וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינה ביצת עין תוך 40 שניות בלי לטגן אותה - אבל איך הטעם?

17.5.2024 / 0:01

תשכחו ממחבתות וטיגונים בשמן, אישה אחת שיתפה את הטריק החכם שלה להכנת ביצת עין תוך 40 שניות בלבד - ואין צורך לנקות אח"כ. הנה כל מה שצריך לדעת. צפו

טריק להכנת ביצת עין הפוכה מושלמת/jamiefielding_

אוהבים ביצת עין לארוחת בוקר או ערב? ובכן, מסתבר שאפשר להכין כזו בתוך 40 שניות ללא טיגון ובכלל ללא שימוש במחבת. כן. שמעתם נכון. כולם יודעין שלהכין ביצים - בין אם מקושקשות, מטוגנות, מבושלות או עלומות - הן פתרון מהיר וקל כשאת/ה רעב/ה. למרות שהן יחסית פשוטות להכנה, לאנשים מסוימים קשה להגיע למרקם המושלם - בייחוד בביצת עין בה מידת הנוזליות של החלמון קובעת לרוב את ההבדל בין ביצה מוצלחת לכישלון.

אם תשאלו כל בשלן ממוצע הוא יגיד לכם שהכל תלוי בזמן הטיגון של הביצה, אבל משתמשת טיקטוק אחת בשם @clairenlson74 חשפה איך היא מכינה ביצת עין מושלמת (לטענתה) תוך 40 שניות בלבד - בלי בלי מחבת ובכלל בלי לגעת בכיריים.

איך היא עושה את זה? במקום להשתמש במחבת טיגון, או אפילו באייר פרייר או נינג'ה גריל, קלייר משתמשת להכנת הביצה במיקרוגל, שלדבריה לא רק מאיץ את תהליך הבישול אלא גם מבטיח שהוא יתבצע בצורה הבריאה ביותר האפשרית.

אבל - האם ביצת עין שהוכנה במיקרוגל היא גם אכילה?

צפו במתכון הפשוט שלה

היא לוקחת צלחת נייר שמתאימה למיקרוגל, שמה בה כפית של שמן צמחי ומעליה שוברת את הביצה. את הביצה עם השמן היא מכסה בצלחת נייר נוספת. "אז נחמם אותה במיקרוגל במשך 40 שניות", היא מסבירה לפני שהיא מציגה את ה'חשיפה הגדולה' - וזה בהחלט נראה כמו ביצת כין שבושלה בצורה מושלמת.

עוד דברים שאפשר להכין במיקרוגל
ארוחת הערב המושלמת לעצלנים: מק אנד צ'יז מטריף ב-6 דקות במיקרוגל

"מכשיר מהעתיד": טיפים מנצחים לבישול במיקרוגל (כולל פירה, סלמון ופיצה)


אז מה עם הטעם? קלייר נראית מוסיפה מעט מלח ופלפל לביצה לפני שהיא טועמת ומכריזה: "זה טעים. זה באמת טעים. כל כך קל ואין צורך בניקיון. טעים מאוד", היא אמרה לעוקביה. הצופים בסרטון נדהמו מהקלות והיעילות של המתכון, שלא מצריך מאמץ או ניקיון ושטיפת מחבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

באתר microwavemasterchef, שם מתמחים בבישול במיקרוגל, מבהירים שצריך להיזהר לפני הכנת ביצה מטוגנת במיקרוגל. כשמבשלים ביצים שלמות במיקרוגל, תמיד צריך לחורר את החלמון עם מזלג כמה פעמים כדי לשבור אותו ואז לכסות אותו בנייר סופג, מגבת מטבח או צלחת נייר. לטענתם אם מדלגים על השלב הזה, הביצה תתיז את עצמה על כל הדפנות הפנימיות של המיקרוגל. הם ממליצים על בישול במשל דקה שלמה במיקרו, להמתין דקה נוספת כדי שהביצה תתיצב והגשה על טוסט מרוח בחמאה, אולי עם קצת קטשופ או כמה טיפות של רוטב חריף.

הם מוסיפים שאם הביצה המטוגנת במיקרוגל יצאה נוזלית מדי לטעמכם, הכניסו אותה לעוד 10 שניות ואם אתם מעדיפים חלמון רך יותר צמצמו את זמן הבישול ללא פחות מ-40 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully