וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסצי על המפה: בר קוקטיילים קאריבי חדש בעיר

19.4.2017 / 12:25

בר קוקטיילים חדש בשם ברבדוס מבקש להעיר את העיר נס ציונה, עם קוקטיילים מיוחדים, אוכל מוקפד לצדם ואווירה קאריבית שמחה במיוחד, ומה הקשר של ריהאנה לכל הסיפור?

ברבדוס בר קוקטיילים. אפיק גבאי,
בסגנון קאריבי/אפיק גבאי

טרנד הקוקטיילים, שצבר תאוצה בשנים האחרונות, הפך את חיי הלילה של תל אביב, כמו גם בערים גדולות אחרות, להרבה יותר צבעוניים ומתוקים. כבר אין צורך להסתפק במשקה מעורבב, הברים כמעבדה מגישים משקאות מתוחכמים ומעניינים, בהגשה יצירתית ומקצוענית עם רכיבים וטעמים מורכבים. בתל אביב כבר מדובר בתופעה מבוססת עם ברי קוקטיילים כמו פרנץ' 57 או דאבל סטנדרט, מקומות שמעמידים את המשקה במרכז התפריט אבל לא מזניחים את העניין הקולינרי. התופעה הזאת התרחבה לחיפה ולירושלים ולבאר שבע, ואפילו לגבעתיים. אבל מה לגבי הערים הקטנות? האם אפשר להגיש משקאות גורמה גם בפרברים?

ברבדוס בר קוקטיילים. אפיק גבאי,
מנות המתאימות לחלוקה/אפיק גבאי

יש מי שמעוניין לנסות. ברבדוס, בר קוקטיילים חדש באווירה קאריבית נפתח החודש בנס ציונה. המקום נבנה בהשראת האי הקאריבי ברבדוס, הלוא הוא האי בו נולדה ריהאנה, ואחד משרשרת האיים הממסגרת את הים הקריבי ממזרח. המקום החדש מציע מגוון קוקטיילים מבוססי רום, האלכוהול הנפוץ באיים טרופיים רחוקים, בגרסאות שעוד לא נראו בנס ציונה והסביבה. מלבד מבחר קוטיילים קלאסיים תוכלו לנסות את הריהאנה מיקס - קוקטייל על בסיס רום עם שקדים ופירות טרופים ופלחי תפוז מיובש ובזיליקום (51 שקלים) או קוקטייל הנזיר הקובני של רום עם שרטרז וכל מיני ביטרים (58 שקלים) או קריבייאן וייב, קוקטייל על בסיס רום טיילור ג'רי, רום הבית, וליקר עשבים מיוחד (53 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברבדוס. גלעד תקשורת,
קוקטיילים שמחים/גלעד תקשורת

כמובן שכמו בכל בר קוקטיילים שמכבד את עצמו, גם כאן דאגו לצד הקולינרי. במקום מציעים תפריט אוכל עם מנות המתאימות לחלוקה שבעיקר משדרות כיף וקלילות כמו טמפורה קייק - טייק אוף לחלת הבצל המוכרת, בגרסה של שלל ירקות עטופים בבלילה, מטוגנים ומעוטרים ברוטב טריאקי וספייסי מנגו (45 שקלים) או סלט פפאייה, סלקים וגבינת בושה עם רוטב מנגו ייחודי (43 שקלים). יש גם כריכים מיוחדים בלחמניות בריוש מתוקות כמו למשל כריך קובני שעוטף 300 גרם בשר אסדו בבישול איטי, מפורק מוקפץ ברוטב ברביקיו ובצלים מוגז עם גבינת צ'דר ורוטב חרדל ודבש (59 שקלים) או כריך דרום ג'מייקני של פילה עוף בטמפורה של בירה, פרוסות אננס טרי צלויות על הגריל ברוטב חרדל דבש (54 שקלים). המקום שהיה פתוח בחודש האחרון להרצה פועל כרגע רק בשעות הערב אבל בקרוב ירחיבו את שעות הפעילות גם לצהריים עם תפריט עסקיות.

ברבדוס בר קוקטיילים. גידי אבינערי,
אבן, עץ ונחושת/גידי אבינערי

שלושת השותפים שהקימו את המקום, אלעד ברקאי, שחף דקל ורועי ליטוב, באים עם נסיון עשיר בחיי הלילה באזור הזה ובחרו להקים מקום מעוצב עם נגיעות נחושת, עץ ואבן שעיצבה עתליה בן מנחם. החלל נצבע בצבעוניות עדינה ויש גלריה המתפקדת כקומה שנייה ומעקה עם פיתוחי מתכת. להשלמת האווירה פס הקול במקום הוא בעיקר לטיני, אולי כדי לעזור לאורחים להשאיר את נס ציונה בחוץ ולהישאר לרגע אחד בקאריביים.

ברבדוס, גולדה מאיר 3, נס ציונה, 054-5806093, שעות פעילות א'-שבת החל מ-18:00 ועד אחרון הלקוחות. לא כשר

ברבדוס בר קוקטיילים. אפיק גבאי,
ברבדוס בר קוקטיילים/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully