וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים מפרגנים: "נפעמתי מהביקור בירושלים"

22.7.2017 / 7:56

הביקור בירושלים ריגש מאוד את פול הוליווד, מנחה בריטי שהקדיש לעיר פרק מיוחד בתכנית המסעות שלו. הצצה לביקור במאפיית אביחיל המסורתית במאה שערים, הפועלת כבר למעלה מ-80 שנה

food network

זה לא סוד שהמטבח הישראלי הפך בשנה האחרונה לטרנדי ופופולארי במיוחד ברחבי העולם, כאשר שפים כמו קבוצת מחניודה, מאיר אדוני עם נור בניו יורק, ואייל שני עם המזנון, נמנים בין מפיצי הבשורה. זאת גם הייתה אחת הסיבות העיקריות לבחירתה של ירושלים כיעד הבא לסדרת הטלוויזיה "פול הוליווד - אופים בעיר". הוליווד הוא שף -סלבריטי בריטי, המתמחה באפייה, ומשמש כאחד משופטי בייק אוף הבריטית, שבאמתחתו גם תכנית אוכל בה מדי פרק הוא עורך מסע למקום אחר ברחבי העולם.

אתמול הוקרן בערוץ האוכל (בסלקום TV ובפרטנר TV) הפרק שצולם בארץ בפברואר האחרון שעוסק בביקורו בירושלים (יוקרן בהמשך השבוע בשידורים חוזרים). במהלך הפרק הוא קופץ למספר מוסדות ירושלמיים מפורסמים בהם מאפיית אביחיל במאה שערים בה הוא לומד על חוקי האפייה היהודית (כפי שניתן לצפות בווידיאו המצורף), בעיר העתיקה, מטייל בשוק מחנה יהודה עם גיל חובב ועוד ועוד.

פול הוליווד טועם כנאפה בירושלים. food network,
פול הוליווד טועם כנאפה/food network

בכל פרק בסדרה מבקר הוליווד בעיר שבה מתקיימת סצינת אפייה מסקרנת. הוא מבקר במסעדות מקומיות, במאפיות נסתרות ובבתים פרטיים, ולומד מתכונים שעוברים מדור לדור. בין השאר ביקר גם בקייפטאון, ברגן, פלרמו, ניקוסיה, דאבלין, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו.

"ירושלים הייתה בחירה טבעית מבין ערים רבות בעולם שנבחנו. הייחוד שלה בכלל וסצנת האוכל השוקקת בפרט לא הותירו מקום לספק", כך אומר פיליפ לוף, מנהל תחום אירופה והמזרח התיכון בחברת ההפקה הבינ"ל 'סקריפס'. הוליווד עצמו סיפר: "נפעמתי מהביקור בירושלים, והאוכל המקומי בעיר היה מענג ומרתק".

עוד באותו נושא

האם סוף סוף נמצאה הגדרה למטבח ישראלי?

לכתבה המלאה
פול הוליווד מבקר בעיר ירושלים. food network,
הוליווד בירושלים. "נפעמתי מהביקור"/food network
בייגלה במסעדת נור של מאיר אדוני. עמרי נחמיאס
בייגלה ירושלמי במסעדת נור של מאיר אדוני. מפיצה את הבשורה/עמרי נחמיאס
פול הוליווד וגיל חובב בשוק מחנה יהודה. food network,
גיל חובב ופול הוליווד בשוק מחנה יהודה/food network

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully