וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו מתרדמת החורף: המקומות הלוהטים של הרגע

27.4.2019 / 7:40

עכשיו כשהעונה הקרה הסתיימה רשמית אין יותר מקום לתירוצים, הגיע הזמן לצאת מתרדמת החורף, ואנחנו כאן כדי להכניס אתכם לעניינים, קבלו את ארבעת המקומות הכי לוהטים ומדוברים שנפתחו כאן בחודשיים האחרונים, בזמן שנמנמתם

בר 51: המקום הכי חם במזרח התיכון

פפרדלה זוקיני וסרטנים. יעל לאור, יעל לאור
פפרדלה זוקיני וסרטנים/יעל לאור, יעל לאור

בר 51, שפתח השף מושיקו גמליאלי ממונא הירושלמית, כשלצידו קבוצת מונא, ומספר שותפים עסקיים, בהם המסעדנית דנה ירזין (הבת של יורם ירזין), הפך בחודש האחרון לשם הכי חם בסצנה הקולינרית. שילוב נכון של אוכל קליל ומדויק, שהולך מעולה עם מזג האוויר ההולך ומתחמם, לצד תפריט יין נהדר, שירות כיפי ועיצוב מגניב. לא מפתיע שלא פשוט להשיג שם מקום בשבועות האחרונים, אבל לגמרי שווה את המאמץ.

לא לוותר על: פפרדלה זוקיני ובשר סרטנים.

בר 51, הירקון 59 תל אביב, 03-5406680

שחקי שחקי: כי עודני מאמין בך

חלת לובסטר. שני בריל,
חלת לובסטר בשחקי שחקי/שני בריל

יהלומה לוי, שאולי כבר הספיקה בעצמה לשכוח את הקריירה שלה כאשת תקשורת, היא כיום שפית לכל דבר ועניין. אחרי הצלחת הביסטרון, הגיעה יהלומה בנמל שהתחילה מבטיח, אך דעכה, עד שיהלומה יצאה מהשותפות הנשית שהוקמה שם לצד עינב ברמן ואדוה זמר. יהלומה לקחה פסק זמן מעולם המסעדנות, ערכה אירועי בוטיק קטנים, מדי פעם בישלה פה ושם, אך בשנה האחרונה היא עבדה על המקום החדש שלה - שחקי שחקי, ברחוב טשרניחובסקי שנפתח החודש והפך מדובר ומבוקש מאוד. האוכל האהוב של יהלומה, פשוט אבל עם טוויסט, חבר לשמעון משל מבעלי בר הפיקוק, אשר מושך את הקהל של בלייני ת"א. יחד יצרו השניים מקום בילוי נהדר, שלא מחפף גם באוכל.

לא לוותר על: חלת לובסטר.

שחקי שחקי, טשרניחובסקי 4 תל אביב, 03-7744511

עוד באותו נושא

ביץ' טו טייבל: הדייגים שפתחו מסעדה

לכתבה המלאה

ג'ורג' וג'ון: פותח דף חדש

פסטה פיצי פירות ים. דניאל לילה,
פסטה פיצ'י בג'ורג' וג'ון/דניאל לילה

במלון דריסקו היוקרתי ביפו, הבינו כמה חודשים לאחר פתיחת מסעדת זאדה העותמאנית המדוברת, שחלומות לחוד ומציאות לחוד, ושמשהו במסעדה שלהם פשוט לא עובד, ועשו חישוב מסלול מחדש. זה התחיל עם שינוי מיקום המסעדה במלון, אשר עלתה מקומת המרתף לקומת הכניסה, המשיך עם החלפת השף וגיוסו של השף הצעיר תומר טל (בן טיפוחיו של חיים כהן) לשורותיה, והסתיים עם ויתור על קונספט המסעדה העות'מאנית. המסעדה החדשה של מלון דריסקו, היא ג'ורג' וג'ון, ואין שם זכר למה שהיה שם קודם, מדובר פשוט במסעדת שף מוצלחת במיוחד, או כמו שאבי אפרתי הגדיר אותה - מסעדה שסוף סוף עושה לנו קצת נחת.

לא לפספס: תמנון פרוס דק מאד עם קלמרי צרובים.

ג'ורג' וג'ון, מלון דריסקו אאורבך 4 תל אביב, 03-7269309

קוקטייל. אנטולי מיכאלו,
קוקטייל גלידה בפנטסטיק/אנטולי מיכאלו

פנטסטיק: אם מתחשק לך לפעמים לפתוח לרגע את דלת הקסמים

נראה שהפעם אריאל לייזגולד ואבירן אבידן הצליחו לשבור אפילו את השיאים של עצמם. האנשים שעומדים מאחורי בר-223, הוטל דה ויל, והבל בוי, שמגיש את ארוחת הבראנץ' המשוגעת בעיר, הביאו לעולם את פנטסטיק והצליחו לשגע את פיד האינסטגרם, שכבר חשב שהוא ראה הכל. שירותים ורודים עם כדור דיסקו וג'ורג' מייקל מתנגן ברקע, מצלמת פולארויד שמצלמת אתכם, בזמן שאתם נושפים על נר של עוגה מפלסטיק, ועוד מגוון של חדרים סודיים ומפתיעים, ועיצוב מסתורי וצבעוני, אשר לוקח את הסועדים במקום לחוויה סוריאליסטית. כל זה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הקוקטיילים היצירתיים פרי מוחו של לייזגולד, והאוכל הייחודי של השפית אידית פדידה . בקיצור, תבואו עם סוללה מלאה בטלפון, אתם תזדקקו לה.

לא לוותר על: טרטר בקר המעוצב כמו פלטת צבעים של צייר.

פנטסטיק, צידון 1 תל אביב, 03-5164700

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully