וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי משמרות: סאני דרעי עוזבת את טוטו

31.8.2014 / 21:10

לאחר שנפרדו דרכיהם של ירון שלו וטוטו עזב לפני שבוע גם השף בפועל רז סלע. הערב הודיעה גם הקונדיטורית המוכשרת סאני דרעי על דרך חדשה

סאני דרעי. נמרוד סונדרס
סאני דרעי. מצטרפת לעוזבים את טוטו/נמרוד סונדרס

עברו שבועות לא מעטים מאז עזב ירון שלו את מסעדת טוטו ומושיק רוט נכנס לנעלי השף. ועדיין, נדמה שהמסעדה הנחשבת ממשיכה לחפש את דרכה החדשה ולעבור שינויים. לפני שבוע ימים הודיע מי ששימש כשף בהתפעולי של המסעדה רז סלע, על עזיבתו בחשבון האינטסגרם שלו, והתבטא באמצעי תקשורת שונים כי "זאת לא טוטו שהייתה". הערב, הודיעה סאני דרעי, הקונדיטורית המוערכת של המסעדה על עזיבתה, דרך פרופיל האינטסגרם שלה.

לפניית וואלה! אוכל אמרה דרעי כי בשונה מסלע, כאן מדובר על מהלך שתוכנן חודשים מראש מסיבות אישיות. "אני עוזבת מסיבות אישיות. זה משהו שהוחלט כבר לפני חודש וחצי כמעט חודשיים. לא בגלל השינויים בטוטו. אני פשוט מרגישה שאני צריכה חופש, נפרדנו ברוח מדהימה". יובל שניר, מבעלי המקום אישר כי עזיבתה של דרעי לטובת טיול ארוך בחו"ל סוכמה מזמן.

כך כתבה דרעי בחשבון האינסטגרם שלה: "קשה לסכם 3 ומשהו שנים בתמונה או בכמה משפטים אז אני רק אגיד תודה לך טוטו! נהניתי למדתי והתפתחתי בכל רגע. תודה לאנשים שסבבו אותי לאורך כל התקופה האת לא אציין שמות כי יש פשוט כל כך הרבה אנשים שהיו לצדי... אתם יודעים בדיוק מי אתם :) טוטו אני מאחלת לך בהצלחה בדרכך החדשה. תודה על הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully