וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת העסקיות הכי משתלמות בתל אביב סוף סוף חזרה, וזה לא הכול

10.12.2023 / 6:00

ספינג'-בוקס, בייקרי-טראק, בראנץ'-חנוכה ועוד כמה ביטויים מופלאים: החדשות הטעימות של ישראל

מבצע חרבות ברזל: מרכז אוכל ולוגיסטיקה בתוך מסעדת האחים, תל אביב/מסעדת האחים

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - ספינג'-בוקס, בייקרי-טראק, בראנץ'-חנוכה ועוד כמה ביטויים מופלאים. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

קפה אסיף חוזר

קפה אסיף, תל אביב. איתמר גינזבורג,
חציל ברוטב אדום של קפה אסיף/איתמר גינזבורג

שבועות ארוכים של תפקוד כחמ"ל אזרחי לכל דבר מסתיימים היום (ראשון) עם פתיחת הדלתות המחודשת של בית הקפה התל-אביבי.

החדשות המשמחות מונפו גם לרענון עונתי ולהצגת תפריט צהריים חדש (וזמני), כמו גם להצטיידות מחדש של המעדנייה הצמודה, שתשמח מצדה לצייד אתכם בכל טוב הארץ.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קציצות בקר ברוטב עגבניות וסטייק בר ים בפורמט סינייה, חציל ברוטב אדום ותבשיל טלה מושקע, עוף מפתול ושניצל כמובן - כולן מגיעות כדיל-לאנץ' עם מנה קטנה לבחירה (כבד קצוץ, למשל, הרינג או מרק עוף צלול וחורפי) במחיר העיקרית.

לקפה אסיף

חדשות האוכל

87 שקלים, אכול כפי יכולתך: דיל החורף המושלם חזר

לכתבה המלאה

בראנץ' חנוכה, ג'יארדינו

המסעדה היפואית של בר צנגר במלון The Jaffa חוגגת חנוכה מושחת כנדרש, ומציעה עוד הזדמנות אחת (שישי, 15 בדצמבר, 12:00-15:00) ליהנות מבוקר נטול ייסורי מצפון.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טרטר בקר על לביבת תפוחי אדמה, ברוסקטה גוואקמולי עם ביצה עלומה, סביצ'ה טבולה של אינטיאס, סופגניה וסלט ביצים עם סלמון מעושן, בייגל פתוח ובייקון טלה, וגם פרנץ' טוסט עמוס בננה ומסקרפונה, פירות העונה ומייפל כמובן.

לג'יארדינו

אור שפיץ, ראשון לציון

אור שפיץ פותחת פודטראק במתחם הסינמה סיטי של ראשון לציון. באדיבות המצולמים
הבייקרי-טראק של אור שפיץ/באדיבות המצולמים

הקדנציה האשקלונית שלה הסתיימה לעת עתה בנסיבות מובנות, אבל הקונדיטורית מצאה מקלט חדש, וממשיכה לזוז.

וכך, מתמקמת משאית האוכל המצוינת שלה במתחם G סינמה סיטי שבראשון לציון לשישה חודשים (לפחות), ותציע את כל הטוב והמושחת שלה. כן, עוגיות ומאפים, קרואסונים וגם סופגניות כמובן. בכל זאת השקת חנוכה.

לאור שפיץ

מבצע חנוכה, הבוריקה

קובי שמואל, הבוריקה, שוק הכרמל, תל אביב. יעקב בלומנטל,
קובי שמואל ליד דוכן הבוריק שלו/יעקב בלומנטל

אינספור אופציות סופגניות (וגם לביבות כמובן) יש מסביב, אבל איכשהו תמיד אנחנו חוזרים לקובי שמואל ודוכן הבוריקה הנהדר שלו בשוק הכרמל.

החג הזה, שמתלבש בול על הדי אנד איי שלהם, הוא גם הזדמנות להזמין "ספינג' בוקס" - דרך וולט, בטלפון האישי שלו (054-5332337) או פשוט לבוא ולהעמיס. מחיר: 30 יחידות ב-100 שקלים.

לבוריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully