וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבשילים ביתיים: אמא עד הבית

4.2.2012 / 9:21

הכנת אוכל ביתי מבושל במהלך השבוע יכולה להיות מטלה מעיקה למי שאין לו זמן. לשם כך קיימים בשלנים ביתיים שיביאו לכם את הסירים עד הבית

בישול בסופשבוע, בין אם מטלה או תחביב, הוא דבר שבשגרה. ויש זמן בשפע לטרוח ולהעמיד את הסירים. הבעיה מתחילה ביום ראשון כשפותחים את המקרר ומתחילים לאלתר בלי יותר מדי זמן לבשל או לאכול בחוץ. במקום להיאבק עם השאריות מסוף השבוע, במרחק טלפון או מייל אחד ישנן אופציות רבות להזמנת קופסאות אוכל ביתי, מזין וטרי של בשלנים ביתיים.

קציצות. עופרי זוטא
קציצות של זוטא/עופרי זוטא

זוטא - קייטרינג אוכל ביתי

רקע: עופרי זוטא, מביאה עמה ניסיון של 12 שנה בתחום הכולל כתיבה על אוכל, עבודה באורנה ואלה, ייעוץ קולינרי ועוד. כיום היא מעבירה סדנאות, מייעצת ומבשלת ללקוחות פרטיים מביתה שבקיבוץ רמת דוד. זוטא מתמקדת בנישת האוכל הבריא, כגון מוצרים ללא גלוטן.

השיטה: מי שנרשם למייל, מקבל מדי יום שלישי/רביעי את התפריט השבועי, המורכב ממנות בסיסיות לצד מנות משתנות. ניתן להזמין דרך מייל חוזר ולאסוף ביום שישי בין השעות 09:00-14:00. אין חובה להזמין מראש, אפשר להגיע בשעות הפעילות באופן ספונטני ולרכוש מתוך ההיצע השבועי. החל מהשעה 13:00 יש 20% הנחה על התפריט.

החלוקה: כרגע אין חלוקה וניתן לאסוף מקיבוץ רמת דוד שבעמק יזרעאל בימי שישי בין השעות 09:00-14:00. בהמשך תיתכן גם חלוקה ליישובי האיזור.

מנות לדוגמא: קציצות בקר ברוטב עגבניות (16 שקלים ל-3 קציצות), אורז מלא עגול עם אורז בר, דלורית, גרגירי חומוס (28 שקלים לליטר), קציצות טופו וירקות (6 שקלים ליחידה), קציצות עדשים וירקות (6 שקלים), אושפלאו עוף ואורז (28 שקלים), סלט טבולה עם מש מונבט (ליטר 38 שקלים).
לא כשר

להצטרפות: ofri@zutafood.com 052-3772668

ORGANICKITCHEN

רקע: דניאלה פולק מתמקדת בבישול ביתי שמתבסס בעיקר על תוצרת אורגנית. היא נמנעת כמעט לחלוטין מטיגון, משתמשת בשמנים בכבישה קרה ועוד.

השיטה: מדי יום חמישי עולה באתר האינטרנט תפריט חדש שמופץ גם למיילים של הלקוחות הקבועים. הזמנות מתקבלות עד יום ראשון בשעה 14:00 והבישול עצמו נעשה בימי שני.

החלוקה: נעשית בימי שני, בין השעות 18:30-22:30. איזורי החלוקה הם תל אביב, רמת גן וגבעתיים. המשלוח חינם אך מותנה במינימום הזמנה של 120 שקלים. עבור סכומים קטנים יותר ניתן להגיע ולאסוף.

מנות לדוגמא: כל המנות מגיעות בקופסאות של 350 מ"ל: כדורי בשר בקארי ירוק (30 שקלים), אורז עם דלעת צלויה וחומוס (30 שקלים), פשטידת גזר ותירס (30 שקלים), צלי תפודים עם בצל מטוגן (30 שקלים), חזה עוף ברימונים על מצע בורגול (40 שקלים).
לא כשר

להצטרפות: d.bishulim@gmail.com 050-8611445

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קציצות עדשים של אמא קרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמא קרן

רקע: קרן ארגמן בישלה במשך שנים בגן ילדים בצפון הישן של תל אביב. בהמשך לקחה את אהבת הבישול למחוזות אחרים והקימה את אמא קרן. לדבריה, התפריט הוא הצעה בלבד, משתנה וניתן לבקש מנות לפי גחמה אישית.

השיטה: קרן מקבלת הזמנות יומיים מראש, ויום מראש במקרים דחופים.

החלוקה: נעשית בין יום שני לרביעי באזור הצפון הישן של תל אביב ללא דמי משלוח.

מנות לדוגמא: מרק צמחוני (50 שקלים לליטר), כדורי עוף ברוטב מרוקאי, משמש מיובש, עגבניות ולימון (35/60 שקלים לפי 6/12 יחידות), תבשיל חזה עוף בירקות (40 שקלים ל-250 גרם), פלפלים ממולאים באורז ובקר או עדשים, ברוטב עגבניות (60 שקלים ל-4 יחידות), לזניה עם חצילים קלויים ורוטב בשמל (120 שקלים ל-8 מנות).
כשר בלי תעודה

להצטרפות: IMA.KEREN@gmail.com 054-4602059

חגית עקביה

רקע: חגית עקביה עובדת בתחום המסעדנות כבר שנים (בראסרי, טפאו) ובשנים האחרונות פתחה עסק שמצעי שלל מוצרים, שף פרטי, ייעוץ קולינרי, סדנאות ועוד. בין השאר היא מציעה גם שירות של משלוחי אוכל ביתי.

השיטה: הבחירה נעשית מתוך תפריט קבוע שמוצג באתר, ההזמנה נעשית עד יומיים מראש, כשמוצעות חבילות שונות למזון לשבוע ימים.

החלוקה: מתבצעת בימי שני ורביעי. מגיעה לאזור השרון, הרצליה, כפר סבא ותל אביב, המחיר כולל משלוח עד הבית.

מנות לדוגמא: קציצות דגים ברוטב, פלפלים ממולאים באורז ועשבי תיבול, גלילות חציל במילוי פסטו, קדירת בשר וירקות שורש, חזה עוף במרינה אסיאתית, סלט מלפפונים יפני ועוד. אופציות ההזמנה מגוונות: תפריט יחיד לשבוע הכולל 7 ארוחות מלאות שמורכבות מעיקריות ו-2 תוספות (400 שקלים), תפריט זוגי הכולל 14 ארוחות מלאות (500 שקלים) ועוד.
כשר בלי תעודה

להצטרפות: hagit.akavia@gmail.com 050-5426479

המעדנייה

רקע: שני מדור למדה קונדיטוריה בפריז ובהמשך התמחתה בבישול בריא כגון קינוחים ללא גלוטן והעבירה סדנאות בישול. לצדה מבשל השף פיליפה ייגר, שעבד במסעדת מחניודה הירושלמית. מעבר לבישול הביתי משתמשים כאן במגוון מוצרי בוטיק נלווים כגון עוגות הפרג של וייס, לחם נלסון של לחמנינה ועוד.

השיטה: לצד התפריט הקבוע באתר ישנו תפריט משתנה שמתעדכן מדי יום חמישי, מייל נשלח לכל הלקוחות ברשימת התפוצה. ניתן לבצע הזמנות עד מוצ"ש ב-22:00.

החלוקה: יום החלוקה הוא יום שני בין השעות 17:00-19:00. איזורי חלוקה הם תל אביב, רמת גן, גבעתיים ורמת השרון. המשלוח הראשון חינם והחל מהמשלוח השני ואילך, העלות היא 15 שקלים.

מנות לדוגמא: מקלובה צמחונית עם אורז וירקות בתנור בסגנון ערבי (26 שקלים), מרק ארטישוק ירושלמי עם כרישה, טימין ועלי דפנה (25 שקלים ל-500 מיליליטר), סלט שלושה צבעים עם שעועית לבנה, סלק ושעועית ירוקה בוויניגרט לימוני (24/44 שקלים ל-500/1000 מ"ל), שניצל חזה עוף (20 שקלים ל-2 יחידות), פלפל וחציל ממולאים בבשר בקר ואורז ברוטב עגבניות (34 שקלים).
כשר בלי תעודה

להצטרפות: HAMADANIA@GMAIL.COM 03-6855326

FOODNET

רקע: עידן גנור, בעל רזומה בישול במסעדות (ג'ויה, עד העצם), מבשל מנות טייקאוויי למשפחות מזה חמש שנים.

השיטה: ישנם שני ימי חלוקה ובהתאמה התפריט משתנה פעמיים בשבוע לפי לחומרי הגלם בשוק. ניתן להזמין עד יום א' בשעה 12:00 בבוקר ועד יום ה' בשעה 09:00 בבוקר.

החלוקה: ביום שני האספקה נעשית בין 12:00-20:00, החלוקה השנייה נעשית ביום שישי בבוקר. האיזורים הם תל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון. דמי המשלוח הם 8 שקלים.

מנות לדוגמה: קארי כרובית בטטה ואפונה (20 שקלים לחצי ליטר 40 שקלים לליטר), תבשיל שוקי עוף ואורז מלא עם ירקות וגרגירי חומוס (32 שקלים למנה) פאי רועים, מאפה בשר טחון עם פירה תפוחי אדמה (70 שקלים לתבנית בת 4 מנות), סלט קינואה עם חמוציות ועשבי תיבול (11 שקלים לגביע 250 מיליליטר), קציצות בשר ברוטב עגבניות תמר (21 שקלים למנה הכוללת 3 קציצות).
כשר בלי תעודה

להצטרפות: FOODnet@012.net.il 03-6476303

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט קינואה של פודנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענת גרה

רקע: 20 שנה בתחום הניהול הספיקו לבשלנית החובבת ענת גרה. היא עזבה את העבודה והפכה את התחביב שלה להאכיל את סביבתה הקרובה, למקצוע.

השיטה: מדי תחילת שבוע שולחת ענת סמס לכל הלקוחות הקבועים עם מנת השבוע. חוץ ממנה אחת משתנה המפורסמת בסמס שבועי יש לענת מנות נוספות באמתחתה שהקבועים יודעים להזמין. בקשות אפשר להעביר בסמס, לשלוח במייל או להתקשר ולתאם לגבי יום ושעת האיסוף. לקוחות חדשים מוזמנים להתקשר לברר מה המנות הנוספות בתפריט ולתאם.

החלוקה: אין חלוקה, צריך להגיע לביתה של ענת בקיבוץ אפיקים בעמק הירדן.

מנות לדוגמה: עוף ממולא באורז ירקות ובשר טחון ( 150 שקלים לעוף במשקל 3 ק"ג), רביולי תרד/בטטה/פטריות תוצרת בית עם רטבים על בסיס שמנת או שמן זית (20 שקלים למנה), לזניה צמחונית עם גבינות, ברוקולי או חצילים (120 שקלים לתבנית המספיקה ל-8-10 איש), עלי גפן צמחוניים המגיעים לצד ציזיקי ביתי עם מלפפונים שום ונענע (50 שקלים ל-25 יחידות), עופיון ממולא בקוסקוס עם פירות יבשים (70 שקלים לעופיון ובו כ-4 מנות). בימי שלישי או שישי יש גם חמין עוף/בשר המגיע עם קישקע, חיטה, קטניות, תפוח אדמה בטטות ועוד (25 שקלים למנה). בהזנות מעל 200 שקלים מגיע סלט ירוק חינם.
לא כשר

להצטרפות: sagi@afikim.org.il 050-3531290

המטבח של טלו

רקע: טלי אבהרמי נמצאת בתחום האוכל כ-10 שנים (במהלכן עבדה גם כסו שף במסעדת שילה). ב-3 השנים האחרונות היא עומלת מאחורי הסירים במטבח של טלו. המנות שיוצאות תחת ידיה ישנן גם כאלו שלא מכילות גלוטן, מתאימות לצמחונים ונותנות מענה גמיש לדרישות מיוחדות אחרות.

השיטה: מדי יום שני נשלח לרשימת התפוצה תפריט משתנה ממנו יש להזמין בהתראה של יום. בימי ראשון המטבח סגור.

החלוקה: תל אביב, רמת השרון, הרצליה. לאיזורים אלו עלות המשלוחים היא 25 שקלים. לאיזורים רחוקים יותר המשלוח מתייקר כיוון שהשילוח נעשה במכונית ולא באופנוע כדי לשמור על שלמותה של הסחורה. ניתן גם לאסוף מהמטבח ברמת השרון.

מנות לדוגמא: סביצ'ה דג ים עם סלרי, בצל סגול וירוק, זיתים ונענע (28 שקלים ל-100 גרם), אורז מלא עם בצל ירוק, דלורית ובזיליקום (18 שקלים לחצי ליטר), תבשיל בשר טחון עם תרד ושורשים (28 שקלים לחצי ליטר), סלט גזר כוסברה, ליים ושומשום (22 שקלים לחצי ליטר), פולנטה על הגריל בליווי מנגולד, עגבניות ובצלים צלויים (26 שקלים למנה).
לא כשר

להצטרפות: talu.food@gmail.com 052-4207788

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully