וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי לדעת: המקומות שפתוחים לטייק אווי

9.5.2020 / 8:33

לאט-לאט דברים מתחילים לחזור לשגרה, ובשבוע האחרון, בעקבות ההקלות, עוד ועוד מקומות שהיו סגורים בתקופה האחרונה, פותחים דלתות ומציעים לקהל לקחת את האוכל שלהם לדרך, הנה כמה מקומות תל אביבים שהתגעגענו אליהם במיוחד

איסקנדר- דונר טורקי בצלחת. רעות סהר, רעות סהר
האיסקנדר של מוטפאק/רעות סהר, רעות סהר

מוטפאק

דוכן השאוורמה הטורקית מוטפאק מרחוב סלמה, שעושה את מנת האיסקנדר האהובה והמדוברת, הוא אחד ממקומות האוכל שהכי התגעגענו אליהם בתקופה האחרונה. המשפחה שעומדת מאחורי המסעדונת הקטנה, בחרה שלא להפעיל שירות משלוחים במהלך תקופת הסגר, שלטענתה לא היו עושים חסד עם מנות הדגל שלהם, אז הם חיכו בסבלנות עד שיתפאשר לפתוח. כעת זה קרה, ואנחנו שמחים מאוד על כך.

מוטפאק, דרך שלמה 110, תל אביב יפו, להזמנות - 054-9072666

פיצה ברוקלין. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
פיצה ברוקלין/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

פיצה ברוקלין

בעוד שלרוב הפיצריות, היה מערך משלוחים עוד לפני תקופת הקורונה, שהמשיך לפעול כרגיל (ואף בווליומים גבוהים יותר), פיצה ברוקלין, על שני סניפיה בדיזנגוף ובקינג ג'ורג' מעולם לא הפעילה שירות משלוחים. הפיצה שלה כל כך פופולארית, שחסידיה טורחים להגיע עד אליה. וגם, אם פעם ראיתם את הגודל של מגש משפחתי שם, אתם מבינים שלשנע אותו, זה לא עניין פשוט. לאחרונה, הצליחו להתארגן במקום על שירות משלוחים, למרכז ת"א בלבד, אבל כעבור כמה ימים, אופציית הטייק אווי נפתחה, וכעת ניתן לקחת את סלייס הפיצה הכי טעים בעולם, או מגש אימתני לדרך. כיף.

פיצה ברוקלין, דיזנגוף 276; 03-6877748; קינג ג'ורג' 88, 03-9025040

עוד בוואלה! אוכל

לא רק כאן: מושיק רוט סוגר את המסעדה שלו באמסטרדם

לכתבה המלאה
סופר פיצה. איליה מלניקוב,
סופר פיצה/איליה מלניקוב

סופר פיצה

סופר פיצה, של השף דיויד פרנקל ואיש הבצקים יובל שניר נפתחה כנראה בטיימינג הגרוע ביותר בהיסטוריה. את הבאזז שניבעו לה כותרות האתרים היא לא הספיקה לממש, כי פחות משבוע אחרי שעלתה לאוויר, היא נאלצה לרדת. כעת, משנפתחה מחדש אופציית הטייק אווי, פרנקל ושניר החליטו לתת למקום להיפתח מחדש. אז חוויית הישיבה במקום תיאלץ אמנם לחכות, אבל בהחלט תוכלו לשטוף את העיניים מול ויטרינות בלתי נגמרות של פיצות מטורפות, לקחת הביתה כמה מלבנים, או אפילו לשבת על ספסל רחוב וליהנות מהם חמים-חמים מהתנור.

סופר פיצה, לבונטין 19 תל אביב, 03-7434499

נונונו. גל זהבי,
נונונו/גל זהבי

נונונו

גיא גמזו עוד יצטרך לחכות קצת עד שיפתח שוב את Aria שלו, אבל בינתים ביום חמישי האחרון, דוכן הכריכים המושחתים שלו NUNUNU חזר לפעילות. למי שכבר הספיק לשכוח בנונונו מציעים כריכים בתוך לחמניית חלב חמאתית במיוחד, עם מילויים שונים כמו מאק אנד צ'יז, בשר מפורק, פופקורן שרימפס, חריימה ועוד.

נונונו הרצל 16 ת"א, 03-9453111

ג'סמינו

ג'סמינו, הפיתה שהוכתרתה פעם אחר פעם לטובה והאהובה בת"א, עשתה השבוע קאמבק מרגש לרחובות העיר, וחזרה למכור את הפיתות הנהדות שלה לעומדים בתור. למי שלא מכיר נספר שהקסם של המקום טמון בפשטות שלנו, גולת הכותרת היא הבשר האיכות, בתוך פיתה שנבנית בהקפדה ממעט מאוד מרכיבים: טחינה, עמבה, ירקות טריים, עגבניות ובצל צלויים ופלפלים חריפים קלויים. יותר מזה אנחנו לא צריכים.

ג'סמינו, אלנבי 99, תל אביב

נורדיניו. רעות סהר, רעות סהר
נורדיניו, כריך מישהו?/רעות סהר, רעות סהר

נורדיניו

גם קפה נורדוי, אחת המסעדות הטובות והפופולאריות בשנתיים האחרונות, תצטרך כנראה להמתין עוד קצת כדי לפתות דלתות שוב. בינתיים נורידניו, מעדניית הבת הסמוכה נפתחה לטייק אווי ומציעה את המאפים המעולים והיחודיים של המקום, כמו מאריטוצי, עוגיית ריינבואו מרציפן ועוד, וכמובן כריכים מטריפים.

נורדיניו, נחלת בנימין 27, תל אביב

בסטה. רעות סהר, רעות סהר
בסטה, יארזו לכם לקחת/רעות סהר, רעות סהר

הבסטה

מסעדת הבסטה הציעה במהלך תקופת הסגר, תפריט משלוחים אקסלוסיבי. כעת, כשאופציית הטייק אווי נפתחה, וגם שוק הכרמל, מציעים במקום גם תפריט מפתה של טייק אווי, שתוכלו לקחת אתכם ולאכול בקרבת מקום, או בבית. התפריט נע החל ממנות כמו אויסטרים, סשימי טרחון, או לחי לוקוס פריך, אבל יש גם סקשן פיתות די רחב שמציע שלל אופציות מפנקות כמו סטייק לבן בפיתה, שווארמה חזיר בפיתה, חלקי פנים וטלה, קבב דגים בפיתה, ויש גם שיפודים, פרעצל פרקיסה ועוד.

הבסטה, השומר 4 ת"א, 03-5169234

ויטרינה. אתי עובדיה, מערכת וואלה! NEWS
ויטרינה/מערכת וואלה! NEWS, אתי עובדיה

ויטרינה

ואיך אפשר בלי ויטרינה. ההמבורגר האהוב בעיר, פתח סוף סוף את דלתות שני סניפיו באבן גבירול ובלילינבלום, ומציע לעומדים בתור (במרחק של שני מטר כמובן) את כל הדברים שהכי התגעגענו אליהם - המבורגר באטלר המפורסם, העוף המטוגן, צ'יפס 50-50, ואפילו המיצים הטבעיים. ביס אחד, ואתם שוכחים מהכל.

ויטרינה, אבן גבירול 36 תל אביב, 03-9025040; לילינבלום 40 תל אביב

פלאפל אצל הקוסם. ירון ברנר,
הפלאפל של הקוסם/ירון ברנר

הקוסם

למי שבמקרה פספס, גם החומוס הכי מפורסם בת"א, וללא ספק אחד האהובים, פתח ביום ראשון שוב את דלתות המקום, אחרי יותר מחודש וחצי שהיה סגור. הקוסם, שהפך בשנים האחרונות לאבן שואבת עבור תיירים שמגיעים לישראל, יצטרך לפחות בשלב זה, להתסדר בלעדיהם, אבל לפי התור שנצפה שם במהלך השבוע האחרון, נראה שגם הקהל הישראלי מאוד מאוד התגעגע.

הקוסם, שלמה המלך 1 ת"א, 03-5252033

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully