וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטב גבינה מושחת שמתחנן לנאצ'וס, ולכל דבר אחר בעצם

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 7:43

כל מי שביקר פעם במסעדה מקסיקנית יודע שמנת נאצ'וס עטופה ברוטב גבינה היא פתיחה מופלאה, אבל המתכון של רוברהט'ס בורגר הוא אפילו עוד יותר חגיגה

רוטב גבינת צ'דר מותכת  של רוברטהס בורגר. שני לוי,
על כל נאצ'וס שתקטפו מהקערה, תקבלו גם רוטב גבינה נמתחת/שני לוי

רוברטה'ס בורגר נפתחה בהרצליה לפני כחמש שנים על ידי השף עידו פיינר והמסעדן רז אלמוג, ומאז ממשיכה להכות גלים באזור השרון והמרכז, עם הקפדה על חומרי גלם של יצרנים קטנים ומקומיים ודגש על שחיתות שאינה באה על חשבון רמה.

השף בן ברבי לקח את המושכות לאחרונה, והביא איתו מנות חדשות ומושחתות לא פחות בהשראת המבורגריות ניו יורק שבה למד ועבד, וקוקטיילים מותאמים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מקסיקן בורגר (עם סלסה רוחה, גווקאמולי, צ'דר וחלפיניו כבוש), קוריאן בורגר עם איולי גוצ'וג'אנג ומוחמצים קוריאניים, קריפסי פיש עם איולי כוסברה, נאצ'וס וגם עירבובים של ערק עם ג'ין ותפוחים או וויסקי סקוטי עם דובדבנים ואננס.

לאחר שהביאו לנו מתכון מעולה לנאגטס, וגם לכנפיים מטוגנות, עטופות ברוטב ברביקיו מפתיע בוויב קוריאני, הם משלימים את החגיגה עם תוספת מושחתת במיוחד - רוטב גבינת צ'דר שמושלם מעל ערימה גדולה של נאצ'וס (כמו אלה למשל, שאפשר להכין בקלי קלות). אתם מוזמנים להוסיף קצת חלפיניו כבוש שאפשר לקנות בחנויות המתמחות ולפתוח כמה בקבוקי בירה.

מצרכים:

  • 1 כף קמח
  • 1 כף חמאה
  • 1 כוס חלב
  • 2 כוסות גבינת צ'דר מגורדת
  • כפית שטוחה מלח

הוראות הכנה:

1. מכינים רביכה על ידי המסה של החמאה והוספה של הקמח: בסיר קטן מבשלים כ-2 דקות את הקמח עם החמאה ומוסיפים לאט-לאט את החלב. מביאים לרתיחה.

2. מוסיפים את הגבינה והמלח ומנמיכים את החום. מתיכים את הגבינה עד שנוצר רוטב הומוגני.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully