וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הספר והבישולים: ספרי בישול ואפייה שאהבנו השנה

שבוע הספר שיחל היום, הוא הזדמנות מצוינת לציין ספרי בישול ואפייה נהדרים שיצאו השנה, קבלו חמישה מתכונים מתוכם שאהבנו במיוחד וצאו לחפש אותם בדוכנים

עוגת שוקולד. צילום: דניאל לילה, סטיילינג: אוריה גבע,
עוגת שוקולד בקערה אחת/צילום: דניאל לילה, סטיילינג: אוריה גבע

דיסקו מתוקים מאת מאיה דרין

השפית מאיה דרין, השיקה לקראת פסח את ספר האפייה "דיסקו מתוקים" (הוצאת מודן) שהוא כולו מסיבה גדולה של מתכונים מהירים, קלים להכנה, מתוקים ומופלאים שאין מצב שמישהו לא יאהב. בספר תוכלו למצוא 100 מתכונים לעוגות, עוגיות ומאפים שיצליחו לכם גם אם אפייה היא לא הצד החזק שלכם.

אחד המתכונים המנצחים בספר הוא מתכון לעוגת שוקולד טעימה ונימוחה ללא קמח שאפשר להכין בקערה אחת בלבד. במילים אחרות - סטארט אפ!

למתכון עוגת שוקולד בקערה אחת

עוגת שמנת עם שברי שוקולד ופקאנים. דרור קאליש,
עוגת שמנת עם שברי שוקולד ופקאנים/דרור קאליש

אפרת ליבפרוינד מגישה עוגות בחושות

השף-קונדיטורית אפרת ליבפרוינד, השיקה גם היא לפני חודשים ספר אפייה חדש וכיפי שכולו מתכונים לעוגות בחושות. הספר "אפרת ליבפרוינד מגישה עוגות בחושות" (הוצאת דני ספרים) כולל מלבד המתכונים, טיפים להצלחה בטוחה באפייה ורעיונות לשדרוג העוגות למראה עכשווי ומרשים.

המתכון לעוגת שמנת עם שברי שוקולד חלב ופקאנים, הוא מתכון קליל לעוגה מושלמת, כזו שתמיד חולמים עליה ליד הקפה. זו עוגה עם הפתעות מתפצחות בכל ביס שמכינים בחמש דקות.

למתכון עוגת שמנת בחושה עם שברי שוקולד חלב ופקאנים

עוד באותו נושא

יהיה דיסקו: פאדג' שוקולד ללא אפייה

לכתבה המלאה
פסטרמה ביתית. טל סיון-ציפורין,
פסטרמה ביתית/טל סיון-ציפורין

ספר הבישול של חלי ממן

כוהנת הדיאטות חלי ממן הוציאה את "ספר הבישול של חלי ממן" (הוצאת תכלת) והוכיחה לנו שגם אוכל בריא הוא בהכרח טעים. אחרי שרזתה עשרות קילוגרמים בעצמה וייסדה רשת קבוצות הרזיה מצליחה, הבינה ממן שאוכל בריא לא חייב להיות משעמם ומתוך אהבה לאוכל ולבישול כתבה ספר עשיר במתכונים צבעוניים, מגוונים, טעימים ובריאים.

את המתכון לפסטרמה ביתית שממן מכינה, אין סיכוי שתרצו להחליף בזו הקנויה. במעט מאד השקעה, תהפכו את נתח העוף לפסטרמה עסיסית ומלאה בטעמים ללא חומרים משמרים וללא טעמים מלאכותיים.

למתכון פסטרמה ביתית ועסיסית

פרגיות בסיר. יעל אילן,
פרגיות בסיר ב-5 דקות/יעל אילן

איה קרמרמן - מתרגשת. המתכונים, הבית, אהבה.

הדוגמנית והמגישה לשעבר איה קרמרמן, שהספיקה לחזור בתשובה ולהפוך לאשת משפחה, הוסיפה השנה לרזומה ספר בישול שכולו מתכונים ביתיים המתאימים לאימהות עסוקות. בספר "איה קרמרמן - מתרגשת. המתכונים, הבית, אהבה." (הוצאת מודן), משתפת קרמרמן את הקוראים במתכונים שהיא עצמה מכינה בביתה, למשפחתה.

את המתכון שלה לפרגיות בסיר ב-5 דקות עבודה, אהבנו במיוחד. זו מנה פשוטה ומהירה להכנה, מזינה ויפה. רק להוסיף קצת אורז ויש לכם ארוחה נהדרת לכל המשפחה.

למתכון פרגיות בסיר ב-5 דקות עבודה

סלט ריג'לה וענבים. לימור לניאדו תירוש, מערכת וואלה! NEWS
סלט ריג'לה וענבים/מערכת וואלה! NEWS, לימור לניאדו תירוש

סלט - ירקות, קטניות ודגנים

המתכונאית ובעלת הבלוג "מטבח מקומי" לימור לניאדו תירוש, השיקה לקראת החגים את ספרה השני "סלט - ירקות, קטניות ודגנים" (הוצאת מודן). בספר המדויק והססגוני שלה, תמצאו עשרות מתכוני סלטים מחומרי גלם מקומיים, בשילובים מקוריים ומפתיעים שיהפכו כל שולחן לחגיגה מופלאה של טעמים וצבעים.

המתכון לסלט ריג'לה וענבים, "עושה כבוד" לעונת הענבים ומשלב עלים טריים וחמצמצים, ענבים שחורים ואגוזים (או פיסטוקים). כל הטוב הזה עטוף ברוטב מתקתק. תענוג של בריאות, רעננות וטעם.

למתכון סלט ריג'לה וענבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully