וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוטטוס הטעימים בעולם, האפוי ללא רגשות אשם והאייקוני של ויטרינה: 6 מתכוני הצ'יפס הטובים ביותר

השילוב הפשוט בין תפוח האדמה לשמן והתוצאה הזהובה והפריכה שהשניים יוצרים, היא אחת ההמצאות הקולינריות החשובות שנוצרו. לכבוד יום הצ'יפס הבינלאומי, הכנו לכם אוסף של 6 מתכונים מנצחים

צ'יפס וקטשופ. ShutterStock
צ'יפס. אחת ההמצאות הקולינריות החשובות/ShutterStock

אם יש גילטי פלז'ר שאף אחד מאיתנו לא יהיה מוכן לוותר עליו, זה כמובן ה'ציפס. השילוב הפשוט בין תפוח האדמה לשמן והתוצאה הזהובה והפריכה שהשניים יוצרים, היא אחת ההמצאות הקולינריות החשובות שנוצרו.

לכבוד יום הצ'יפס הבינלאומי, הכנו לכם אוסף של שישה מתכונים מנצחים: מתכון לצ'יפס קלאסי שלב אחרי שלב, גרסה אפויה למי שמעדיף להימנע מטיגונים, פוטטוס תוצרת בית של ברק יחזקאלי עם מטבל נהדר, צ'יפס עשוי תפוחי אדמה קרועים, קוביות צ'יפס בטטה ולסיום - המתכון של מסעדת הוויטרינה לצ'יפס 50:50 המפורסם שלה.

יש גם לא מעט יתרונות בריאותיים בלהכין צ'יפס בבית - הנה הם כאן.

מתכון לצ'יפס. דרור עינב,
צ'יפס קלאסי/דרור עינב

הקלאסי: צ'יפס ביתי מטוגן הכי טעים שיש

כל מה שאתם צריכים זה תפוחי אדמה, שמן ומלח, אבל הכי חשוב לעקוב אחרי הטיפים. המתכון הבא מלמד איך מכינים צ'יפס ביתי מטוגן מושלם, פריך וזהוב שלב אחרי שלב.

למתכון צ'יפס ביתי מטוגן מושלם שלב אחרי שלב

עוד בוואלה!

התוספת שתהפוך את תפוחי האדמה שלכם ללא פחות ממושלמים

לכתבה המלאה
צ'יפס בתנור. אלון מסיקה, אלון מסיקה
צ'יפס אפוי/אלון מסיקה, אלון מסיקה

האפוי: צ'יפס בתנור

מה שאנחנו מרשים לעצמנו לאכול בחוץ, לא תמיד עובד בבית. הטיגון מביא עמו רגשות אשם, וגם לא מעט בלגאן. אז מה הפיתרון? צ'יפס אפוי. נכון, צ'יפס בתנור עשוי להישמע כמו משהו שמתיימר להיות הדבר האמיתי, אבל אם תקפידו על הכללים יהיה לכם צ'יפס פריך וטעים שאינו ספוג בשמן וגם ילדים מתים עליו.

מתכון לצ'יפס ביתי אפוי בתנור

פוטטו צ'יפס. אלון מסיקה,
פוטטו צ'יפס/אלון מסיקה

המושקע: פוטטוס

המתכון לפוטטו צ'יפס של השף ברק יחזקאלי (בורק) כולל שלב של צליית תפוחי האדמה בתנור על שכבה נדיבה של מלח גס, חיתוך עבה של תפוחי האדמה וטיגון עם קמח סמולינה. קצת השקעה ויש לכם אחלה פוטטו צ'יפס שבעולם.

למתכון פוטטו צ'יפס מושלמים של ברק יחזקאלי

צ'יפס של זכאים. נמרוד סונדרס
צ'יפס קרוע ביד/נמרוד סונדרס

הקרועים: צ'יפס קרוע ביד

קרועים, גסים וקראנצ'ים במיוחד. הצ'יפס הקרוע ביד של מסעדת זכאים הייתה אחת המנות האייקוניות שיצאו ממטבחה של המסעדה הטבעונית הנפלאה. המסעדה אמנם נסגרה בעקבות הקורונה, אבל זה הזמן, יותר מתמיד, להכין את המנה בבית.

מתכון לצ'יפס קרועים של מסעדת זכאים

צ'יפס בטטה של מסעדת "גארדן" של ניר צוק. אפיק גבאי
צ'יפס בטטה/אפיק גבאי

הכתום: צ'יפס בטטה

בין חובבי הצ'יפס המושבעים, יש את אלו שיכולים להישבע, שדווקא זה העשוי בטטה מתקתקה הוא הבחירה המנצחת. במשך שישה חודשים ערך שף ניר צוק אין ספור ניסיונות על המוני בטטות, עד שהצליח להגיע למרקם המושלם של קוביות צ'יפס בטטה.

למתכון קוביות צ'יפס בטטה

צ'יפס ויטרינה. אלון מסיקה, מערכת Sheee
צ'יפס 50:50 האגדי של ויטרינה/מערכת Sheee, אלון מסיקה

50:50: צ'יפס בטטה ותפוחי אדמה של הוויטרינה

מסעדת ההמבורגרים, הוויטרינה בתל אביב כבר מזמן הפכה לשם שני להמבורגר גורמה איכותי, אבל הכוכב הבלתי מעורער של המקום הוא הצ'יפס האלוהי שלהם. צ'יפסים דקיקים, פריכים עשויים 50 אחוז בטטה, 50 אחוז תפוח אדמה ועם גרידת לימון שמקפיצה אותם לגבהים חדשים ולנו יש את המדריך המלא להכנתם.

למתכון לצ'יפס המושלם של הוויטרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully