וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעייפתם? 5 ארוחות קלילות ופשוטות להכנה בתבנית אחת

אם אתם מרגישים שאין לכם יותר אוויר או מקום בבטן, ובכל זאת מצאתם את עצמכם מארחים בסופ"ש-חג הקרוב, קבלו 5 מתכונים לארוחות קלילות ופשוטות להכנה בתבנית אחת, שמתאימות מאוד לאירוח בסוכה ובכלל

סינייה עם ירקות צלויים. איילה ג'ני, מערכת וואלה!
סינייה עם ירקות צלויים/מערכת וואלה!, איילה ג'ני

כל שנה זה קורה וכל שנה אנחנו מופתעים מחדש - "מה, יש עוד ארוחת חג"? חג רודף חג ובאמצע סופ"ש וארוחה אחרי ארוחה, אנחנו מגיעים לחגיגה האחרונה עם הלשון בחוץ ובטן מפוצצת.

ובכל זאת הנה הוא כאן כמו בכל שנה, ערב החג האחרון. אז מה, לא נחגוג? בטח שכן, אבל לא תמיד חייבים להגזים ולא כל ארוחת חג צריכה לכלול רפרטואר של חמש עד שש מנות.

לפעמים כל מה שצריך כדי לשבת יחד בסוכה בפעם האחרונה השנה, זו תבנית אחת במרכז השולחן ואולי עוד סלט של ירקות חיים (מקסימום שניים) וכולם מסודרים - גם הבשלנים העייפים וגם הסועדים המפוטמים.

פאי עוף. אלון מסיקה
לתקתק ארוחה ולזכות בקריאות התפעלות. פאי עוף חגיגי וזריז/אלון מסיקה

פאי עוף חגיגי

פאי עוף מהיר הוא דרך מעולה לתקתק ארוחה שלמה וטעימה בתבנית אחת ועל הדרך לזכות בקריאות התפעלות, ראשית מהמראה ואחרי הביס הראשון גם מהטעם. כי הרי אין כמו השילוב בין מאפה פריך וזהוב שמתמלא במלית חזה עוף טחון ומתובל עם שעועית ירוקה קצוצה ברוטב קרמי עשיר.

הכנסו למתכון המלא לפאי עוף חגיגי ומרשים בכלום עבודה

עוד בוואלה! אוכל

בלי לעבוד קשה, בלי להסתבך: 6 מנות בשר מעולות לשולחן החג

לכתבה המלאה
סינייה עם ירקות צלויים. איילה ג'ני, מערכת וואלה!
מתאימה מאוד לאירוח. סינייה קציצות קבב וירקות צלויים בתנור/מערכת וואלה!, איילה ג'ני

ארוחת סינייה מלאה פינוקים

מגש הסינייה הזה הוא חגיגה שלמה שיש בה הכל - הרבה טחינה, חציל קלוי, כרובית, פלפלים חריפים, עגבניות ובצל כולם צלויים בתנור וביניהם קציצות בשר בקר מתובלות. מנה צבעונית ומרשימה שכל ביס ממנה הוא משחק טעמים כייפי.

נכון, המנה הזו דורשת מעט יותר עבודה מקודמתה אבל היא מתאימה לאירוח כשאת רוב השלבים מכינים מראש ואת האפייה האחרונה בתנור משאירים סמוך להגשה.

הכנסו למתכון לסינייה חציל, כרובית וקציצות בתבנית אחת

בצלים ממולאים. מתוך הפרוייקט מבשלים מסלול מחדש,
חגיגה טבעונית. בצלים ממולאים חיטה ותרד מושחמים ביין לבן ושום/מתוך הפרוייקט מבשלים מסלול מחדש

בצלים ממולאים בתרד וחיטה ביין לבן ושום

תבנית חגיגית ומרשימה במרכז השולחן לא תמיד חייבת לכלול בשר. השף דיוויד פרנקל (פרונטו) במתכון לסיר בצלים ממולאים בתרד ושלושה סוגים שונים של חיטה (חיטה, פריקי ובורגול) , מושחמים בתנור ביין לבן ושום. קדירה טבעונית ויפיפיה לשולחן החג.

הכנסו למתכון לתבנית בצלים ממולאים תרד וחיטה ביין לבן ושום

קיש אפונה ותרד. מתן שופן, מערכת וואלה!
אירוח קליל. קיש אפונה ותרד/מערכת וואלה!, מתן שופן

קיש אפונה ותרד

קיש אפונה ותרד של מתן שופן הוא דרך נהדרת וקלילה לציין ארוחת חג אחרונה בסוכה. אחרי כל ארוחות החג הכבדות, זו תפנית מרעננת ותאמינו לנו, חוץ מסלט ירוק או כמה ירקות טריים חתוכים ומגש עם גבינות, אתם לא צריכים יותר כלום.

הכנסו למתכון המלא לקיש אפונה ותרד

מאפה תפוחי אדמה ובולונז. מתן שופן, מערכת וואלה!
מאפה שחום של תפוחי אדמה ורוטב בולונז/מערכת וואלה!, מתן שופן

מאפה "לזניה" תפוחי אדמה ברוטב בולונז

ואם בכל זאת אתם לא יכולים לוותר על הבשר בארוחה והרוח הסתווית שהגיחה פתאום עושה לכם חשק למנה מחממת יותר, אנחנו ממליצים לכם להתנחם בתבנית המופלאה הזו העשויה פרוסות פרוסות של שכבות תפוחי אדמה וביניהם רוטב בולונז עשיר.

רק שימו לב, כשהמאפה השחום הזה ייצא מהתנור, הוא ימלא את כל הבית (וחדר המדרגות) בריח, שיעורר תיאבון אצל כל מי שבמקרה נקלע לאזור. אז אם אתם לא רוצים אורחים לא קרואים שפתאום יעמדו בדלת בבקשה להכנס, אולי עדיף שתוותרו על המתכון.

הכנסו למתכון המלא למאפה "לזניה" תפוחי אדמה ורוטב בולונז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully