וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה בסטה: כרטיס טעימות חדש בשווקים

21.8.2012 / 12:45

סיור בשוק כבר מזמן אינו רק לשם קניות. כרטיס טעימות חדש מאפשר לקונים לערוך טעימות שוות בשוק מחנה יהודה או לוינסקי תמורת 99 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרטיס יאללה בסטה של שוק מחנה יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לשווקים עמוסים כל טוב, נטייה לבלבל את הלקוח. מרוב ריחות, טעמים ודוכנים מפתים, הנטייה היא ללכת לאיבוד בתוך כל השפע, גם אם רשימת הקניות מסתכמת בעגבניה ומלפפון. מיזם חדשני נותן מענה לצורך לטרוף את הכל, ומציע פתרון גם למי שמוצא קסם בשווקים חדשים אבל סולד מטיולים מאורגנים. מיזם חדשני שנקרא "יאללה בסטה", משלב סיור בשוק וגם טעימות בשלל דוכנים.

המיזם התיירותי הוא פרי מוחם הקודח של שני יזמים צעירים מתחום התיירות, מיכאל וייס וראובן פילו. השניים ראו שיש ביקוש גבוה לתיירות שווקים שהפכה טרנדית. בשלב הראשון בנו השניים אתרי אינטרנט לשווקים בארץ עם מפה מודפסת והיכרות עם דוכנים. בשלב השני, הגו חבילת תיור בשווקים הפופולריים בארץ שכוללת בראש ובראשונה כרטיס טעימות מ-10 דוכנים בשוק, כאשר בכל דוכן מקבלים יותר מטעימה, כך שמדובר בשובע רציני כבר לאחר 4-5 דוכנים. כמו כן מקבל כל רוכש של כרטיס הטעימות מדריך מלא למטייל העצמאי בשוק עם המלצות ומפות התמצאות, כל זאת תמורת 99 שקלים.

החבילה נמכרת באתרי אינטרנט אשר הוקמו בכל אחד מהשווקים המשתפים פעולה, כאשר ניתן לאסוף אותה פיזית ביום הסיור הרצוי, עם ההגעה לשוק עצמו בנקודות מכירה.
עד כה הצטפו למיזם אתרי האינטרנט שוק מחנה יהודה, שוק העיר העתיקה, שוק הכרמל, שוק לוינסקי, שוק הפשפשים, שוק נמל תל אביב, ושוק נצרת העתיקה. בפועל, כרטיס יאללה באסטה קיים בשלושה שווקים: שוק מחנה יהודה ושוק העיר העתיקה בירושלים וכן שוק לוינסקי בתל אביב. בקרוב יונפק כרטיס טעימות גם לשוק הכרמל.

כך למשל בכרטיס השוק של מחנה יהודה נכללים מאפה מהטאבון, קפה אורגני, טעימת גבינות בבאשר פרומז'רי, משקה בריאות טבעי, תבלינים, גלידה ביתית ועוד. לחילופין, בשוק לוינסקי התל אביבי אפשר לטעום בורקס, תבלינים, קפה, תבשיל פרסי ועוד. כדאי לשים לב כי כרטיס הטעימות מיועד לאדם בודד, שלא חייב לנצלו בפעם אחת, ותוקפו הוא עד 6 חודשים. הטעימות בכרטיס הינן כשרות.


רוצים לצאת לסיור וירטואלי מקדים?
סיור בשוק מחנה יהודה עם אביב משה
סיור בשוק העיר העתיקה בירושלים
סיור בשוק הכרמל עם מעוז אלונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעימות חלווה בבשוק מחנה יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully