וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מסעדות כשרות ומומלצות בתל אביב

28.2.2018 / 11:42

תל אביב היא גן עדן לאוכלי כל, אבל לקהל שומרי הכשרות לא תמיד קל למצוא מסעדה מוצלחת. מאוכל אסיאתי ועד בשרים, לחגיגת יום הולדת, ארוחת צהריים עם ההורים - לפניכם 9 מסעדות כשרות ומומלצות

צילום: קובי אליהו, עריכה: אביב אירגז

וידיאו: פתיחתה של קפה האנוי

תל אביב אמנם נחשבת בירת הקולינריה הבלתי מעורערת של ישראל, אבל קהל שומרי הכשרות מתקשה פעמים רבות למצוא בה אופציות ראויות. עד שאייל שני יפתח את ליליות, המסעדה הכשרה שהיא גם פרויקט בעל ערך חברתי וירחיב את מנעד האפשרויות, כדאי לתת צ'אנס לכמה וכמה כשרות מצוינות בתל אביב.

הפיצות הכי טובות מחוץ לת"א
מגלים את אשדוד: סיור טעימות

הויטנאמית: ק-פה האנוי

ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
מנות אסיאתיות צבעוניות במסעדת ק-פה האנוי/נמרוד סונדרס קליגר

בקיץ 2017 נפתחה אחת המסעדות המדוברות של השנה שעברה, שהיא למעשה שלוחה כשרה של המסעדה הוויאטנמית ק-פה האנוי הפריזאית. שתי הדלתות האדומות הענקיות סיקרנו רבים מהעוברים ושבים בכיכר רבין וכשהדלתות האלה נפתחו נחשף תפריט ויאטנמי יצירתי של השפית נופר זוהר עם הרבה מנות לחלוקה ובהתאמה לחך הישראלי. יש ראשונות אסיאתיות קטנות כמו ספרינג רול, סלטים או דגים נאים (22-38 שקלים) ומשם זה מגיע למנות הבאו באן (52-67 שקלים) עם אטריות ברוטב וירקות בווק בגרסאות שכוללות בשר, עוף או דגים. יש גם באן מי (58 שקלים) כמובן, הבאגט הצרפתי-ויאטנמי המוכר, ועוד הרבה מנות מגניבות. המיקום מרכזי והעיצוב מדליק.

ק-פה האנוי, מלכי ישראל 3 תל אביב, 03-6771184

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הנוף הכי יפה: בלו סקיי ולומינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנגיעה הייחודית של מאיר אדוני באה לידי ביטוי כאן. בלו סקיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר לפני שנתיים, כשסגר את מסעדותיו כתית והמזללה, בחר מאיר אדוני להתמקד במטבח הכשר ובשתי מסעדות השף שלו במלון קרלטון. בעוד בלו סקיי מציעה תפריט חלבי עונתי עם מנות כמו עראייס לוקוס (89 שקלים), דג בר ים בפטריות וחמאה (149 שקלים) או טונה אנדלוסית צרובה בתבלינים (115 שקלים), במסעדת לומינה מגישים תפריט בשרי כשר עם מנות קלאסיות והנגיעה הייחודית של אדוני כמו פילה עגל באבקת פורצ'יני על קרם ארטישוק ירושלמי (239 שקלים), ספריבס טלה בסגנון ברביקיו אסיאתי (177 שקלים) או המבורגר אנטריקוט (107 שקלים). הנוף המשגע משתי המסעדות הוא רק בונוס ויש בראנץ' מגניב בשישי שווה לכם לבדוק.

לומינה / בלו סקיי, מלון קרלטון , אליעזר פרי 10 תל אביב, 03-5201830

המוקפדת: קלואליס הכשרה

מסעדת קלואליס הכשרה. בר שריר,
אוכל מושקע ומוקפד. מנת בשר בקלואליס/בר שריר

בעוד ויקטור גלוגר עסוק בפתיחת מסעדתו החדשה הולה במלון דן, מסעדתו קלואליס הכשרה ממשיכה להגיש מנות כשרות שמדלגות בין אוכל צרפתי קלאסי לאוכל ים תיכוני. המסעדה שהוקמה לפני שנתיים בהשראת המסעדה קלואליס ברמת גן שנסגרה לפני חודשיים לאחר 12 שנה של פעילות. בתפריט המסעדה המוקפדת תמצאו מנות כמו שווארמה ברווז בראס אל חנות (169 שקלים); פילה דניס ברוטב הדרים (147 שקלים) וגם מנות זוגיות מרשימות כמו טאג'ין לוקוס עם לימון וחלב קוקוס (210 שקלים); פאייה בשר בניחוח זעפרן (195 שקלים). יש גם תפריט אלכוהול ויין מושקע במיוחד.

הירקון 205 מלון הילטון תל אביב 03-5202127

המרוקאית: אווה סאפי

סעודת ראש השנה של סוליקה מאווה סאפי. דרור עינב
ארוחה באווה סאפי/דרור עינב

למסעדה היפהפייה אווה סאפי בפאתי שכונת נווה צדק יש חצר קסומה, עיצוב עם מלא אלמנטים מרוקאים, כריות וטקסטיל אוריינטלים, כלים ממרוקו ותפריט מרוקאי מפתה. יש מנות כמו לחם פרנה ומטבוחה קלאסיים (14 שקלים), קציצות ירק על מסבחה של עדשים (39 שקלים), טאג'ין אוסובוקו טלה ושזיפים (148 שקלים), שקדי עגל בבישול ארוך (88 שקלים) ועוד הרבה מנות גריל בניחוח תבלינים מרוקאים והרבה ירקות. מלבד האוכל הטעים מדובר במסעדה הכשרה היפה ביותר שתמצאו, אבל לכו לבדוק את זה בעצמכם.

אווה סאפי, השחר 8 תל אביב, 054-2533348

הבוכרית: חנן מרגילן

גוז'גיזה. דנה מאירזון
הגוז'גיז'ה של מרגילן/דנה מאירזון

האוכל הבוכרי הכשר של חנן מרגילן הוא פשוט, זול וטעים ומשאיר אותך בתחושה נהדרת כאילו זכית בהגרלה. מרק הדושפרה עם כיסונים שמפורסם בכל העיר, מרק לגמן קלאסי עם אטריות עבודת יד, גוז'גיז'ה נהדרים שנחטפים מהשולחן ברגע שהם מגיעים, וכיסוני מנטו מופלאים גם הם. המקום לא מעוצב, היחס חמים ונעים והאווירה ביתית, לא צריך יותר מזה.

חנן מרגילן, מסילת ישרים 15 תל אביב, 03-6873984

היפנית: יאקימונו הכשרה

יאקימונו הילטון משיקה את עצמה מחדש. מיטל סלומון, מערכת וואלה! NEWS
קוד שחור במיסו/מערכת וואלה! NEWS, מיטל סלומון

יאקימונו הכשרה היא מסעדה ותיקה שעברה כל מיני גלגולים עד שהתייצבה כמסעדה יפנית מודרנית שמגישה מלבד מנות סושי מושקעות, כפי שהן מוגשות במסעדת יאקימונו בשדרות רוטשילד, גם הרבה מנות יפניות כמו קוד שחור בגריל במרינדת מיסו (197 שקלים); בס ברוטב וואסבי (127 שקלים); יאקיסובה אטריות ביצים וסלמון (113 שקלים) ועוד. ביאקימונו תמצאו את אחד מתפריטי הסאקה השווים בארץ, והכל בחוויה מהודקת עם שירות מוקפד.

יאקימונו הכשרה, הילטון תל אביב גן העצמאות, 03-5202128

בלי שיגועים: ווסט סייד

טרטר טונה. אנטולי מיכאלו,
טרטר טונה/אנטולי מיכאלו

למסעדת ווסט סייד יש מטבח שף קלאסי שמוציא מנות פשוטות ומוצלחות ומתאים במיוחד למי שלא אוהב הפתעות ושיגועים ומעדיף את האוכל שלו מוכר וטעים. למרות מיקומה במלון רויאל ביץ' האלגנטי, ווסט סייד דווקא פונה לכיוון הקז'ואל, גם באווירה וגם בתפריט עם מנות כמו פטה כבד אווז וערמונים (88 שקלים), סיגר דגים עם לאבנה ועמבה (65 שקלים), לוקוס בקארי עם חומוסים וזיתים (145 שקלים) או צלעות טלה עם תפוחי אדמה ראטה (200 שקלים). יש גם תפריט אלכוהול וקוקטיילים, והעיצוב הנעים והנוף לטיילת הם רק בונוס.

ווסט סייד, הירקון 19 מלון רויאל ביץ' תל אביב, 03-7405054

דגים: פיש מרקט

פיש מרקט. צילום: אבנר צרפתי, מערכת וואלה! NEWS
פיש בורגר/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אבנר צרפתי

מסעדת הדגים הכשרה של כדורגלן העבר ניר סביליה וחבר ילדותו, בעלי מסעדת מיתוס הסמוכה, קובי עבד. תפריט המסעדה מציע מגוון מנות דגים ברוח ים תיכונית עם מטבח פתוח, מוזיקה יוונית ואווירת טברנה עליזה. בין המנות יש קרפצ'יו לוקוס עם זיתי טאסוס ולאבנה (69 שקלים), סיגר חציל ופטה (56 שקלים), מאזטים של ציזיקי, עלי גפן ועוד (22-29 שקלים), ברבוניות מטוגנות (109 שקלים), קבב דג ברוטב חריימה (109 שקלים) ויש שם גירוס בכמה גרסאות, פסטות ופיצות כי למה לא, סלטים וקינוחים.

פיש מרקט, שאול המלך 33 תל אביב, 03-6932002

האנרגטית: ניני האצ'י

מנות לביקורת נינה האצ'י. דרור עינב
מנה בניני האצ'י/דרור עינב

המסעדה הכשרה הכי צעירה ואנרגטית עם תפריט מגוון והרבה מנות אסיאתיות טרנדיות שנעדרות מתפריטים כשרים בדרך כלל כמו ראמן בגרסאות שונות (32-39 שקלים), פאד תאי עם עוף, בקר או סלמון (41-18 שקלים), טפאן יאקי שזה מחבת לוהטת עם אספרגוס, דגים או בקר (52-115 שקלים), סושי, סשימי וקומבינציות למיניהן, ויש גם אגאדשי טופו, מרק מיסו, או מרק טום קאק אי תאילנדי. מאוד קשה בדרך כלל למצוא את המנות האלה בגרסתן הכשרה אז מותר להתלהב.

ניני האצ'י, בן יהודה 228 תל אביב, 03-6249228

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully