וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארובה בת"א: מסעדת פלמינגו נפתחת

9.7.2015 / 12:11

בשבועות הקרובים יפתחו בסניף החדש של מלון בראון הצופה אל הים את פלמינגו, מסעדה איטלקית בקומה התחתונה, ובר קוקטיילים טרנדי על הגג

פלמינגו. ניב אהרונסון
פלמינגו בת"א/ניב אהרונסון

עונת הקיץ כבר בעיצומה ועוד ועוד מסעדות מבטיחות את מיקומן באיזור החביב על התיירים, אבל לא רק, קו החוף של תל אביב. אחרי מסעדת הפופ אפ אספרנטו, של חבורת הסורה מארה, שנפתחה לפני כשבועיים, בשבועות הקרובים צפויה מסעדה נוספת לתקוע דגל במיקום האטרקטיבי הצופה לים.

המסעדה החדשה, העונה לשם פלמינגו, ממוקמת במלון בראון ביץ' האוס שנפתח ברחוב הירקון בימים אלו, אח נוסף למלון בראון השוכן במרכז ת"א. בראון ביץ' האוס הוא מלון בוטיק יוקרתי, המעוצב כבית קיט, באווירת ים וחוף בהשראת ריזורטים ממקומות בעולם כמו מיאמי ביץ' והריביירה הצרפתית. כך גם השם של המסעדה, והבר שיפעל במקום, שאובים מאותם עולמות.

פלמינגו. ניב אהרונסון
בראון ביץ' האוס/ניב אהרונסון

את הצד הקולינרי במלון החדש קיבלו לידיהם קבוצת שותפים, הכוללת את יקי כביר, עדי וכלר וחיים לוזון. השלושה, אנשי חיי לילה, הם גם הבעלים מסעדת TYO היפנית. בגג המלון ימשיכו השלושה את האופנה של ברי הקוקטיילים שהגיעה לכאן בקיץ שעבר, ויפתחו את הפלמינגו בר, שם יגישו קוקטיילים בסגנון שנות החמישים של מיאמי.

מי שינצח על התפריט במסעדת פלמינגו היוקרתית בקומה התחתונה של המלון, יהיה השף קובי בן לולו (בעברו שף במסעדות וי ויטרינה, מסיה, לילה מוראד), אשר בנה למקום תפריט כשר בקונספט איטלקי, המתבסס בעיקר על דגים ופסטות.

פלמינגו, הירקון 64, בראון ביץ' האוס, הפתיחה בקרוב. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully