלוונטיים יותר. גם בגלל המצב במשק והדיון על יוקר המחייה, וגם כי זו הזדמנות להיות אקולוגיים ולנצל כל ענב וענב.

יקב בנימינה השיק לאחרונה את סדרת "ספיישל אדישן" המיועדת למכירה בחנויות האלכוהול ורשתות השיווק במחיר של שלושים שקלים בלבד ואמורה להחליף את סידרת טבע שקדמה לה. אם לפני חמש שנים הייתם מדברים איתנו על יינות במחיר כזה, היינו מעקמים את האף ומביטים בכם בתוכחה מהולה בזלזול על זה שאתם שותים יינות גרועים ממש, מאז עולם היין השתנה ללא הכר, וביקבים הגדולים הבינו שגם סדרות הבסיס חייבות להיות איכותיות ומהנות לשתייה.

יינות ברמות המחיר האלה, לא נועדו לאירוע חשוב, או לשולחן החג, אלא לשתייה קלילה נטולת מחשבה, אפשר לקחת אותם לים עם חברים, או סתם לחסל מול נטפליקס וצלחת עם חביתה וסלט. לשם הם מיועדים ולשם היקב מכוון.

כרמים של יקב בנימינה, אזור הגלבוע. יח"צ,
מנצלים כל ענב. בציר ברמי יקב בנימינה/יח"צ

"מתאימים גם לאלה שיין לא תמיד זורם להם"

"הקהל שאנחנו מכוונים אליו הוא קהל צעיר, שנהנה מיין כדרינק קז'ואלי, כמשהו לשתות אותו בקלילות בסוף יום עם השותפים או הבני זוג. היינות האדומים צעירים ונגישים, נהדרים לשתייה כשהם טיפה צוננים, והלבנים הם חצי יבשים אבל לא מתוקים וכבדים אלא רעננים וקלילים מאד, מעט פירותיים ולכן מתאימים גם לאלה שיין לא תמיד זורם להם". מסביר עומר בן חורין, מנהל השיווק של יקב בנימינה.

עוד בוואלה!

דו"ח מיוחד: רקנאטי, ספיישל רזרב 2019

לכתבה המלאה
כרמים של יקב בנימינה, אזור הגלבוע. יח"צ,
בציר ברמי יקב בנימינה/יח"צ

שובו של האמרלד ריזלינג

ניגשתי ליינות הלבנים די סקפטית. אני לא קהל ליינות חצי יבשים. אבל אחרי קירור רציני, האמרלד ריזלינג - כן, זה שמעורר חלחלה קלה בכל ישראלי בן ארבעים ומעלה, התגלה כיין קליל קליל, פירותי לא מתוק מידי וכיפי ממש. גם המוסקט היה נהדר כשהוא מקורר מעט יותר מההמלצה של היקב, יש בו מתיקות וארומות של דבש ופרחים ברקע.

אל תגלו לאף אחד, אבל בשלב מסיים הוספתי ליין סודה, קרח ופרוסת תפוז ובניתי לי את השפריץ של החיים באמצע יום עבודה. מסוג הדברים שלא נוח לעשות עם שרדונה בתשעים שקלים.

יקב בנימינה, ספיישל אדישן לבן. יח"צ,
רעננים וקלילים/יח"צ

אדומים של קיץ

גם היינות האדומים הם מאד קלילים. יינות שעברו יישון קצר בחביות עץ אלון צרפתי, לקבלת חיספוס עדין שמורגש בשלושתם.

יקב בנימינה, ספיישל אדישן אדום. יח"צ,
צעירים ונגישים/יח"צ

מתוך השלושה: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז, השלישי היה הכי מסקרן, התיבול הוסיף עומק ללגימה וכיף היה לשתות אותו כמו שהוא, הקברנה סוביניון גם הפתיע, חלק בלגימה, מתובל מעט ועם חומציות עדינה ברקע והמרלו היה חביב ונעים לשתייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully