וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניהון-נו-בה: האימפריה של שגב משה מתרחבת

7.8.2018 / 11:02

אימפריית המסעדנות של השף שגב משה שולחת זרועות גם לעסקי הקוקטיילים, אז תתחילו לשנן את השם ניהון-נו-בה. מדובר בבר יפני עם שפע מנות מסקרנות והרבה אלכוהול

שגב משה במסעדת משה שגב הכשרה בבאר שבע. אנטולי מיכאלו,
משה שגב/אנטולי מיכאלו

שגב משה הוא אימפריה. אחרי שנים של תוכניות בישול בטלוויזיה הוא הקים את מסעדת שגב, שתוך זמן קצר הפכה לרשת, ומתוכה צמחו עוד מסעדות כמו שגב קיטשן גרדן, שגב ארט ושגב אקספרס. בהמשך הקים גם את שתי המסעדות המתוכננות להיות רשת כשרה בשם משה שגב, את המבורגר השף שגב קראנץ' בורגר, ואת כל זה הוא עושה בזמן שהוא השף הראשי של חברת התעופה אל על. גם אם לא נשכח לו את תקרית הנעליים ושגריר יפן מדובר באחד השפים העסוקים בישראל, וכזה שמאכיל מאות אנשים ביום.

אבל שגב לא עוצר כאן, אתמול, אחרי טיזרים ממושכים באינסטגרם, הוא בישר בהתרגשות על פתיחתו של בר יפני חדש, הבר הראשון של שגב, סמוך למסעדת שגב קיטשן גארדן במתחם שרונים. המקום בעל השם הארוך "ניהון-נו-בה", בר מסעדה יפני, הוא הכניסה הראשונה של שגב לעולם הברים והאלכוהול. יש בו תפריט קוקטיילים מפואר ותפריט אוכל המתמקד בסושי וניגירי בגרסאות מסקרנות כמו רול טונה אדומה עם פרוסות ליים, מלפפון, אבוקדו וקרמל סויה הדרים (71 שקלים) או רול אננס קארי עם אננס טרי, טונה אדומה, אבוקדו, רוטב קארי סויה ומלפפון (71 שקלים) וגם רול עם דג לבן, מנגו, פרוסות צ'ילי חריפות, אצות אדומות, פונזו סטייל (73 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

השף שגב משה פותח מסעדה חדשה בהוד השרון

לכתבה המלאה

מלבד סושי יש בתפריט מנות קרות בסגנון יפני כמו סלט עלים וטוביקו עם בוק צ'וי, סלנובה, מיזונה וטוביקו, ויניגרט סויה ליים ושומשום (56 שקלים) או אינארי ספיישל שזה סטייקי רייס עטוף באצה עם ספייסי בטטה מנגו, כוסברה ברוטב סרירצ'ה וטוביקו (49 שקלים). יש גם כמה מנות חמות כמו באן פילה בקר, אבוקדו, חמוצים יפנים וסרירצ'ה (95 שקלים). את כל האוכל הזה מלווים קוקטיילים מהודרים וצבעוניים כמו מאצ'ה סוי שזה שילוב של מאצ'ה עם חלב סויה, תזקיק אורז יפני ונגיעת מי ורדים (55 שקלים) או ניגורי אומפון על בסיס סאקה ניגורי "לא מסונן" מתובל בשזיפים, מנדרינות וסירופ אננס ביתי (55 שקלים) ועוד.

שגב מספר בפוסט באינסטגרם שהעבודה על הפרויקט שנמשכה כשנתיים, ועל הקונספט של המקום שמחבר בין טוקיו לניו יורק, עם הרבה מנות שמתאימות לחלוקה, אוכל מאוד צבעוני ועם הרבה קישוטים והגשה מעוצבת, כמו ששגב יודע לעשות. ניהון נו-בה יהיה פתוח רק בשעות הערב, החל מ-18:00 מדי יום.

ניהון נו-בה שגב בר יפני, הרקון 2 הוד השרון, מתחם שרונים, 077-41420250, שלוחה 4, שעות הפעילות בימים א'-ש' החל מ-18:00 מדי ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully