וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהגינה לשולחן: בית קנדינוף נולד מחדש

לפני שלוש שנים זה היה אחד הבראנצ'ים המדוברים בעיר, אבל אז הגיעה הקרונה. כעת בית קנדינוף ממציאה את עצמה מחדש, עם גינה קהילתית סמוכה, שמספקת חומרי גלם עבור תפריט חורף חדש ומקומי, וכן, גם הבראנץ' חוזר

בית קנדינוף. נועם פריסמן,
תפריט עונתי חדש בבית קנדינוף/נועם פריסמן

גינת ירק צמודה למסעדה הפכה כבר מזמן לסמל סטטוס בקרב מסעדני ישראל שהמושג "פארם טו טייבל" הפך שגור בפיהם ובתפריטיהם. קלארו של רן שמואלי, אלטער הרמת שרונית של ענר בן רפאל, ואפילו לה רפובליקה די רונימוטי האיטלקית, אלו רק כמה דוגאמות למסעדות מצליחות שמתחזקות גינות ירק מטופחות, שמספקות חומרי גלם עונתיים למסעדה.

בית קנדינוף היפואית, שנפתחה לפני שלוש וחצי שנים, כבית אוכל ותרבות, זכתה בתקופה ההיא להייפ לא קטן בעיקר בזכות בראנץ' מוצלח בסופי שבוע. עם הקורונה היא קצת יצאה מהתודעה, הבראנץ' נפסק וגם הדיבור סביבה, אבל לאחרונה היא עשתה קאמבק משמח.

בבית קנדינוף המחודשת לקחו את עניין הגינה צעד קדימה ובצמוד למסעדה היפואית הקימו בעלי המקום גינה קהילתית שמשתרעת על חצי דונם בשיתוף עם תושבי השכונה. כעת הם משיקים תפריט חורפי חדש ובראנץ' שישי המבוססים על התוצרת של היבול מהגינה שהקימו.

בית קנדינוף. נועם פריסמן,
הגינה החדשה של בית קנדינוף והקהילה/נועם פריסמן

בגינה היפואית הזאת מגדלים פירות, ירקות, עשבי מאכל ותיבול לתפריט המסעדה, הנשתלים בהתאם לעונות השנה ומהווים השראה למנות חדשות שרקחו השפים של המקום איתי קושמרו ושמי גולומב. גם כאן, כמו בכל מסעדת פארם טו טייבל שמכבדת את עצמה, מבטיחים ספיישלים מתחלפים שמכתיבים הגידולים הטריים שצומחים ממש ליד. לקראת עונת החורף הקרבה (כך אנחנו מקווים לפחות), נשתלו גידולים של שומר, קולורבי, סלקים וברוקולי עסיסיים שעומדים בבסיס התפריט החדש, ומשמשים להתססות, החמצות והרכבות של מנות מהתוצרת הטרייה.

בין המנות החדשות תמצאו לחם מחמצת של חגי, חמאת שום שחור, ריבת כרישה ושמן זית (24 שקלים), גספצ'ו מעגבניות צהובות (38 שקלים), חציל אפוי בשמן זית (48 שקלים), קרפצ'יו קולורבי מוחמץ (44 שקלים), ביסק ים עם שרימפס קצוץ, ברוסקטת סרטנים, קריספי מנגולד, יוגורט עיזים (68 שקלים), סשימי הדרים "חלב נמרים (62 שקלים), קרפצ'יו דג (58 שקלים) ועוד.

עוד בוואלה!

הבראנץ' של דלידה - סיבוב טעימות בשוק לוינסקי בלי לקום מהכסא

לכתבה המלאה
בית קנדינוף. אפיק גבאי,
הבראנץ' המחודש של בית קנדינוף/אפיק גבאי

ובהתאם לטרנד של התקופה - גם כאן משיקים בראנץ' חדש, שלמעשה עושה קאמבק של פוסט קורונה. הבראנץ' מוגש מדי שישי בין השעות 11:00-16:00 מנות עיקריות לצד מבחר של מנות קטנות ומגוונות, שגם כן לוקחות השראה וחומרי גלם מהגינה.

בין המנות תוכלו למצוא מקושקשת רכה כמו ענן מביצי חופש, שמנת וגבינת פרמז'ן (28 שקלים), בנדיקט על בריוש קלוי, פונדו תרד עם פרמז'ן, ביצה עלומה ורוטב הולנדייז עשיר מעל (52 שקלים) לצד מנות המותאמות יותר לשעות הצהריים כמו דגים טריים ישר מהרשת מטוגנים ומוגשים עם קרם פרש עריסה וסלסת שיפקה (72 שקלים), פיש אנד צ'יפס דניס בבלילת בירה אוורירית לצד צ'יפס רחב ואיולי רמולד (64 שקלים) , שישברק חצילים שרופים וריקוטה (72 שקלים), ומנות נוספות על טהרת הדגים והבשר.

לצד העיקריות מוגשות מנות פתיחה (22 שקלים לפתיח/ 65 לשלושה/ 100 לחמישה ו-133 לשבעה פתיחים) הכוללות מנת לחמי מחמצת, סלט ג'רג'יר עם פטרוזיליה, איקרה, שמאלץ הרינג בכבישה ביתית עדינה, סלט ביצים עם בצל קריספי, סקורדליה ועוד.

בית קנדינוף, הצורפים 14 יפו, 03-6502938

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully