וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות פתוחות ואוכל לליל הסדר: המדריך הטעים של פסח 2024

21.4.2024 / 6:00

מצפון ועד דרום, עם כל העצירות שבדרך. עדכונים שוטפים

חזרת בשילוב מאכלים אחרים/NOW רוני שרמייסטר

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - מסע טעים וחגיגי מצפון ועד דרום, עם כל העצירות שבדרך. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

ג'ורג' וג'ון, תל אביב

ג'ורג' וג'ון, תל אביב. ג'ורג' וג'ון,
פסח בג'ורג' וג'ון/ג'ורג' וג'ון

המסעדה בהובלת תומר טל ומלון דריסקו שבו היא ממוקמת מציעים לחג חבילת "טסים ללילה".

הדיל (22-24 באפריל) כולל שני לילות, שעת שקיעה על גג המלון עם יין ובירה, ארוחת בוקר וארוחת חג מיוחדת עם תפריט ובו מטבלים (עם מצות או לחם), מרק מנה ראשונה ועיקרית לבחירה, קינוח זוגי, מים וסודה. מחיר: החל מ-3,300 שקלים.

ג'ורג' וג'ון

כל הטריקים, כל הסודות

עמוד המתכונים הגדול של פסח וחול המועד

לכתבה המלאה

קיטון, תל אביב

קיטון. רלי לב,
פסח בקיטון/רלי לב

המסעדה המזרח-אירופית בהובלת אורנה רסקין חוגגת פסח עם תפריט חגיגי עשיר, וסוגר ינות אירוח.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קערת ליל סדר כהלכתה, סלטים צבעוניים במשקל, רגל קרושה וכבד קצוץ, גפילטעפיש וקניידלעך, מרק עוף קלאסי וקונפי אווז, לשון עגל וצלי בקר, חמין וצימעס, וגם קינוחים דוגמת קוגל אטריות, עוגת ביסקוויטים וקמפוט.

קיטון

סנדר, תל אביב

פסח 2024, מסעדת סנדר, תל אביב. קווין סתיו,
פסח בסנדר/קווין סתיו

המסעדה המזרח-אירופית הוותיקה בהובלת זמי שרייבר חוגגת פסח יהודי כהלכתו, עם תפריט מגוון וצבעוני של אוכל מוכן וסוגר פינות, והרבה יותר מזה.

יהיו פה, בין היתר, גפילטע פיש וסלט ביצים עם שמלאץ, כבד קצוץ מסורתי וחרוסת הום מייד, מצות ממולאות בפירה ובצל מטוגן, מרק עוף צח ומרק עם קניידעלך, עיקריות כמו שוק אווז ברוטב תפוזים ושזיפים, שניצל בקמח מצה, עוף בתנור עם פירות יבשים וקציצות בקר ברוטב, צימעס מתקתק ושעועית מוקפצת וגם קינוחים דוגמת עוגת מוס שוקולד, רולדת "זמרת הארץ" ולפתן פירות יבשים.

סנדר

טשרניחובסקי 6, תל אביב

תבשיל דייגים פורטוגלי של מסעדת טשרניחובסקי 6. אפיק גבאי,
תבשיל דייגים בטשרניחובסקי 6/אפיק גבאי

הביסטרו הוותיק חוגג ליל סדר משפחתי, אינטימי וטעים.

התפריט יכלול ראשונות למרכז השולחן, עיקרית לבחירה, קינוחים, שתייה קלה וכוס יין הבית. יהיו פה, בין היתר, כבד קצוץ עם בצל מטוגן בשמאלץ, פולנטה רכה וירקות צלויים, קרפצ'יו בקר, בף בורגיניון, שוק אווז קונפי ברוטב פורט, פילה דג עם קרם שורשים וירקות, צלי עוף בפלפלים וגם סמיפרדו ועוגת גבינה. מחיר: 420 שקלים לסועד.

טשרניחובסקי 6

סרפינה ויאוזה, תל אביב

סרפינה, תל אביב. אבי יוסף,
סרפינה/אבי יוסף
יאוזה, תל אביב. אמיר מנחם,
יאוזה/אמיר מנחם

המסעדות-אחיות של יקי כביר בצפון העיר חוגגות פסח עם תפריט מותאם, איטלקי-אסייתי, ושמח.

סרפינה מוסיפה ללחוץ על הדוושה האיטלקית שלה, אך נמנעת מלהגיש חמץ בפסח. יהיו פה, בין היתר, סלט פנצנלה עם עגבניות מהערבה, ארטישוק צרוב עם ריקוטה פרסקה, ספגטי טרטופו עם פטריות כמהין שחורות, פנה ראגו, פיצה ניאנקה פרומזיו (מוצרלה, פקורינו רומנו, פרמזן, ריקוטה פרסקה וארוגולה) וגם ספגטי ארביאטה חריף.

מתחתיה, תשווה יאוזה עם תפריט נטול גלוטן משלה. יהיו פה, בין היתר, קוביות אורז עם פטריות שיטאקי ואספרגוס, טופ של סלמון ומוצרלה צרובים, ושקדים קלויים, קליפורניה רול עם סלמון, אבוקדו, מלפפון וגבינת פילדלפיה, רול טונה אפויה עם תירס, שאלוט ואבוקדו בטמפורה, טרטר המאצ'י חריף וגם ריינבואו רול (טורו סלמון, אבוקדו, מלפפון וטאקואן, טופ של סלמון, יילוטייל, טונה ואיקורה).

סרפינה, יאוזה

פליים, תל אביב

פליים (Flame), מסעדת בשר על אש גלויה, מלון קרלטון, תל אביב. דוד מויאל,
פסח בפליים/דוד מויאל
פליים (Flame), מסעדת בשר על אש גלויה, מלון קרלטון, תל אביב. דוד מויאל,
פסח בפליים/דוד מויאל

מסעדת האש שבמלון קרלטון פועלת גם במהלך פסח, עם תפריט כשר, מותאם ומעושן - מול השקיעה.

יהיו פה, בין היתר, פטריות צרובות עם דמי גלאס ירקות, חסה צלויה עם ויניגרט חרדל ושבבי בטן טלה, טרטר בקר, רוסטביף ולשון צרובה, וגם המבורגר 300 גרם עם כרוב מעושן ותפוחי אדמה, קבב טלה, פרגית שנצלתה עם מחטי אורן, שורט ריב, אסאדו על העצם והרבה מאוד נתחים מיושנים.

פליים

פר דרייר, יפו

מנות בבר היין פר דרייר יפו. חיים יוסף,
פר דרייר/חיים יוסף

חצר היין הרומנטית ביפו חוגגת סוף שבוע ארוך של פסח עם זליגה טבעית וטעימה לבראנץ', ולהצטיידות אלכוהולית מתבקשת לשאר ימי החג, ובכלל.

הבראנץ', שיוגש כאן בימים שישי-שני (26-29 באפריל, 10:00-16:00), יכלול מסבחה חומוס וטוסט אבוקדו, דגים כבושים ופרנץ' טוסט עם שמנת חמוצה וסלט פירות, אגז בנדיקט וקסטן-בורגר, וגם שניצלונים וצ'יפס לילדים (ולמבוגרים) ומחבת פירות ים לכולם.

חנות היין תהיה פתוחה במתכונת מיוחדת (ראשון-שני, 21-22 באפריל, 10:00-14:00), ותמכור פרחים ובקבוקים שווים, ודיל אפריטיבו יעיל (20% הנחה על האוכל והמשקאות, 17:00-19:00) ירכך את הימים האלה ככל הניתן, ובנוסף.

פר דרייר

וילה מארה, תל אביב

פסח 2024, וילה מארה, תל אביב. יוליה ניחייצ'וק,
פסח בווילה מארה/יוליה ניחייצ'וק

המסעדה השמחה על הטיילת חוגגת פסח עם ארוחת ליל סדר כהלכתה, מסורתית ומעודכנת כאחד.

האירוע, שיתקיים ביום שני (22 בארפיל, 18:45-22:00), יכלול שולחן ערוך ענקי, מזיגה נדיבה של יין והרבה מאוד אוכל. יהיו פה, בין היתר, מטיאס עם תפוח אדמה ובצל, רוסטביף בקר עם איולי חרדל, פטה כבד עוף עם ריבת שרי ופיסטוקים, גרבלקס, איקרא וגפילטע פיש עם חזרת כמובן, פילה דניס, לזניה בקר, עיקריות דוגמת אשפלאו ושורט ריבס, פטיפורים וגם סורבה מנגו לקינוח. מחיר: 550 שקלים, 450 שקלים לילדים עד גיל 12.

וילה מארה

קרלטון, תל אביב

מלון קרלטון, תל אביב. קרלטון,
מלון קרלטון בתל אביב/קרלטון

מלון החוף העירוני חוגג פסח עם חבילת אירוח כוללת, עם מחשבה על כל הדברים שאמורים להעסיק אותנו בימים אלה, ועוד קצת.

הדיל, על בסיס חצי פנסיון, מתרחש בימים שני-רביעי (22-24 באפריל) וכולל ארוחת סדר חגיגית, ארוחת בוקר, חדר סופריור עם נוף חלקי לים, וגישה ישירה לבריכה שעל גג המלון ולבית הכנסת, כמו גם אישור עזיבה בצאת החג. מחיר: החל מ-4,890 שקלים ללילה לזוג.

ארוחת החג הגדולה, שתכלול מנות מסורתיות ועיקריות כמו אנטריקוט, כתף טלה, מזנון עשיר, שתייה קלה ויין, מוצעת במקביל גם ללא לינה, במחיר 1,200 שקלים (900 שקלים לילד מגיל שנתיים עד 12).

מלון קרלטון

דלימארק, ראשון לציון

פסח 2024, דלימארק, ראשון לציון. נתנאל ישראל,
פסח בדלימארק/נתנאל ישראל
פסח 2024, דלימארק, ראשון לציון. נתנאל ישראל,
פסח בדלימארק/נתנאל ישראל

המעדנייה המשפחתית המצוינת בשכונת נחלת יהודה חוגגת פסח עם תפריט ענקי של אפשרויות כשרות, וטעימות כמובן - לליל הסדר והרבה מעבר לו.

תמצאו פה, בין היתר, פתיחות כמו מטבוחה וסלט רוסי, חזרת וחרוסת הום מייד, גזר מרוקאי חריף וחומוס מסעדות, סלט וולדורף וטבולה קינואה, אורז חגיגי עם תרד וערמונים, גפילטע פיש ורגל קרושה, מרק עוף צח, קניידלך ומג'דרה, צימעס ועלי גפן ממולאים, וגם עיקריות דוגמת קציצות דגים ופילה סלמון, מפרום וצלי כתף ביין אדום, חורשט סבזי, ספריבס טלה וזרוע כבש אימתנית למרכז השולחן, עוף שלם בגריל, וגם גונדי ושניצלים כמובן.

יש כאן גם קומבינציות של ארוחות מלאות לשישה, שמונה ולעשרה סועדים, ארוחה מפוארת ונטולת פשרות לצמחונים ומעטפת שלמה של יין ואלכוהול, כלי בית ומתנות למארחים (או לעצמכם).

כל הטוב הזה נחתם עם תפריט קינוחים מושקע - מעוגת גבינה אפויה ועד פס קרם פיסטוק, ממארז של מיני סופלה ועד פאדג' שוקולד. ועוד ועוד ועוד.

דלימארק

לולה מרטין, הרצליה

לולה מרטין. דויד מויאל,
פסח בלולה מרטין/דויד מויאל

מסעדת הים השמחה של אפי אללוף חוגגת פסח עם ארוחת ליל סדר כהלכתה (שני, 22 באפריל, מ-19:00), והרבה מעבר להלכתה.

יהיו פה, בין היתר, צלחת פסח כמובן, מרק עוף עם קניידלך, ראשונות למרכז השולחן כמו מוס חציל, ארטישוק א לה רומנה וסלט טאבולה, מנות ביניים דוגמת חריימה לוקוס ומקלובה דגים, עיקריות לבחירה מתוך אוסובוקו טלה בבישול ארוך, סטייק אנטריקוט, פרגית במרינדה על האש או פילה לברק וגם שתייה חמה וקינוחים, שתייה קלה וכוס יין או בירה. מחיר: 450 שקלים לסועד, 250 שקלים לילד עד גיל 12, כולל שירות.

לולה מרטין

פטרה, אשדוד

מסעדת פטרה, אשדוד. גל זהבי,
פסח באשדוד/גל זהבי

המסעדה הגיאורגית הנהדרת של סימו בן חובל בחוף הקשתות חוגגת פסח עם פתיחת דלתות רצופה, שמחה וטעימה.

התפריט (הלא כשר) יציע, בין היתר, אצ'רולי עם ביצת עין וחינקלי, צ'יבורקי וחצ'פורי מפורסם, מרק חרצ'ו ומיקס פירות ים, פילה בקר עם כבד אווז וסטייק סלמון ברוטב שמנת-פסטו.

פטרה

בוקריה, פתח תקווה

בוקריה, פתח תקווה. לירן מימון,
פסח בבוקריה/לירן מימון

המסעדה האיטלקית הוותיקה של רן אלקובי חוגגת פסח וחול המועד עם דלתות פתוחות, תפריט ללא גלוטן וטאבון מוכשר.

יהיו פה, בין היתר, ברוסקטה גבינת עזים עם קונפי שום וקולי פירות יער, ארנצ'יני עם קרם בטטה, שמונה פיצות צבעוניות, ניוקי תפוחי אדמה עם רוטב שמנת-פטריות, וגם טירמיסו, עוגת גבינה אפויה ופנקייק לקינוח.

בוקריה

קפה גן סיפור

פסח 2024, קפה גן סיפור. עדי נויוביץ',
פסח בקפה גן סיפור/עדי נויוביץ'

קבוצת המסעדות חוזרת שוב לשיתוף הפעולה המוצלח שלה עם תומר אומנסקי, ומכריזה על פופ-אפ פסח מושחת.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מצה בריי עם פטריות ופרמזן, לזניית מצות עם גבינות ופסטו, סלט סלמון ורוטב מייפל לימוני, פילה דניס עם קרס עגבניות ופלפלים וגם פסטות טריות ומותאמות חג, כריכים ומנות דגים צבעוניות.

קפה גן סיפור

טנדורי

רינה פושקרנה, טנדורי. Rich Kid,
רינה פושקרנה/Rich Kid

צמד המסעדות ההודיות של רינה פושקרנה - Tandoori Lands End בתל אביב ו-Tandoori בהרצליה - חוגגות פסח עם ארוחת ליל סדר באווירה הודית.

האירוע, שיתקיים ב-22 באפריל, יציע בופה ללא הגבלה ומאכלים מיוחדים למרכז השולחן במחיר 290 שקלים לאדם (וחצי מזה לילדים בגיל 3-11). יהיו פה, בין היתר, צלחת ברכות מסורתית, נאן שום ונאן קמח מצה, מרק קניידלך, כבש ברוטב שקדים וזעפרן, אורז פילאף קשמירי, הרבה מאוד קארי, תבשילים ותוספות, קינוח לבחירה כמו פודינג אורז והל או בנופי שוקולד, ושתייה חמה וקלה.

טנדורי

שטרודל, חיפה

פסח 2024, שטרודל, חיפה. גלעד הר-שלג,
פסח בשטרודל/גלעד הר-שלג

המסעדה החיפאית המצוינת שומרת על המסורת, וחוגגת פסח בארוחת סדר נדיבה, ובעיקר משחררת.

יהיו פה, בין היתר, שוק טלה בבישול ארוך עם פלחי תפוחי אדמה מהתנור, דג לברק שלם בטאבון עם תבשיל מנזאלה ובו עגבניות, גרגרי חומוס, חצילים וטחינה, פילה עגל עם קרם תפוחי אדמה וירק מהטאבון, וגם סלט טאבולה עם קרעי לאבנה ושקדים.

שטרודל

פונדק יטבתה

פסח 2024, גלידה בטעם חרוסת של מחלבת יטתבה. רוני בלחסן,
גלידה בטעם חרוסת של מחלבת יטתבה/רוני בלחסן
פסח 2024, גלידה בטעם מצות ושוקולד של מחלבת יטתבה. רוני בלחסן,
גלידה בטעם חרוסת של מחלבת יטתבה/רוני בלחסן

נקודת העצירה ההכרחית בדרך לאילת, וממנה, חוגגת פסח עם תפריט מיוחד, וגלידה מיוחדת לא פחות.

יהיה פה מזנון בשרי בהגשה עצמית שימשיך להגיש את להיטיו - בקר ועוף, המבורגרים (כולל לחמניות כשרות), שניצלים, תוספות חמות וסלטים - ב-64 שקלים לארוחה עסקית, וכן גלידת חרוסת בייצור מקומי, בסגנון ג'לאטו איטלקי, על בסיס חלב ושמנת מההמחלבה כמובן.

פונדק יטבתה

יקב רמת הגולן

יקב רמת הגולן. אורי שמש,
יקב רמת הגולן/אורי שמש

עוגן היין הצפוני יורד מהרמה לתל אביב וחוגג פסח על אחת המרפסות השוות בעיר.

הרעיון הוא לשנע, לפחות זמנית, את מרכז המבקרים החוויתי בקצרין לתוך החלל המקסים גם כן של "חדרפרטי" בבניין פנורמה התל-אביבי, ולספק על הדרך תחנת עצירה יעילה של טעימות ומתנות, סדנאות והרבה כוונות טובות.

המרכז יפעל בימים חמישי-שישי (18-19 באפריל) עם חנות יין, שלוש סדנאות טעימה (בהרשמה מראש), והרבה אוכל טעים שילווה את כל הטוב האלכוהולי הזה.

יקב רמת הגולן

MyYain

פסח 2024, מפת גירוד יקבים, MyYain. MyYain,
מפת גירוד היקבים של MyYain, לפני/MyYain
פסח 2024, מפת גירוד יקבים, MyYain. MyYain,
מפת גירוד היקבים של MyYain, אחרי/MyYain

מיזם היין הפעלתני של נתי נעים ממשיך במסורת הפסטיבלית שלו, מקיים שני אירועי פסח גדולים ומוסיף גם מפת גירוד יקבים כיפית ומאתגרת, למיטיבי השתייה.

פסטיבל היין בירושלים יתקיים ב-11 באפריל ויציע עשרות יקבים ויבואנים, טעימות חופשיות ועמדות נדיבות של מזקקות מקומיות. שבוע לאחר מכן (18 באפריל) תשוכפל השמחה בתל אביב, תוך הבטחה לחנייה חינמית על כל רכישת יין.

מפת היקבים קורצת כבר למתנות החג המקוריות והשוות יותר, בפורמט פוסטר גדול שכולל סימון של 100 יקבים ברחבי הארץ, וקריאה למסע דילוגים משכר ביניהם.

MYYain

DNA

פסח 2024, יריד יין כשר, DNA, תל אביב. DNA,
פסח ב-DNA/DNA

מתחם האוכל השוקק ברחבת הכניסה של קניון עזריאלי בתל אביב נערך פסח בדרך המתבקשת והראויה ביותר - עם הרבה מאוד אלכוהול כמובן, ותחת המנטרה "יַיִן יְשַׂמַּח לְבַב־אֱנוֹשׁ". זה נכון, בדקנו.

יריד מכירת היינות הכשרים ייערך בימים רביעי-חמישי (17-18 באפריל, 14:00-22:00) ויציע יותר מ-200 אפשרויות מבוקבקות, השקות מסקרנות, DJ מרים, מחירים שמבטיחים להיות אטרקטיביים, וטעימות כמובן.

יהיו פה בין היתר, יקבי לוריא והר אודם, תבור וגבעות, אבשלום ודלתון, וגם מטבחי DNA - לריפוד המזיגות והקניות.

DNA

על הנהר, כנרת

מתחם על הנהר, כנרת. הראל גלבוע,
מתחם על הנהר/הראל גלבוע

המתחם המקסים על נהר הירדן חוגג אביב עם פסטיבל יין, אוכל ומוזיקה.

האירוע יתקיים ביום רביעי (24 באפריל, מ-12:00) ויציע קומבינציה רצויה לחלוטין של יינות כשרים לפסח, דוכני אוכל ללא חמץ ודי ג'יי.

יהיו פה, בין היתר, מזיגות של יקב הרי גליל (אביב רוזה בציר 22, אביב לבן בציר 22, גמלא קברנה סוביניון מרלו בציר 21), יקב תבור (אדמה שנין בלאן בציר 23, אדמה רוזה בציר 22, אדמה גוורצטרמינר בציר 23 ואקו אדום בציר 17), וכן יקב דלתון (אסטייט רוזה בציר 22, אסטייט שרדונה בציר 23 וסוביניון בלאן רזרב בציר 22). מחיר: 179 שקלים, כולל כוס בכניסה ושתייה חופשית בדוכנים.

על הנהר

מרעה גולן

פסח 2024, מרעה גולן. גיא אשכנזי,
פסח במרעה גולן/גיא אשכנזי

מותג הבקר המקומי-צפוני חוגג פסח עם היצע בשרני במיוחד, ומארזים חושבי-כל, הנשענים על חקלאות ישראלית חכמה.

מארז ערב חג + צהרי חג חגיגיים במיוחד (1,711 שקלים) כולל נתח אנטריקוט, נתח אסאדו, גולאש טלה, נקניקיות בשר עם כבש, קבב רומני, נקניקיות מרגז, 2 יחידות טיבון, המבורגר, מארז אוכף (טיבון) טלה, יין גרנאש, סיידר תפוחים ומלח קוויאר.

מארז ערב חג גורמה (1,118 שקלים) כולל נתח סינטה, שוק טלה, יין גרנאש, שמן אבוקדו וקוויאר מיובש.

מארז פינוק ערב חג (406 שקלים) כולל נתח פילה מדומה לצלי, 1 ק"ג בשר בקר טחון, סיידר תפוחים, שמן אבוקדו ומלח קוויאר.

מארז צהרי חג בלתי נשכחים (1,096 שקלים) כולל נקניקיות בשר עם כבש, קבב מזרחי, נקניקיות מרגז, 2 יחידות סטייק טיבון, 2 מארזי מדליוני פילה, מארז אוכף (טיבון) טלה, יין גרנאש ושמן אבוקדו.

מרעה גולן

מרינדו

פסח 2024, מרינדו. אנטולי מיכאלו,
פסח במרינדו/אנטולי מיכאלו

רשת הקצביות הוותיקה חוגגת פסח עם מארזים מיוחדים ומוקפדים שתכליתם אחת - מקסימום תוצאה, שהיא מנות מפוארות ומרשימות, במינימום מאמץ. מה יותר ראוי מזה?

הנתחים, שיכולים להגיע עם סיר ייעודי ואלגנטי בפני עצמו, דורשים התעסקות קלילה בלבד, בישול, והישענות שבעה לאחור. יהיו פה, בין היתר, קוביות טלה בסילאן ובצל (289 שקלים לכ-1.5 בשר, כולל סיר, 139 שקלים לק"ג ללא סיר) שיאכילו גדוד רעב, צלעות עגלה בשזיפים ובצל (289 שקלים לכ-1.5 בשר, כולל סיר, 119 שקלים לק"ג ללא סיר), וגם עוף שלם ומפורק מעצמות, ממולא בשר הודו ופרגיות קצוץ עם פירות יבשים, מתובל במרינדה של סילאן וטריאקי, רוסטביף טלה מפורק.

מרינדו

גולדה

פסח 2024, גלידה בטעם מצה עם שוקולד, גולדה. אמיר מנחם,
גלידה בטעם מצה עם שוקולד של גולדה/אמיר מנחם
פסח 2024, גלידה בטעם מצה עם שוקולד, גולדה. אמיר מנחם,
גלידה בטעם מצה עם שוקולד של גולדה/אמיר מנחם

הרשת הפופולרית נערכת לפסח עם התאמת חמץ בסניפים, והשקה חגיגית-מתוקה .

מדובר בגלידה בטעם מצה עם שוקולד, על בסיס גלידת שמנת ועם קרם שוקולד ושברי מצה, מהדורה מוגבלת (כמובן) שתוגש בסניפים לאורך החג וימי חול המועד.

במקביל, מבהירה גולדה כי הסניפים הכשרים למהדרין שלה יהיו כשרים לפסח (עם תעודת כשרות), ושאר הלוקיישנים יציעו גלידות מותאמות לחג, ללא חמץ.

גולדה

רביבה וסיליה

פסח 2024, רביבה וסיליה. יעל יצחקי,
פסח ברביבה וסיליה/יעל יצחקי

הביסטרו הוותיק (והנהדר) חוגג פסח עם תפריט מיוחד של אוכל מוכן, מארזי מתנה שווים, אינספור פיתויים מתוקים וגם הפתעה שוקולדית חדשה.

תפריט ההזמנות כולל, בין היתר, מרק עוף צח עם ירקות שורש, קניידלך וכבד קצוץ, גפילטע פיש ופרוסות רוסטביף קר, סלמון מעושן וסינייה כרובית, פילה לברק וירקות בקארי אדום, סלמון במיסו הדרים ושוקי עוף, ביף בורגיניון וקציצות פרסה, תוספות חמות וקומבינציית סלטים-ממרחים צבעונית, וגם עוגת גבינה ושוקולד לבן וקערת טירמיסו לקינוח.

במקביל, ובהופעת בכורה בקבוצה, מושקת קוקלציית שוקולד בעבודת יד, בהובלת עדי ברזילי ומיכל אטלס.

ההיצע כולל, בין היתר, טבלאות ממולאות, ברים ארוכים עם פטל, שברים עם עדשים צבעוניות וטראפלס גנאש וניל או רום. הוא יהיה זמין לרכישה במעדניות ובמסעדות כמובן, אך גם בחנות פופ-אפ שמתנגדת לדחיית סיפוקים, שתפעל בסוף השבוע הנוכחי (עד יום שישי, 12 באפריל) במלון The George התל-אביבי.

רביבה וסיליה

מקס ברנר

פסח 2024, מקס ברנר. מקס ברנר,
מארז פסח של מקס ברנר/מקס ברנר

רשת השוקולד הצבעונית מצטרפת לחג המתנות עם קופסאות מתפקעות, הרבה מאוד אופציות מתוקות, וכוכבת חדשה ומעוררת מוזה. במקביל, משתפת מקס ברנר פעולה עם עמותת אלו"ט, ומציעה הגדה של פסח שצוירה על ידי ילדי העוטף והודפסה בבית הדפוס בארי.

מארז מיוז מדיום (186 שקלים), למשל, כולל קוביות שוקולד חלב ממולאות בקרם נוגט עם מלח ים, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן, שוקולד חלב מעולה ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד בתוספת שברי קשיו קלויים, שבבי קרמל ומלח וכן ממרח אגוזי לוז וקקאו.

מארז "Ultimate Passover" (264 שקלים) מוסיף גם פרלינים בעבודת יד, שוקולד מריר ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד בטעם אספרסו ובתוספת שברי פולי קקאו ואת ההגדה.

מארז יין (309 שקלים) ושוקולד מצרף לחגיגה דפי שוקולד חלב, קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו, שוקולד לבן ממולא בקרם נוגט ומגולגל בשברי פיסטוק קלויים, יין אדום של יקב טפרברג וגם את ההגדה כמובן.

מקס ברנר

בוטיק הזית

פסח 2024, בוטיק הזית. תומר בורמד,
פסח בבוטיק הזית/תומר בורמד

הבוטיק המשפחתי המצוין מאשקלון חוגג פסח עם מבט נדיב לתוך הקהילה, והרבה מאוד אפשרויות גמישות, מותאמות וטעימות, כחול-לבן כמובן, שהן מתנה בעיקר לעצמכם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, ממרחים ומטבלים, תבלינים מספקי קיק ומתוקים, ריבות וחליטות ואינספור אפשרויות מבוססות זיתים מהמטעים המשפחתיים - כולם נארזים על ידי עובדים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלות תעסוקתית, וכחלק משיתוף הפעולה עם עמותת "יחדיו" שפועלת בעיר ובאזור הדרום כולו.

מארז פסח של בוטיק הזית (170) כולל בקבוק שמן זית 500 מ"ל כתית מעולה, תוצרת ישראל, תערובות ייחודיות לתיבול צלי בקר, תפוחי אדמה ודגים, ריבת עגבניות שרי וקונפיטורת שטרודל תפוחים וקינמון, ממרח אגוזי לוז ונוגט וכן ממרח חלבה.

בוטיק הזית

גסטון, איירפורט סיטי

פסח 2024, גסטון, איירפורט סיטי. משה בן שמחון,
מארז פסח של גסטון/משה בן שמחון

מסעדת הבשר הוותיקה חוגגת פסח עם מארז מקצר דרכים ומגביר שמחות., שיסייע לכם ליהנות מהאורחים עם הרבה פחות מאמץ.

המארז (450 שקלים) כולל רוסטביף סינטה במשקל 2.5 קילו שיושן 21 יום עם מרינדת שום, טימין, דבש וראב תבלינים אמריקאי, בקבוק יין אדום וכן מד מעלות מקצועי לבשר.

לבד ממנו, יוצעו גם נתחים כמו פריים רייב, אנטריקוט, פילה בקר וכל אופציה בשרית אחרת.

גסטון

ג'קו דגים

פסח 2024, ג'קו דגים. יהונתן בן חיים,
פסח בג'קו דגים/יהונתן בן חיים
פסח 2024, ג'קו דגים. יהונתן בן חיים,
פסח בג'קו דגים/יהונתן בן חיים

עוגן הים התל-אביבי של אפי אללוף חוגג פסח עם ויטרינות בוהקות מטריות, שלל מגוון והרבה מאוד אופציות טעימות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, לברק ודניס, בר ים וקציצות דגים, לוקוס, סלמון, נסיכה וטונה - שלמים, מפולטים עם או בלי עור, טחונים, קצוצים ומוכנים לצאת לדרך.

ג'קו דגים

פאפא ג'ונס

פסח 2024, פאפא ג'ונס. אמיר מנחם,
פסח בפאפא ג'ונס/אמיר מנחם

רשת הפיצריות המצוינת נערכת לחג עם תפריט פסח ייעודי, על בסיס בצק מותאם ונטול גלוטן, שיוגש בכל סניפיה, עם התאמות כשרות ספציפיות.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, פיצה קלאסית בהרכבה אישית, ""היוונית" עם רוטב עגבניות, גבינת פטה, בצל סגול ופלפל פפרוצ'יני פיקנטי, "טוליפ" (תירס, זיתים שחורים, עגבניות, פטריות טריות וגבינת מוצרלה), "הצמחונית" (בצל לבן, פלפל ירוק, פטריות, עגבניות, זיתים שחורים וגבינת מוצרלה), וגם אצבעות גבינה כשל"פ, עם רוטב שום בצד כמובן.

פאפא ג'ונס

מוזס שופ

פסח 2024, מוזס שופ. גיל אבירם,
פסח במוזס שופ/גיל אבירם

רשת ההמבורגרים מקבוצת BBB חוגגת פסח עם תפריט מיוחד, כשר כמובן.

בתפריט, שיוצע בעשרה סניפים ברחבי הארץ (ובהם הרצליה, ראש העין, קדימה צורן, דימונה, בת ים ובאר שבע), יהיו, בין היתר, סלט שורשים וסלט קיסר, המבורגר "אולד סקול" וארט בורגר, המבורגר My Way עם רצועות אסדו מעושן וגם שניצלונים וצ'יפס כמובן.

מוזס שופ

יאנגו דלי

יאנגו דלי. אוהד ארידן,
משלוח של יאנגו דלי/אוהד ארידן

אפליקציית הקמעונאות הצהובה חוגגת פסח עם שגרה ברוכה של עבודה קשה, והחלטה עקרונית על מכירת חמץ. במקביל, תאפשר יאנגו דלי לסנן באפליקציה בחירה בין מוצרים כשרים לפסח ומוצרים "רגילים", ותציע מבצעי חמץ ייעודיים.

יהיו פה, בין היתר, זוג חטיפי פיצה מעדנות ב-70 שקלים, שישיית בירות ויינשטפן ב-59.90 שקלים וגם שלוש חבילות פתיתים של אסם ב-21 שקלים.

יאנגו דלי

TNX

פסח 2024, TNX. TNX,
פסח ב-TNX/TNX

רשת המתנות החברתית נערכת לחג עם מארזים והפתעות בעלי תכולה מצוינת, וערך מוסף מצוין יותר.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קופסאות שוקולד ויין, חבילות ספא ועיצוב, פיצוחים וחליטות תה, נרות, הגדות פסח וגם אופציות ממותגות לעסקים ולחברות - הכול נארז על ידי אנשים בעלי חסמים תעסוקתיים.

TNX

יאמי

פסח 2024, יאמי. יאמי,
פסח ביאמי/יאמי

אתר הבשלנים הישראלי נערך לחג עם אופציות מגוונות לליל הסדר, והבטחה למארזים, הנחות והרבה מאוד מנות טעימות.

יהיו פה עשרות מטבחים ואפשרויות, ובהם אוכל מהבית של סבתא - כל סבתא כמעט, למעשה - דגש על פליאו ומטבח טבעוני, והיענות יוצאת דופן לצרכי הלקוח.

יאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully