וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לביא פותח את רוקח שוק

17.4.2013 / 16:40

אייל לביא פותח מסעדה שלישית בשוק הנמל בתל אביב תחת השם רוקח שוק, ומציע אוכל שוק בניחוחות איטלקיים-ספרדיים, סחורה טריה, עטופים באווירה קלילה ובלתי מחייבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לביא ברוקח שוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שפתח לפני קרוב לשנה את מסעדת רוקח ים בנמל יפו, השיק השבוע השף אייל לביא את מסעדת רוקח שוק החדשה שממוקמת גם היא בשוק הצופה אל הים. זוהי מסעדה שלישית לשף (בנוסף למסעדת רוקח 73 שבבעלותו) שנפתחה על חורבות מסעדת טאפאס בשוק שנסגרה זה מכבר.

המסעדה, ברוח שוק הנמל, מציעה מנות ביניים בניחוח ספרדי-לבנטיני. לביא, חיפש מקום בהשראת שווקי איכרים איטלקיים ועיצב את המסעדה בהתאם, בדגש על אווירה קלילה ובלתי מחייבת. במקום בר שסביבו כ-20 מקומות ישיבה ובנוסף טרסה הצופה לגלים.

המנות במסעדה נבנו בהשראת אלמנטים שונים מהמטבח האיטלקי – מברי האוכל של ונציה, דרך השווקים הכפריים ועד למסעדות המשפחתיות של דרום איטליה. התפריט מחולק לכמה סקציות: צלוחיות, ברוסקטות, סלטים, מחבתות ברזל אישיות, קלדו (מנות חמות) וקרודו (מנות נאות). על פי לביא, התפריט במקום מתוכנן להיות עונתי ולהתבסס על ההיצע המקומי מהשוק, וכן על גבינות, בשרים מעושנים, כמו גם דגים ופירות ים טריים. לצד לביא, מנהל את המטבח גם אסף יפת (רוקח 73, רוקח ים) השף התפעולי האמון על המטבח.


בין המנות בתפריט סלקי צלויים וגבינת בושה בקרמל אגסים ואגוזי לוז (38 שקלים), ארטישוק צרוב בגריל עם גבינת גורגונזולה דולצ'ה, עלי רוקט וממרח פלפלים מתוקים (38 שקלים), דג ים נא עם שמן זית, לימון, בצל סגול, זוקיני, סלק פומלה ונענע (48 שקלים), ספגטי סרדה עם מולים כחולים, שומר, זעפרן, יין לבן וצימוקים (56 שקלים), ריזוטו ביזי עם פירות ים, אפונה, עגבניות קונפי ופקורינו סרדו (52 שקלים), סטייק פילה עגל צרוב במחבת עם עלי רוקט, ויניגרט בלסמי ופרמזן (64 שקלים). בעתיד הקרוב מתוכנן להפתח גם חלון מהיר לטייק אווי במסגרתו יוכלו המבקרים בשוק לקבל לדרך מנות מתפריט המסעדה לצד מנות נוספות שיהיו לטייק אווי בלבד כמו פיש אנד צ'יפס.


מתחם השוק המקורה, האנגר 12, נמל תל אביב. 03-7162757 . לא כשר
פתוח א-ה משעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות, ו-ש משעה 9:00 ועד אחרון הלקוחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה ברוקח שוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully