וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח מקל קח תרמיל

20.2.2017 / 12:24

סצינת האוכל הגלילי פורחת: תכירו את אל גליל, מסעדה אותנטית, חדשה וצמחונית, שנפתחה לאחרונה באמירים ומציעה ארוחה שווה במיוחד בתמורה ל-100 שקלים

אורז מלא במסעדת אל הגליל. גיתית זרחי,
אורז באל גליל/גיתית זרחי

מסעדות באיזור הצפון הן תמיד מצרך מבוקש בקרב תושבי האזור, אך בעיקר עבור מטיילים מהמרכז והדרום, שמגיעים צפונה ומחפשים משהו קצת אחר. הן אהובות במיוחד על המטיילים כשהן נאמנות למסורת האוכל הערבי- גלילי, עתיר בירוקים שלוקטו מהאזור, מאפים שונים, חומרי גלם עונתיים, עשוי בטכניקות פשוטות, טעימות ורצוי אותנטיות. בדיוק בגלל זה הפך כפר ראמה למוקד קולינרי, מקום שיש בו לא מעט מסעדות אהובות המבשלות בדיוק באופן זה, בהן סלע הנוטרים, שראביכ ועזבה.

עוד חדשות בצפון:
מסעדת תל אביבה בקריית שמונה
רשת מקסיקניז הצפונית נפתחת
המייקאובר של מסעדת סבידה

סלטים במסעדת אל הגליל. גיתית זרחי,
פותחים שולחן בתמורה ל-100 שקלים בלבד/גיתית זרחי

לפני שלושה חודשים פתחה אליאן אשכר (35), בת כפר ראמה, מסעדה בסגנון גלילי מקומי במושב וכפר הנופש השכן אמירים. את המסעדה הצמחונית שנקראת בהתאמה לסגנון המקומי אל גליל, בחרה אשכר לפתוח באמירים, משום שמדובר במקום הדוגל באורח חיים צמחוני טבעוני. "אני צמחונית וכשלמדתי טבחות היה לי מאוד קשה עם בשר", היא מספרת. היא חיפשה עבודה וניסתה לאתר מסעדות צמחוניות טבעוניות שיתאימו לאג'נדה שלה. "רציתי לבשל את מה שאני אוהבת, אבל בלי בשר, ולכן פתחתי דווקא שם. הקהל שמגיע לכאן מחפש את זה".

המסעדה, הממוקמת על גבעה וצופה לטבע שעוטף את המקום, תפעל במהלך כל ימות השבוע. המקום קטן ואינטימי עם תשעה שולחנות בסך הכל, אשר יכולים להכיל עד 20 איש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סלט כרוב במסעדת אל הגליל. גיתית זרחי,
סלט כרוב/גיתית זרחי

בתפריט שלל מנות מהמטבח הגלילי-עונתי מעשה ידיה של אשכר, כשחלק גדול מהמרכיבים היא מלקטת מהאזור. "יש מלא גידולים באזור אמירים שאפשר ללקט מהם", היא מספרת. בין המנות תפגשו בעלי גפן, עלי כרוב ממולאים, פלפל ממולא פריקי, מקלובה עם הרבה ירקות ואורז בתיבול גלילי, מרק ירקות שורש, סלט עולש, חובזה, סלט שומר בר ועוד, "דברים טובים ובריאים לגוף", היא מסכמת. ניתן להזמין מנות בנפרד או בתפריט פיקס המגיש תמורת 100 שקלים שפע מנות לשולחן – סלטים, מרק, תבשילים, כולל שתייה קרה, יין וקינוח.

מסעדת אל גליל, אמירים 04-8378172. עדיף להזמין מראש. לא כשר. א'-שבת שעות פתיחה: 09:00-21:00.

סלטים במסעדת אל הגליל. גיתית זרחי,
חומרי גלם מקומיים/גיתית זרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully