וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטקילה ששווה מיליארד דולר

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 12:41

ג'ורג' קלוני וחברים החליטו שהם עושים טקילה, וכמה שנים מאוחר יותר מכרו את המותג בסכום אגדי. האם היא שווה גם את הכסף שלכם? בדקנו

כשהכוכבים האהובים עלינו נכנסים לענייני האלכוהול, כי זה נותן לנו סיבה כפולה להתלהב, כיאה לגרופיז השיכורים שאנחנו. זה לא סתם טרנד.

לא מעט סלבס נכנסו לתחום האלכוהול. דה רוק עם הטקילה שלו, בוב דילן עם הוויסקי "דלת לגן עדן", מייקל ג'ורדן שגם הוא בענייני הטקילה עם "סינקורו", אפילו ברנג'ילנה לפני שהם נפרדו החזיקו יקב מצליח.

למתיו מקונהי יש בורבון, לראיין ריינולדס יש ג'ין מוצלח במיוחד וזה לא סוף הרשימה.

אל הרשימה המכובדת הזו הצטרף לפני כעשור ג'ורג' קלוני, שלא הסתפק בנספרסו והחל לככב גם בתחום הטקילה.

ג'ורג' קלוני טקילה קסאמיגוס. יח"צ חו"ל,
טקילה של כוכבים/יח"צ חו"ל

בשביל זה יש חברים

זהו סיפור שיכול בקלות להפוך לתסריט הוליוודי. שלושה חברים, ג'ורג' קלוני, רנדי גרבר ומייק מלדמן, מתכננים לבנות בית במקסיקו. עד שהבית עומד, הם מבלים בשתייה של טקילה, ועוד קצת טקילה.

עד שבערב אחד, שיכור במיוחד הם מחליטים שהם רוצים טקילה משל עצמם אבל כזו שאפשר לשתות בלי לחשוש מהנגאובר ביום שלמחרת. תכל'ס, לגיטימי! הרי אין כמו החלטות שמתקבלות בערב של שכרות.

אבל ההחלטות שלנו הן לא החלטות של קלוני וחבריו בעלי האמצעים. בזמן שהם תקועים במקסיקו ומחכים לקבלנים שיסיימו את העבודה, הם חיפשו מזקק שיוציא את התוכנית לפועל.

מכיוון ששלושת החברים האלו תקועים במקסיקו ויש להם קצת כסף לבזבוזים, הם מחפשים מזקק שיגשים את חלום הטקילה שלהם. אחרי מחקר ארוך ולא מעט ניסיונות וטעימות, הם משיקים את הטקילה שלהם: CASAMIGOS (בית של חברים).

השלישייה תכננה ליהנות מהטקילה בעצמם, מקסימום עם וחברים אבל בשלב מסוים הם היו חייבים להפוך את התחביב לעסק וכל השאר, היסטוריה.

חקלאי בשדה אגבה. יח"צ,
חקלאי בשדה אגבה/יח"צ

מיליארד דולר בייבי

אם הייתם שואלים אותנו לפני ארבע שנים אם יש לנו חברה בשווי מיליארד דולר, אני לא חושב שהיינו מסכימים עם ההצהרה הזו. זה משקף את האמונה של דיאג'ו בחברה שלנו, ואת האמונה שלנו בדיאג'ו." (ג'ורג' קלוני)

CASAMIGOS לא מסתמכת רק על הפרצוף היפה של קלוני. היא עשויה מאגבות כחולות שגדלות באזור ה-היילנדס, בחבל חליסקו, מקסיקו, אזור בעל אקלים יבש המאפשר רמת ריכוז גבוהה יותר של סוכר בצמח,

האגבות הן בנות שבע עד תשע שנים, ובעלות רמת בשלות גבוהה, ואילו תהליך הבישול והזיקוק נעשים בדרך מסורתית, כדי למצות את איכות האגבה עד תומה.

אבל הסיפור ההוליוודי לא הסתיים. בשנת 2017 החליט תאגיד המשקאות דיאג'ו לרכוש את המותג תמורת לא פחות ממיליארד דולר! תמורת הסכום הזה, ג'ורג' קלוני ממשיך להיות הפרזנטור.

הטקילה מבית CASAMIGOS מגיעה לישראל בשלוש גרסאות: בלאנקו, רפוסאדו ואנייחו

Casamigos blanco

בעיני רבים מהטועמים היא הטובה מבין השלוש. לא שהאחרות לא טובות, אבל היא ממש מצוינת, ואיכות האגבה מתבטאת בה בצורה הטובה ביותר.

יש בה הדריות עדינה, טעמי וניל ומתיקות של אגבה עם סיומת חלקה וארוכה, מעולה למרגריטה אבל גם על קרח ביום לוהט. המחיר: 290 שקלים לליטר.

טקילה קאסאמיגוס. קאסאמיגוס,
טקילה קאסאמיגוס/קאסאמיגוס

Casamigos Reposado

טקילה שהתבגרה 7 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי, ומציעה רמזים של קרמל וקקאו, חספוס של עץ, מתיקות עדינה וסיומת ארוכה וחלקה. המחיר: 380 שקלים לליטר.

Casamigos Añejo

לטקילה, שהתבגרה 14 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי, יש ארומות קרמליות ו-וניל עם מתיקות מאוזנת מהאגבה, טעמי עץ ותבלינים וסיומת חלקה וארוכה. המחיר: 450 שקלים לליטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully