וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקית השכונתית שהשתדרגה בשף שאנחנו מאוווד אוהבים

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 10:07

עשור לאחר שעזב את מל ומישל, השף יוגב ירוס נכנס שוב למטבח - הפעם של מישלה, מסעדה איטלקית צנועה ושכונתית בקריית אונו, "כולכם מוזמנים לבוא אליי לשכונה"

מישלה. דן לב,
הפיצות של ירוס במישלה/דן לב

בואו נתחיל בגילוי נאות, כי אנחנו יודעים שאתם אוהבים כאלה. אנחנו מתים על השף יוגב ירוס. עד כמה אנחנו מתים עליו? בעבר נתנו לו טור מתכונים קבוע אצלנו במדור. ממנו יצאו כמה מהמתכונים הפופולארים ביותר שלנו כמו סיר לילה שלם של חמין חורפי, מתכון לפסטרמה הודו ביתית וגם מתכון למרק עגבניות ולחם הורס. בקיצור, הבנתם.


ירוס, שמאז ועד היום, נטה לכיוון המטבח האיטלקי, החל את דרכו העצמאית, בהיותו בן 25 בלבד, כשהקים ב-2006 את מסעדת מל ומישל האיטלקית בבן יהודה, שזכתה לפופולאריות רבה. מאז שעזב אותה היו לו רומנים קצרים - איטליה במתחם שרונה, מטבחצר, הוטל דה ויל, היו הבולטים שבינהם. הפרויקט האחרון של ירוס, ROCCO'S, דוכן כריכים איטלקי בשרונה מרקט, שהחל כפופ אפ, ובעקבות ההצלחה נשאר כקבוע, רק פתח לירוס את התאבון.

מישלה, האיטלקית בקריית אונו (אם תרצו טייק על מל ומישל), נפתחה כבר באוגוסט 2020, כשירוס אז שימש כיועץ קולינרי, לבעלים מוטי מזרחי וליווה את הקמתה. כעת, משעבר ירוס להתגורר בקרית אונו, הוא הופך באופן רשמי לשף המסעדה.

מישלה. דן לב,
קדרת כתף עגל עם ניוקי תפו"א במישלה/דן לב

"מדובר ב'איטלקיה שכונתית' עם וייב נעים ולא מתיימר. התפריט במקום מבוסס על מנות קלאסיות מהמטבח האיטלקי עם נגיעות מיוחדות" הוא מספר. התפריט מחולק לפרימי (ראשונות), סלטים, פסטות ופיצות שנאפות בתנור האבן הגדול הממוקם במטבח החצי פתוח של המסעדה.

לפיצה הייחודית של ירוס יש מקום של כבוד בתפריט, ותמצאו בו מגוון רחב של פיצות. הבצק הכפרי של הפיצה עשוי משילוב של קמחים איטלקיים לבנים ומלאים, שמרים טריים ומחמצת שמוסיפה לתיבול שלו. הגבינה בה משתמשים להכנת הפיצה היא של משק עברי.

בנוסף, בין הראשונות בתפריט תמצאו, אנטיפסטו מיסטו - חצילים בתחמיץ, ארטישוק קלוי, עגבניות שמש, פרחי כרובית ופטה כבשים (42 שקלים), מרק טוסקני - נזיד עשיר של חיטה, שעועית, עלי קייל, עגבניות וגבינת פקורינו (44 שקלים), קפרזה - לקט עגבניות, מוצרלה משק עברי, בזיליקום וחומץ בלסמי (48 שקלים) ועוד. באגף הפסטות (שזה האגף החשוב ביותר, אם תשאלו אותנו) תמצאו פסטה אלה סורנטינה - פסטה אפויה ברוטב עגבניות, פלפל קלברזי חריף, חצילים, צלפים, מוצרלה ופטה כבשים (68 שקלים), פנה אל ראגו - רוטב בשר מבושל באיטיות בעגבניות ויין אדום (66 שקלים), ניוקי פונגי - ניוקי תפוח אדמה טרי בקרם פרמזן, לקט פטריות , שום קונפי, טימין ופרמזן (64 שקלים), אניולוטי קרם תירס - מעטפות פסטה במילוי קרם תירס מתוק בחמאה, תימין, יין לבן, פטריות צלויות, גרגר נחלים ופרמזן (74 שקלים) ועוד.

גם את גזרת הקינוחים לא הזניחו פה עם מבחר מרשים של קינוחים כמו קרם לימון עם קרמבל פיסטוק ומרנג איטלקי, קראק פאי, פנקוטה ועוד (כל הקינוחים - 42 שקלים).

עוד בוואלה!

פסטרמה בעבודת יד, וגבעות של רוסטביף: שני סנדוויצ'ים מצוינים בתל אביב

לכתבה המלאה
מישלה. דן לב,
מרק טוסקי עם פוקצ'ה. חלום/דן לב

"אני מקווה ש'מישלה' תשמש מנוף מבחינה קולינרית לקרית אונו. כולכם מוזמנים אלי לשכונה", אומר ירוס ומוסיף "אני מקווה שהיא תיתן ערך מוסף ענק לעיר. עתידות להיות כאן הפתעות נוספות - שיתופי פעולה קולינריים, ערבים מיוחדים, ועוד ועוד. קיבלתי לאחרונה החלטה לחזור להיות שף המסעדה כדי להיות קרוב לבית ולמשפחה, ופתאום אני יכול שוב לייצר רפטטיביות, לבדוק את העלים, להכין חמוצים - כשף זה היה לי חסר".

מישלה, שלמה המלך 2, קרית אונו, 03-5030535, שעות פעילות: ראשון - שבת 12:00-13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully