וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדילה אקספוננציאלית: עוד המבורגר חדש בתל אביב

29.7.2020 / 7:30

נדמה לאחרונה שהמגפה האמיתית היא בעצם אינספור המבורגרים חדשים, וזאת דווקא מגפה מהסוג שאנחנו אוהבים. המצטרפת החדשה לתופעה היא חוות צוק שמגישה תפריט המבורגרים חדש, "מהחווה לשולחן" גרסת אוכל הרחוב

המנות של צוציק/צילום: נתנאל ישראל

חוץ מסטרס והרגלי ריחוק חברתי חדשים, הקורונה הביאה איתה גם גל חדש של מזללות המבורגר שנפתחו פה אחת אחרי השניה: המבורגר שף באילת, רשת מוכרת שנכנסת לראשונה לתל אביב, הברביקיו האמריקאי החדש בתל אביב, ועוד לפני זה ההמבורגר התל אביבי החדש שטוען לכתר. אבל זה לא נעצר כאן, קבלו את השחקן החדש במגרש הקציצות, חוות צוק. חוות צוק היא מסעדת בשר ו-"פארם טו טייבל", שלה גם קצביה ומעדניה, המקבלת את חומרי הגלם היישר מהחווה של תומר צוק בעמק האלה. את מטבחה מוביל השף אסף שנער שבימים אלה משנה לחלוטין את הקונספט של המסעדה ופותח את צוציק, בית אוכל חדש שיתמקד בתפריט של המבורגרים ונתחים על העצם בגידול מקומי ושיטות טיפול מקצועיות. צוציק תפעל כל השבוע, כשבימי שישי שנער יחזיר את מתכונת המסעדה ויגיש תפריט שף אישי שיתחלף כל שבוע ויתמקד גם הוא בתוצרת עונתית ובנתחי בשר מובחרים.

צוציק של חוות צוק. נתנאל ישראל,
ההמבורגרים של צוציק/נתנאל ישראל

התפריט בצוציק מושתת על עקרון "מהחווה לצלחת" ומבוסס על מוצרי החווה היצרנית שבעמק האלה והקצבייה הסמוכה למקום. כך, ההמבורגרים נטחנים במקום והנתחים מיושנים במקום. גולת הכותרת היא ההמבורגר מבשר בקר (48 שקלים), וואגיו (67 שקלים) או טלה (46 שקלים) שמתובל בעדינות במלח ופלפל כך שחומר הגלם מדבר בעד עצמו. אל ההמבורגר ניתן לשדך תוספות כמו ריבת בצל תוצרת בית כמובן (4 שקלים), סלסת תירס (3 שקלים), לימון כבוש ושום (3 שקלים), גאודה בקר (5 שקלים) וחזה אווז מעושן (12 שקלים). לצד ההמבורגרים יש כריך בשר נוסף של מינוט סטייק פילה עם ירקות מהחווה, בצל מקורמל, ביצת עין ומיונז (72 שקלים), וגם כמה נתחים על העצם- כמו ניו-יורק (37 שקלים ל-100 גרם), טיבון (46 שקלים ל-100 גרם) ואנטריקוט (49 שקלים ל-100 גרם).

עוד בוואלה! אוכל

8 מסעדות ההמבורגר שכדאי להכיר

לכתבה המלאה
צוציק של חוות צוק. נתנאל ישראל,
כריך מינוט סטייק/נתנאל ישראל

בצוציק עושים עוד כמה דברים תוצרת בית, יש ייצור עצמי של רטבים, מחמצים וכבושים, המשמשים כבסיס למנות השונות כמו איולי קימצ'י, חריף מותסס וקולסלאו דלעת מוחמצת. יש גם לא מעט תוספות יצירתיות, מנות צד וסלטים, המבוססים על מיטב התוצרת העונתית של חוות צוק כמו צ'יפס בטנדורי עם גבינת פטה צ'רקסית; ירק תורן אפוי וצלוי; סלט של שעועית ירוקה, שרי, שקדים, צנוניות, גבינה צ'רקסית וויניגרט זעתר וסלסת תירס עם שמנת חמוצה וקרוסטיני. ויש גם כמה סוגי גזוז טבעיים המבוססים על סירופים שעושים במקום.

צוציק בחוות צוק, משה פרלוק 5, רמת אביב החדשה תל אביב, שעות הפעילות בימים ב'-שבת 12:00-23:00, 077-5155905

צוציק של חוות צוק. נתנאל ישראל,
גזוז טבעי/נתנאל ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully