וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אני ולוקוס: צהריים מן הים במלגו ומלבר

זה לא המקום לראות ולהראות או לאכול עסקית צהריים זריזה. למלגו ומלבר בת"א באים בשביל להתענג על כל ביס, לתת את מלוא הכבוד לאוכל ולהתמוגג ממנות דגים שעשויות ללא רבב

מלגו ומלבר. אפיק גבאי
מלגו ומלבר/אפיק גבאי

שעה: 12:00.

מיקום: רוטשילד 142, תל אביב.

נעים להכיר: מסעדת מלגו ומלבר נפתחה בשנת 2013 על רחוב רוטשילד, מול כיכר הבימה. שנה לאחר פתיחתה, עברה המסעדה מהפך חיובי בזכות כניסתם של שני שפים חדשים.

מאחורי הסירים: אור מיכאלי ומוטי טיטמן.

מה בתפריט: תפריט העסקיות מורכב ממנה עיקרית לבחירה, מנה ראשונה ומנת לחם במחיר המנה העיקרית. גזרת המנות הראשונות מציעה בעיקר מנות של דגים נאים ושני סלטים. במנות העיקריות תמצאו רוב של מנות דגים, שלוש מנות בשריות ומנת פסטה צמחונית. התפריט בנוי טוב ועושה חשק, עם זאת, היה לנו מחסור באופציה של פירות ים, כמתבקש ממסעדת דגים.

עיצוב ואווירה

האווירה במלגו ומלבר כמו גם העיצוב - נעימים מאד. אם יושבים בחלל המקורה בחוץ, נהנים בצהריים מהאור ומשדרות רוטשילד עליהן ניתן לתצפת מהבר החיצוני. אם יושבים בחלל הפנימי, זוכים להצצה למטבח הפתוח. יש תחושה של רצינות והשקעה מרובה במסעדה, מה שמצד אחד טוב כי לוקחים כאן את העבודה ברצינות ומרגישים את זה בתוצאה. מצד שני, לחלקינו האווירה הייתה רצינית מדי לשעת צהריים, ואולי פיצ'ר כמו מוזיקת רקע למשל, היה הופכת את האווירה לתוססת יותר.

שירות

מעולה. קליל, סבלני, עם מלצרית ששולטת בניואנסים של כל מנה ומנה. לחלקנו נוצרה תחושה בעת ההזמנה שניסו לדחוף לנו את המנות היקרות יותר בתפריט, אבל במהלך הארוחה השירות היה ללא דופי. המנות מגיעות בזריזות יחסית למסעדת שף ובקצב טוב.

לעוד ביקורות צהריים
יהלומה בנמל: ביקורת צהריים במסעדה התל אביבית
פריז הקטנה: הוטל מונטיפיורי
ארוחת בשר מושלמת בשוק הכרמל

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully