וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ין ישראל חדש. ועוד המלצות שתייה לסופ"ש

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 16:09

ג'ין כנעני, בר יין כפר-סבאי ויין חורפי. המלצות שתייה לסוף השבוע

קוקטייל נגרוני. גרופו קמפרי,
קוקטייל נגרוני/גרופו קמפרי

ג'ין ישראלי לסופ"ש: ג'ושוע

'ארבעת הימים של כנען', שהקימו היינן המוערך רמי בר מאור ורועי נאור, היא חברה צעירה, קטנה וייחודית, שמייצרת משקאות בגישה מעט שונה: מערק שמתיישן שנה בחביות עץ, דרך ליקר ליצ'י מלוח ועד לוודקה מעולה. אבל הג'ין הזה כבש את ליבי.

את 'ג'ושוע' כיף לשתות נקי. אחרי שעבר שבעה זיקוקים, הוא חלק כמעט כמו וודקה משובחת, משקה חד, נקי, רענן וייחודי. הוא מיוצר עם שבעה עשבי תיבול מקומיים וקליפות הדרים שהן הדבר הראשון שתרגישו באף ובפה. העשבוניות תגיע בסוף הלגימה.

בשנייה הראשונה הוא אולי מרגיש עדין מדי, אבל לאחר מכן הכול מסתדר. לשתות נקי על קרח וקליפת תפוז, או עם טוניק יבש מאוד. כחלק מקוקטייל נגרוני הוא ממש מפתיע.

המחיר: 100 שקלים ל-500 מ"ל

ג'ין ג'ושוע. יח"צ,
לא שופטים. ג'ין ג'ושוע/יח"צ

בילוי כפר סבאי לסופ"ש: אריאנה בר יין, כפר סבא

תל אביב היא אמנם בירת מרכז ברי היין שצצים בכל פינה כמו שיכורים אחרי סנט פטריק די, אולם טרנד ברי היין זולג גם אל הפריפריה, ואל חובבי יין שמאסו בפקקים ובאתרי הבנייה של העיר הגדולה ורוצים ליהנות מיין במחיר שפוי, במרחק שיאפשר להם לחזור לבייביסיטר בזמן.

לפני המלחמה, נפתח בר היין אריאנה, בכפר סבא בהשקעה גדולה כיאה למקומות מחוץ לתל אביב. כעת, כשהשגרה מתחילה לחזור, חוזרים גם שם להציע תפריט רחב של יינות לבנים, אדומים, כתומים ומבעבעים, של יצרנים גדולים וקטנים. את המילון הקטן של מונחי היסוד המופיע בתחילת התפריט, אהבנו מאוד. הוא נותן לכל אחד להרגיש "מבין ביין" ומסייע לכל אורח למצוא את הטעמים שהוא מחפש. גם המחירים ראויים לפירגון: היין בכוסות, מוצע ב-35-50 שקלים, והבקבוקים מתומחרים נפלא, רובם בפחות מ-200 שקלים.

בגזרת האוכל תמצאו תפריט גדול יחסית, שכולל: סשימי דובדבנים ,קרפצ'יו ים תיכוני, פילה דג ים קרפצי'ו דלעת, שיפוד פטריות צלויות, מנות מהטאבון ועוד

איפה:
עתיר ידע 2 כפר סבא

מתי:
ימים א'-ה' בין השעות: 17:00-00:00

לפרטים:
077-444-7039

עוד בוואלה!

מחזיקים מעמד: הברים הוותיקים בישראל נלחמים על השגרה

לכתבה המלאה
אריאנה בר יין. יח"צ,
אריאנה בר יין, כפר סבא/יח"צ

יין חורפי לסופ"ש: רקנאטי, פטיט סירה כרם יזרעאל

יקב רקאנטי הנמצא כמה ק"מ בודדים מהגבול, סיים ממש לאחרונה סיים את מרכז המבקרים המושקע שלו ונסגר מייד לרגל המצב. את הפטיט סירה של היקב תוכלו להשיג בלא מעט חנויות.

יקב רקנאטי, פטיט סירה כרם יזרעאל. עמרי מירון,
יין של חורף/עמרי מירון

כרם יזרעאל הוותיק נטוע על אדמת עמק כהה, הגפנים העבות והזקנות מפיקות ענבים בצבע סגול-שחור עמוק מלאים בארומות וטעמים. ענבי הפטיט סירה מספקים יין עשיר, מרוכז בעל טקסטורה קטיפתית, טעמי פרי עזים אבל סיומת עשבוניות ים תיכונית ארוכה. יין של חורף שזקוק לאוכל ולאוורור ראשוני לפני השתייה.

המחיר: 119 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully