וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אתם בחג? ראש השנה במסעדות

28.8.2014 / 15:31

למי שלא שש לארח ולהתארח, ומעדיף שמישהו אחר יעשה כלים - מציעות המסעדות ארוחות חג משוקעות ברחבי הארץ

אחוזת שולמית. יפית בשבקין,
פורל מעושן באחוזת שולמית/יפית בשבקין

צפון

אדמה
מסעדת אדמה מציעה לקבל את השנה החדשה באווירה כפרית. המסעדה תגיש בערב החג תפריט שיכלול גם מנות מסורתיות כמו גפילטע פיש ומרק עוף לצד מנות מיוחדות כמו קונפי שוק אווז וקדרת עגל. מחיר לסועד - 250 ש"ח למבוגר, 200 ש"ח לילד. לצד תפריט החג יוגש תפריט היין העשיר של המסעדה הכולל יינות ישראלים מקומיים בדגש על היקבים הסמוכים. יש להזמין מקום מראש.

אדמה, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זכרון יעקב, 04-6293183. לא כשר


אחוזת שולמית
מסעדת אחוזת שולמית בראש פינה רקחה תפריט הכולל מנות ראשונות שיוגשו לשולחן ביניהן מרק ערמונים; סלט עלי גפן ממולאים בבשר טלה ועוד, מנה עיקרית לבחירה מבין 7 מנות ביניהן צלעות טלה מעושנות ברוטב סויה ודבש, חזה אווז מעושן לצד רוטב חזרת, פילה דניס ברוטב פרובנסל ועוד, וקינוח לבחירה. מחיר הארוחה 320 שקלים לסועד. יש להזמין מקום מראש.

אחוזת שולמית, רח' דוד שו"ב 34, ראש פינה, 04-6931485. לא כשר

התרנגול הכחול. דניאל לילה,
תבשיל דג בסגנון חריימה בתרנגול הכחול/דניאל לילה

תל אביב

אינדירה
מסעדת אינדירה ההודית מציעה ארוחת חג המשלבת את המסורת היהודית יחד עם זו ההודית. את התפוח בדבש, למשל, תוכלו לטבול בשלושה רטבים הודים אקזוטים ואת ברכת שנהיה לראש ולא לזנב תוכלו לברך עם גפילטע פיש או לחילופין חריימה הודי חריף. ארוחת החג כוללת פתיח לבחירה, מנת ביניים, מנה עיקרית וקינוח. כל סועד יוכל ליהנות מיין הבית, שתייה קלה ויין תירוש ללא הגבלה. מחיר לסועד – 260 שקלים, לילדים מתחת לגיל 3 - 130 שקלים. יש להזמין מקום מראש.

אינדירה, שדרות שאול המלך 4 תל אביב, 03-6954437. לא כשר


טשרניחובסקי 6
בביסטרו טשרניחובסקי 6 יוגש תפריט חג שהורכב במיוחד לערב זה, הכולל: תפוח בדבש, רימונים, מבחר מנות ראשונות לשולחן, מנה עיקרית לבחירב, קינוחים, סלסלת לחמים, שתייה קלה, שתייה חמה ויין הבית אדום ולבן. בין המנות העיקריות ביף בורגיניון, שוק אווז קונפי עם רוטב פורט ודבלים, פילה סלמון ברוטב לימוני מתקתק ועוד. גם הצמחוניים והטבעוניים יוכלו ליהנות מארוחת החג, אשר במסגרתה יוצעו מנות טבעוניות וצמחוניות, כולל קינוח.
מחיר הארוחה לאדם, כולל שתייה ללא הגבלה - 320 ש"ח.

טשרניחובסקי 6, רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב, 03-6208729. לא כשר


התרנגול הכחול
השף שאול בן אדרת מציע בערב החג תפריט טעימות מיוחד לראש השנה. התפריט כולל מנות ראשונות למרכז השולחן, מנה עיקרית וקינוחים. בין המנות הראשונות שיוגשו תמצאו סלט דלעת טרייה, סלמון גרבלקס עם קרם אבוקדו ופלפלים מתוקים, ריזוטו סוגי פטריות ציר פורצ'יני וכמהין ועוד. למנה עיקרית מוצעות מנות לבחירה ביניהן צוואר טלה ממולא, תבשיל דג ברוטב עגבניות ופלפלים מיובשים, תבשיל כבש בציר טלה ועוד. יין אדום ולבן יוגש ללא הגבלה. למנת ילדים תוגש מנה ראשונה ומנה עיקרית של שניצל או המבורגר וצ'יפס או פסטה לבנה / אדומה.
מחיר לסועד 375 שקלים, לילד 275 שקלים.

התרנגול הכחול, ניסים אלוני 10 תל אביב, 03-5443349. לא כשר


קלארו
המסעדה החדשה של רן שמואלי תציע לראשונה ארוחת חג בחלל הטמפלרי היפה של מתחם שרונה. הארוחה תכלול מנות חלוקה למרכז שולחן ומנות אישיות לבחירה. הערב יתחיל בקצת מסורת וימשיך במנות יותר חדשניות כמו מנה של פלמידה כבושה עם תפוחי אדמה בטאבון, קרפצ'ו עגבניות ושמיר, או שוקי ברווז עם תפוחי עץ צלויים. הארוחה כוללת שתיה קלה ויין הבית - 450 שקלים לסועד.

קלארו, דוד אלעזר 30, פינת הארבעה. 03-6017777. לא כשר

מתחם השף ניר צוק
מתחם השף ניר צוק ביפו יציע בערב החג החל משעות הערב, ארוחה חגיגית משולבת באווירה יהודית ועכשווית, עם טעמים מבית אמא. הארוחה כוללת מרק עוף עם קניידלך כמנת פתיחה, מנות ראשונות הכוללות בין היתר כבד קצוץ וגפילטע פיש, מנה עיקרית לבחירה בין קדירת טלה מהחווה או דג ים וקינוח. ניתן להזמין מנות צמחוניות/טבעוניות. מחיר הארוחה 350 שקלים לסועד.

מתחם השף ניר צוק, הצורפים 14 יפו, 03-5184668. לא כשר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סוהו. דודי מוסקוביץ',
ארוחת חג בסוהו/דודי מוסקוביץ'

מרכז

Blackstone Bistro & Lounge
מסעדת בלאקסטון ביסטרו ולאנג' השוכנת במלון אינדיגו ברמת גן חוגגת בערב ראש השנה עם תפריט הכולל אינטרפרטציות עדכניות למנות מסורתיות. הסועדים ייהנו מבר סלטים ומנות פתיחה קרות, מנת ביניים - פילה סלמון או קבב לוקוס, מנה עיקרית לבחירה - אנטריקוט, פילה עגל או אסקלופ עוף אורגני ומנה אחרונה לבחירה.

בלאקסטון, רחוב אהליאב 5, מתחם הבורסה, רמת גן. 03-9300033. לא כשר


סוהו
מסעדת הסוהו בראשון לציון מציעה ארוחת חג הכוללת את הברכות המסורתית עם תפריט הכולל מנות ראשונות, סושי, עיקריות וקינוחים למרכז שולחן, לצד שתייה קלה וחמה ויין. בין המנות ראשונות: כבד קצוץ עם ריבת בצל, טרטר בורי בצל אדום ועוד בין העיקריות תמצאו שיפוד פילה בקר במרינדה של דבש, קארי ושמן זית, פילה אמנון אפוי ביין לבן וירקות שורש ברוטב עגבניות ועוד.
מחיר לסועד 359 שקלים, ילד בגילאים 3-10: 125 שקלים (עד גיל 3 חינם).

סוהו, משה בקר 15 אזור התעשייה הישן, ראשון לציון, 03-9658395. לא כשר

מלון דניאל, הרצליה
מלון דניאל הרצליה מאפשר לקבוצות גדולות וקטנות כאחד להתארח בארוחת ערב ראש השנה כשרה במסעדת המלון בסגנון בופה חופשי. בתפריט מבחר מרקים, מזנון קר, דגים וסלטים, מזנון חם של מנות בשריות, מבחר של מנות ילדים וקינוחים. מחיר הארוחה נע בין 450 ל-500 שקלים לאדם.

מלון דניאל, רמת ים 60, הרצליה, 09-9528282. כשר

בלי להזיע: אוכל מוכן לראש השנה
איך לבשל? צלי ביין
הכי מתוק שיש: עוגת הדבש הכי טעימה לשנת 2014
לכל המתכונים לראש השנה בוואלה! אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully