וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו אתכם ממשלוח מנות, קבלו את המשלוחים החדשים והשווים

17.3.2019 / 11:50

המסורת הפורימית אמנם מתייחסת בעיקר למשלוחי מנות מתוקים, אבל אנחנו חושבים שפורים זה תירוץ מצויין לסקור את אופציות המשלוחים החדשות שהצטרפו לאחרונה לזירה, ויש כמה שוות במיוחד

שירות המשלוחים של קוקוריקו של רן שמואלי. אפיק גבאי,
מחכים לשליח של קוקוריקו/אפיק גבאי

מסורת זו מסורת: מנהג משלוח המנות בפורים הוא מנהג שמצליח להשתמר בכל האוכלוסיות, אצל חילונים ודתיים כאחד. במגילת אסתר נאמר: "עֹשִׂים אֵת יוֹם אַרְבָּעָה עָשָׂר לְחֹדֶשׁ אֲדָר שִׂמְחָה וּמִשְׁתֶּה ויוֹם טוֹב וּמִשְׁלֹחַ מָנוֹת אִישׁ לְרֵעֵהוּ". חז"ל אפילו מדגישים שמדובר ב-"שתי מנות אוכל לפחות" מתוקף הכתוב "מנות" ברבים, ולא מנה יחידה.

ובכן, תשכחו ממתקים ושוקולדים, אם חז"ל אמרו שתי מנות לפחות, אנחנו כאן כדי לציית. לחובבי המשלוחים בתל אביב נוספו לאחרונה כמה אלטרנטיבות מגניבות, וחג פורים זו הזדמנות מצוינת לדבר על משלוחים. אז התרווחו בספה שלכם ותזמינו משלוח מנות, לכם או לאחרים, זו מצווה.

לפעמים חלומות מתגשמים: אפליקציית המשלוחים של WOLT

אפליקציית WOLT למשלוחים. צילום מסך, צילום מסך
ברווזי עד המשרד/צילום מסך, צילום מסך

WOLT, השם החם והחדש במשחק, האפליקציה שמביאה לנו המבורגר של ויטרינה, גלידה של אניטה וקראק פאי של מגזינו עד הבית, ולא רק. מדובר בייבוא של פלטפורמת משלוחים מוצלחת מהלסינקי שפועלת גם בערים כמו בודפשט, קופנהגן ואתונה, אליה מחוברים מיטב המסעדות ומוסדות האוכל בעיר, אפילו כאלה שלא חלמנו שיגיעו אלינו עד הבית. האפליקציה מפעילה את מערך המשלוחים. והמסעדנים יכולים להצטרף אליה בקלות מבלי להחזיק מערך משלוחים עצמאי מה שמאפשר לנו האכלנים, יותר אלטרנטיבות בשלט רחוק.

זה מתחיל בויטרינה, שאמנם בשעות הלחוצות סוגרים את האפשרות למשלוח, אבל תוכלו ליהנות מהם בכל זמן רגיל, סושי של מון הנהדרת, קלקרים של גלידה של אניטה, הקינוחים האהובים של ברק כהן ממגזינו, ואפילו פנקייקים מבית הפנקייק. WOLT הצליחו לפגוע בול במקומות נוספים שתמיד הצטערנו שאין להם משלוחים כמו הסנדביץ' של ברווזי, המיצים של ג'וסה, קערות הבריאות של סיטיזן, הפיתות האווריריות של פיתה פנדה, ואפילו ההמבורגר של אמריקה בורגר שהצטרף לאחרונה. זאת ללא ספק העדלאידע של האוכל.

אפליקציית WOLT

עוד באותו נושא

מצעד אוזני המן לפורים 2019

לכתבה המלאה

המבחר אין סופי: אפליקציית המשלוחים תן ביס

סביח של מאיר אדוני. דרור עינב
הסביח של מאיר אדוני עד הבית/דרור עינב

אל קרנבל המשלוחים הצטרפה לאחרונה גם האפליקציה של תן ביס, שעד עכשיו היתה נחלתם של עובדי היי-טק מצ'ופרים. אם וולט הלכו על הנישה האיכותית ומציעים בתי אוכל מעט יותר בוטיקיים, אז בתן ביס הלכו על עניין הכמות והם מציעים מגוון אלטרנטיבות עצום, אבל בין הבורקס לאוכל הבוכרי תמצאו כמה דברים שווים במיוחד.

נכון שהרבה מבתי העסק מגבילים את המשלוחים שלהם לשעות מסוימות וזה הרבה פעמים נופל על השעות הרעבות, כלומר צהריים או ערב, אבל זה עדיין מאוד שימושי ויש שם כמה אפשרויות שיעשו לכם משלוח מנות שמח, כמו האוכל היווני של מסעדת גרקו, פלאפל התאומים, הסושי והאוכל האסיאתי של אוקינאווה, האוכל המנחם של המטבחון, הבייגלים של טל בייגלס, קיורטוש מהקיורטוש, סביח טשרניחובסקי הנפלא, האוכל המהיר של מאיר אדוני בדוניא, המבורגר של הדיקסי ועוד המון אפשרויות ביניהן גם המון טבעוניות וצמחוניות. לרוב המסעדות בתן ביס יש מינימום הזמנה וגם דמי משלוח, אבל זה עדיין יוצא ברוב המקרים די משתלם.

תן ביס

גילטי פלז'ר אסיאתי: WOK TO WALK

מוקפץ. גיורא הירש,
קופסאות מפוצצות/גיורא הירש

לפני כמה חודשים, קצת אחרי שהגיעו לישראל, השיקו בווק טו ווק את מערך המשלוחים שלהם והצליחו להעתיק את ההנאה שבלהרכיב לעצמך מנה גם אל הזמנה בשלט רחוק. ווק טו ווק מציעה מנות מוקפץ ענקיות בהרכבה אישית בשלושה שלבים פשוטים, החל מהבסיס שיכול להיות אטריות ביצים, אטריות חיטה, אטריות אורז, קינואה, אורז מלא או ירקות, ולשדך לו תוספות כמו בייבי שרימפס, חזה עוף, טופו, בייקון, פנצ'טה טלה ואפילו רצועות שניצל. אל אלה תוסיפו ירקות כמו ברוקולי, תרד, תירס גמדי, שעועית ירוקה, במבו שוט או אננס ובוטנים, ואז, בשלב השלישי והאחרון, יש לבחור את הרוטב שבין הבולטים יש את רוטב סייגון של שום ופלפל שחור, רוטב בנגקוק של קארי צהוב וחלב קוקוס ועוד כל מיני. וזה כמובן רק על קצה המזלג (או הצ'ופסטיקס), רשימת האופציות ארוכה הרבה יותר. כל תוספת בווק טו ווק מתומחרת בנפרד, אז שימו לב כשאתם בונים לכם מנה שתתאים לכם גם בטעם אבל גם במחיר.

באתר WOK TO WALK

עראייס וקראק פאי מ- M25

M25. ירון ברנר,
העראייס האלוהי של M25/ירון ברנר

עוד משלוח שאמנם כבר לא מאוד חדש, אבל רבים לא מכירים את האופציה הזאת - וכדאי לכם. היישר מהסניף הצפון תל אביבי שלהם, M25 סניף ברודצקי סידרו לנו גישה קלה ונעימה אל העראייס האלוהי שלהם, ולעוד כמה מנות שכמעט תמיד מתיישבות בול עם מה שבא לנו לאכול. אז נכון שבמסעדת הדגל בשוק הכרמל יש כל מיני נתחים מקוריים יותר, אבל גם במשלוח אפשר להתענג על שיפודים, כמו פילה או אנטריקוט או שיפודי פרגית בפיתה, ויש גם שני סוגים של קבב, וכאמור - העראייס המפורסם שמגיע עם טחינה, עגבניות מרוסקות ולימון כבוש בצד, יש כמובן גם המבורגר, ותוספות בצד בתוספת תשלום. אבל בואו נודה באמת, שכל מה שמגיע לפני זה רק תירוץ להזמין את הקראק פאי הכי מפורסם בעיר לקינוח.

באתר M25

האופציה הכשרה: קפה האנוי

ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
ויאטנמי כשר במשלוח עד הבית/נמרוד סונדרס קליגר

אין ספק שבתחום המשלוחים הכשרים יש בהחלט וואקום שנשען כמובן על הוואקום שיש במסעדות כשרות באופן כללי. אל החלל הזה נכנסה לאחרונה מסעדת קפה האנוי שמציעה תפריט אסיאתי כשר המתבסס בעיקר על המטבח הווייטנאמי אבל עם הרבה דברים אחרים שאנחנו אוהבים מסביב. תוכלו להתענג על בו-בון, מנת דגל ויאטמנית של קערה עם אטריות אורז ותוספות שאפשר להרכיב על פי טעמכם מעוף, אווז מעושן, בקר, סלמון או צמחוני, ויש גם באן מי ויאטנמי עם עוף או בקר, וגם מרק פו קלאסי. יש נודלס מסוגים שונים, לחמניות מאודות, ועוד המון יציאות מגניבות כמו מיצים סחוטים. יש לא מעט משלוחים אסיאתים טובים בעיר הזאת, אבל קפה האנוי לגמרי נותנת פייט וגם סוגרת פינה כשרה למי שרוצה.

באתר קפה האנוי

כי אמא הבטיחה עוף ולא קיימה: קוקוריקו

המבורגר עוף. יהונתן בן חיים,
ההמבורגר עוף החדש של רן שמואלי/יהונתן בן חיים

המשלוחים של קוקוריקו אמנם לא מאוד חדשים אבל חשבנו שתשמחו לשמוע כמה כיף להזמין את רן שמואלי אליכם הביתה עם עוף וסלטים מפנקים. לאחרונה השיק שמואלי תפריט חדש עם מנות שיכולות לא רק לסגור פינה אלא גם לגרום הרבה הנאה. מבט זריז על התמונות המגרות באתר של קוקוריקו יספיק לכם - החל מעוף רוטיסרי שלם עם סלטים ותוספות בצלחת, דרך כנפיים ברוטב, המבורגר עוף מעולה עם סלט חסה קיסר, ועד נתחי עוף מפורקים בקופסה צבעונית עמוסת תפוחי אדמה אפויים, ירקות צלויים, סלט קטניות, סלט כרוב או ירקות ועוד. לחובבי העוף מדובר בגן עדן שמגיע אליכם עם שליח, והפעם מדובר גם באוכל שילדים מאוד אוהבים.

באתר של קוקוריקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully