וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: חומוס סביח אגסי

6.11.2012 / 6:30

המונית של קובי רובין עוצרת בחומוסייה ברמת גן, ומתדלקת בחומוס עם שפע של טחינה שיעלה לכם חיוך על הפנים

חומוס אגסי. קובי רובין
עוד לא הייתם בחומוסיה של אגסי?/קובי רובין

אנשים מדברים במונית, זה דבר ידוע. אבל מתוך כל הדיבורים, אני תמיד מנסה לדלות את המידע החשוב ביותר מבחינתי: איפה לעזאזל אפשר לאכול טוב בלי שיחנקו אותך במחיר?

אומרים לנו שהמצב אצלנו ממש טוב בהשוואה לשאר העולם. אז שמישהו מהממשלה יודיע לי בבקשה כמה פעמים אני צריך להגיד לעצמי שטוב לי, עד שאצליח להאמין לעצמי.

איך שהלקוח במונית זיהה אותי, ישר הוא התחיל לצעוק: "מה, עוד לא היית בחומוסייה של אגסי?", כשהוא מלווה את דבריו במבט מזלזל של מי שלא מבין כלום מהחיים שלו. הסברתי לבחור, שמה לעשות, עם כל גרגרנותי, עוד לא הצלחתי לפקוד את כל החומוסיות בארץ. אבל אני באמת עושה מאמץ לבקר בכולן. אפשר לראות עליי.

הלקוחות הקבועים של ניסים אגסי מעריצים אותו. יש להם מספיק סיבות. כבר 17 שנה הוא עסוק באותה מלאכה מבורכת, את טוב ליבו אפשר להרגיש מיד כשנכנסים למקום הקטן, וגם את החיוך הנעים, ההקשבה המלאה והדאגה האמיתית ללקוח.

חומוס אגסי. קובי רובין
לא מתקמצנים על הטחינה/קובי רובין

יש חומוסיות ברחבי הארץ, שעסוקות בלהנדס את החומוס כדי להוריד את עלות הייצור. הדרך הכי קלה וכלכלית לעשות את זה היא לחתוך במרכיב הכי יקר – הטחינה. מחירה של הטחינה מרקיע שחקים, ובחומוסיות מסוימות, אם תבקש עוד טחינה מלמעלה, על המעט ששמו, תחטוף בתמורה מבט זועם.

אצל אגסי, לעומת זאת, לא מתקמצנים על הטחינה. לניסים יש לב רחב, הוא לא חוסך עליכם, ובחומוס שלו (22 שקלים) יש שפע של טחינה מצוינת. החומוס מעט גרגירי וכבד וזאת בזכות כמות הטחינה הנכבדת בתוכו. הוא עורם לכם גם פול חם ועדין, ביצה חומה ושתי פרוסות של חציל מטוגן, מתקתק ונהדר, ללא זכר לקליפה.

אני אמנם התמקדתי בחומוס המעולה, אבל אסור לשכוח: אנחנו בבגדד הקטנה. לכן רק טבעי הוא שנמצא פה גם סביח. טעמתי אותו, והוא מצוין.

חומוס סביח אגסי. רחוב ז'בוטינסקי 99, רמת גן. 03-7515889. כשר.

שעות פתיחה: א'-ה' 08:30-18:30, ו' 08:30-15:30.




לכל המדורים של אוכל רחוב
המסעדות והדוכנים הכי טעימים ברמת גן
הצצה לסירים של אבו חסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully